După schimbarea sistemului de ticketing din autobuzele care circulă în Sibiu au apărut o serie de situații neplăcute între controlori și călători.
Un sibian ne-a semnalat prin intermediul aplicației Turnul Sfatului faptul că există o neînțelegere în autobuzele Tursib în ceea ce privește validarea abonamentelor, motiv pentru care mulți călători sunt nemulțumiți de reacția controlorilor.
Mai exact, după introducerea noilor sisteme de taxare a biletelor și abonamentelor, mulți călători cu abonamente nu mai știu dacă trebuie să valideze fiecare călătorie în parte.
”Călătorii cu abonamente trebuie sa valideze la fiecare călătorie, cardul de abonament la aparatele din autobuz? Așa spuneau controlorii nervoși în autobuzul 19. În același timp, toți călătorii spuneau că nu au fost informați că aceasta este procedura atunci când au făcut preschimbarea cardurilor”, a transmis Adrian P..
Reporterul Turnul Sfatului a cerut un punct de vedere pe această temă conducerii companiei de transport în comun a Sibiului.
”Compania noastră se află ȋn prin proces de trecere către un nou sistem de ticketing. Acesta presupune un număr mare de modificări, pe care, pentru a nu bulversa publicul călător am ales să le implementăm pe rând”, au răspuns oficialii Tursib, după care au luat fiecare problemă în parte, explicând punctual.
Directorul Muzeului Astra cere mai multe autobuze pentru vizitatori. Reacția Tursib
”Printre noutăţile sistemului de ticketing sunt şi cardurile de abonamente. Cea mai mare parte a abonaţilor Tursib au intrat deja ȋn posesia acestor carduri de tip nou. Noul sistem va presupune la un moment dat şi schimbarea procedurilor de validare ale abonamentelor ȋn autobuze. Având ȋnsă ȋn vedere faptul că unele funcţionalităţi sunt ȋncă ȋn teste, am păstrat procedurile existente. Toate comunicatele pe care le-am dat prevăd deocamdată utilizarea cardurilor noi ȋn acelaşi fel ca şi până acum. Precizăm totuşi faptul că şi ȋn cazul ȋn care călătorii aleg din proprie iniţiativă să valideze abonamentele, acest lucru nu afectează ȋn nici un fel valabilitatea acestora. La acest moment este doar o modalitate de control a valabilităţii titlului de călătorie”, mai explică reprezentanții Tursib.
În același timp, oficialii companiei de transport în comun a Sibiului îi roagă pe sibieni că nu mai dea crezare mesajelor neverificate care circulă online, în special pe whatsapp sau pe facebook.
”Pe grupurile de WhatsApp circulă diverse informaţii care induc ȋn eroare utilizatorii transportului public. Facem apel pe această cale către toţi cei care au ȋntrebări cu privire la procedurile noaste să se informeze de pe site-ul Tursib sau de pe pagina noastră de Facebook, unde publicăm toate comunicatele cu informaţiile actualizate. Ne pot contacta de asemenea şi telefonic la numărul 0269/ 426100, iar noi le răspundem. Mulţumim tuturor utilizatorior transportului public din Sibiu şi ȋi asigurăm de faptul că depunem toate eforturile pentru ca transportul public să se desfăşoare ȋn cele mai bune condiţii”, au concluzionat reprezentanții Tursib.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: controlor , abonament , autobuz , trafic , Tursib
Vizualizari: 5406
Ultimele comentarii
Acum 11 ore
MB
Acum 11 ore
Claudiu
Acum 11 ore
Liberal autentic
Acum 11 ore
Neli Oproiu
Acum 11 ore
Bobo