Marţi,
16.08.2022
Cer Senin
Acum
17°C

Sibienii au fost alături de câștigătorii competiției „Căutăm Artizani Sibieni!” demarată de Shopping City Sibiu

Sibienii au fost alături de câștigătorii competiției „Căutăm Artizani Sibieni!” demarată de Shopping City Sibiu

Finalul anului 2021 a stat, la Shopping City Sibiu, sub semnul autenticității și produselor locale. Astfel, ca urmare a câștigării concursului dedicat micilor afaceri creative locale, Lucian Irimie, N@BUC și Denisa Grunca, s-au bucurat de întâlnirea cu publicul într-un spațiu fizic dedicat lor în cadrul centrului comercial.

Pentru Denisa Grunca, designer de produse realizate din materiale reciclate, această oportunitate a reprezentat în primul rând șansa de a-și cunoaște și înțelege publicul. „Vestea a venit la momentul potrivit, neaşteptat de bine. În toată această perioadă, în incinta mall-ului, am reuşit să gândesc cum o face un trecător mirat, un pasionat de artă, sau un cumpărător. Atelierul meu, nu a început ca idee de business, ci mai degrabă ca o conştientizare a societății în care trăim pe repede înainte”.

Și Lucian Irimie, designer de produs, a folosit această oportunitate pentru a-și expune obiectele, dar și pentru a analiza reacțiile publicului din Sibiu. „Am sacrificat ani de zile pentru a învăța să materializez viziunile ce mi le proiectez în minte, dar nu m-am concentrat pe ideea de promovare sau pe ceea ce recunoaște clientul. În perioada asta am strâns informații despre cum îmi pot vinde munca. Și unde poți învăța cel mai mult? În mall, acolo unde este arena celor care vor să vândă și se luptă cu toate uneltele să o facă. Mi s-au luat peste 300 de cărți de vizită fără a sugera acest lucru, s-au făcut sute de fotografii, m-am ales cu un interviu pe un post de radio difuzat la nivel național și postări pe platformele lor, articole în presa locală, contacte în zona de media, contacte la nivel local, o interacțiune surprinzătoare cu un constructor renumit de motociclete internațional și lista nu se sfârșește. Am interacționat cu sute de oameni și le-am prezentat lucrările, am învățat să imi schimb interacțiunea cu alții, am învățat progresiv să controlez comportamentul altora dar am învățat și lucuri noi de la ceilalți participanți din concurs și am obervat modul lor de abordare”.

Cele trei proiecte au fost nominalizate de către comunitatea locală și desemnate câștigătoare de juriul Shopping City Sibiu și se bucură de sprijinul și interesul tuturor vizitatorilor centrului comercial. De la pantofi de calitate, realizați manual, la produse decorative perfecte pentru orice mediu ambiental modern și până la accesorii sustenabile, genți realizate din materiale reciclate, cei ce trec pragul centrului comercial pot alege dintr-o serie de obiecte 100% artizanale, realizate cu grijă și pasiune.

Pentru Atelier Mi Concept Design Srl participarea în cadrul proiectului sub noul brand N@BUC a reprezentat un început promițător: „Un spațiu în cadrul Shopping City  a fost dovada că un punct de desfacere corespunzător poate să adauge valoare produsului. De-a lungul acestei perioade ni s-a confirmat faptul că produsele și calitatea lor sunt apreciate de consumatori”.

Toți cei ce doresc să îi susțină pe artiști, o mai pot face până pe 15 ianuarie, în spațiul dedicat din Shopping City Sibiu.

###

Măsuri sporite de protecție în mall pentru #shoppingînsiguranță

Shopping City Sibiu a implementat toate măsurile necesare de prevenție, în linie cu recomandările autorităților, pentru ca vizitatorii să beneficieze de o experiență la cumpărături în siguranță în contextul crizei sanitare: a fost implementată obligativitatea purtării măștii de protecție de către clienți și angajați

și controlul temperaturii la intrarea în centrul comercial, iar distanțarea socială de minimum 2 metri este asigurată prin instalarea benzilor de distanțare socială, pentru un shopping responsabil și în siguranță.

De asemenea, centrul garantează distanțarea prin asigurarea în medie a unui perimetru de 20 mp pentru o singură persoană, la nivel de centru comercial, mai ales pentru a evita crearea de aglomerări în zonele

de trafic intens cum ar fi: lifturi, scări rulante, zonă food-court, cozi la bancomate, intrări în mall. Totodată, aerul din centrul comercial este filtrat o dată la trei ore, asigurând astfel o purificare intensivă a spațiilor.

Shopping City Sibiu: certificat internațional pentru măsurile de prevenție Covid-19

Shopping City Sibiu a primit Certificatul de Conformitate COVID-19. Obținerea acestei acreditări este dovada că centrul comercial funcționează în conformitate cu standardele sanitare internaționale și le oferă clienților o experiență de shopping în siguranță. Experții Safe Asset Group (SAG), companie suedeză independentă care acreditează siguranța centrelor comerciale din toată lumea, au certificat centrul comercial ca fiind conform normelor de prevenție. 

Despre Shopping City Sibiu

Cu o suprafaţă totală închiriabilă de 83.000 mp, Shopping City Sibiu este cel de-al treilea parc de profil din România şi cea mai importantă zonă comercială din oraş, atât ca dimensiune, cât şi ca mix al retailerilor ancoră: două hypermarket-uri Auchan şi respectiv, Carrefour, Mobexpert, Leroy Merlin, Altex, Flanco, Decathlon, Hervis, C&A, H&M, New Yorker, Deichmann, Humanic, DM, Takko, Mohito, Cropp, House, De Facto, Mizar,Triumf, Penti, Teilor, Smyk, Sabon, Optiblu, Sizeer, CCC, Pandora sau Noriel.

Shopping City Sibiu a intrat în 2018 într-un amplu proces de modernizare și extindere, ce a fost finalizat, în primăvara anului 2019, cu un nou nivel, dedicat foodcourt-ului și peste 50 de noi spații de cumpărături și divertisment.

În ansamblul său, parcul comercial reuneşte un mix de retaileri reprezentativi internaţionali şi locali, care definesc Shopping City Sibiu drept principala destinaţie de shopping din oraș si împrejurimi.

În luna octombrie a acestui an, Shopping City Sibiu a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel access la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program. Aplicația mobilă de recompensare a clienților loiali este disponibilă în toate cele 15 centre comerciale ale grupului NEPI Rockcastle din România.  Înrolarea în program este gratuită, SPOT poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.

Shopping City Sibiu este situat la 5 minute de centrul oraşului, lângă DN1, şi dispune de 2.500 de locuri de parcare.

Ai fost martorul unui eveniment care crezi că ar merita să fie prezentat în ziar?
Folosește modulul de sesizări din TS App, aplicația de mobil Turnul Sfatului, iar noi vom prelua și aprofunda subiectul.
Descarcă aplicația de aici: https://tsfatului.app.link/download

Urmăriți-ne pe Instagram / Facebook / YouTube

Comentarii

0 comentarii

Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus