Marţi,
21.09.2021
Parțial Noros
Acum
14°C

S-a semnat contractul pentru studiul de fezabilitate al Variantei Ocolitoare Sibiu Sud. Termenul de finalizare este începutul anului 2022

S-a semnat contractul pentru studiul de fezabilitate al Variantei Ocolitoare Sibiu Sud. Termenul de finalizare este începutul anului 2022

Consiliul Județean Sibiu a semnat, la sfârșitul săptămâni trecute, contractul pentru realizarea Studiului de Fezabilitate a Variantei Ocolitoare Sibiu Sud. Prin acest studiu se vor stabili soluțiile tehnice pentru traseul optim al variantei și costurile investiției.

Dintre cele șase oferte depuse, a fost desemnată câștigătoare oferta asocierii de firme BETA COPS SRL și TOTAL ROAD SRL, care va elabora documentația pe o perioadă de 6 luni de la emiterea ordinului de începere, termenul de finalizare fiind  la începutul anului 2022, transmit reprezentanții instituției printr-un comunicat de presă. 

De asemenea, proiectanții vor realiza o serie de studii de teren, documentații pentru culoarul de expropriere și pentru emiterea acordurilor și avizelor.

Valoarea totală a contractul este de 3.082.760,00 lei fără TVA, investiție finanțată din  bugetul local al județului Sibiu.

Traseul Variantei Ocolitoare Sibiu Sud pornește  din drumul național DN7H, în apropriere de nodul de autostradă - Șura Mică și se sfârșește în drumul național de interes european E68 (Arad – Sibiu -Brașov), în apropriere de nodul rutier la autostradă – Șelimbăr, străbătând 6 unități administrativ teritoriale : Sibiu, Cristian, Poplaca, Rășinari, Cisnădie și Șelimbăr, pe o lungime de aproximativ 20 de km.

”Varianta Ocolitoare Sibiu Sud va fluidiza traficul urban, periurban și de tranzit, va reduce emisiile de carbon, contribuind la un județ verde,  iar dezvoltarea economică și turistică se va îndrepta și către zonele din sudul Municipiului Sibiu”, a explicat președinta CJ Sibiu, Daniela Cîmpean.

Citește și CJ a lansat licitația pentru a doua centură ocolitoare a Sibiului: cât va costa, de unde vin banii și care va fi traseul

Comentarii

9 comentarii

Cozma

Acum 1 lună

Actualul managment al Consiliul Județean Sibiu este cel mai incapabil din ultimi 30 de ani !
Raspunde

Tzara timpului trece...

Acum 1 lună

"Prin acest studiu se vor stabili soluțiile tehnice pentru traseul optim al variantei și costurile investiției..." Doamne cat poate sa dureze demararea unei investitii simple pentru un amarat de drum. Simplificati dracu legislatia, reduceti termenele, grabiti procesul ca vrem sa mai prindem ceva cat suntem in viata...
Raspunde

Croco-diliul

Acum 1 lună

Oare prin ce miracol nu s-a contestat in instanta castigatorul licitatiei ? Sau e toata treaba vorbita si ne miscam pe repede inainte. Oricum ar fi, este un proidct foarte bun !
Raspunde

Radu

Acum 1 lună

Variantele 4+2 trebuie făcute acum, daca vrem sa d zvoltam in timp. Daca vedem doar ce e nevoie anul asta suntem morți
Raspunde

Ovi

Acum 1 lună

Lăsați naibi studiile de fezabilitate ca și asa va umflați costurile după pornirea lucrărilor!
Raspunde

Dan

Acum 1 lună

Singura varianta fezabila este varianta 2, car va fi folosita de locutorii din strand, tilisca, valea aurie, hipodrom, arhitectilor si selimbar. Restul sunt inutile pt sibieni.
Raspunde

Diaconu Gabriel

Acum 1 lună

Varianta 5 cea mai bună și mai ieftina din punct de vedere tehnic.
Raspunde

Dani ocna

Acum 1 lună

ba nu varianta 69
Raspunde

Birtu

Acum 1 lună

Varianta ( Lasa ca merge si asa este cea mai buna.)Doar studii de fezabilitate ca ies bani usor de acolo!
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus