Miercuri,
05.10.2022
Ploi Scurte
Acum
7°C

SF: pista de biciclete din Sibiu până în Poplaca, Orlat și Cristian, încredințată unor bucureșteni

SF: pista de biciclete din Sibiu până în Poplaca, Orlat și Cristian, încredințată unor bucureșteni

Consiliul Județean Sibiu a semnat cu o asociere condusă de o mică firmă din București contractul de întocmire a studiului de fezabilitate pentru prima pistă de biciclete din județ care ar urma să unească mai multe localități.

Atelier Unbuilt SRL, din București, în calitate de lider al asocierii cu Saligny Construction SRL, din Alba, a fost desemnată de către CJ Sibiu câștigătoare a contractului de întocmire a documentațiilor preliminare pentru o pistă de biciclete care să lege Sibiul de Cristian, via Poplaca și Orlat.

Aproape 260.000 de lei, cu tot cu TVA, este valoarea contractului semnat la finele lunii iulie, conform anunțului dat publicității de către autorități prin intermediul SICAP. La licitație a mai participat și GG Tehnic Proiect SRL din Sibiu, precum și o asociere condusă de Total Business Land SRL, din capitală.

Înființată în 2019, Atelier Unbuilt SRL a avut anul trecut un număr mediu de trei angajați, o cifră de afaceri de aproape 350.000 de lei și un profit sub 100.000 de lei. De cealaltă parte, Saligny Construction SRL, din Baia de Arieș – Alba, a avut un singur angajat anul trecut, o cifră de afaceri de aproape 285.000 de lei și un profit de sub 8.000 de lei.

”Întrebări inoportune”

Conform cerințelor inițiale, studiul de fezabilitate și celelalte avize și acorduri solicitate vor trebui finalizate în decurs de șase luni de la data semnării contractului. Aproximativ 20 de km estimează reprezentanții CJ Sibiu că va măsura în lungime pista de biciclete pe care o solicită gândită ”în ampriza drumurilor județene DJ106R, DJ106D, DJ106J, DJ106E”. ”Lățimea unei benzi pentru biciclete va fi 1,5 metri ( în cazuri speciale 1,0 m), inclusiv marcajul de delimitare de o parte și alta a drumului județean și de 3,0 metri (în cazuri speciale 2,0 m) amplasată numai de o parte a drumului județean”, se arată în caietul de sarcini al procedurii.

Citește și Întrebările sunt ”inoportune”: răspunsul CJ Sibiu pe subiectul pistelor de biciclete la marginea drumului

La marginea drumurilor

Formulările din caietul de sarcini nu sunt foarte clare în ceea ce privește felul în care autoritățile doresc amenajarea pistei de biciclete: dacă să fie separată de carosabil doar printr-un marcaj rutier sau să fie total separată de partea carosabilă.

Solicitați să clarifice aceste aspecte, reprezentanții CJ Sibiu au arătat că, deocamdată, astfel de întrebări ”sunt inoportune”. ”Referitor la adresa dumneavoastră, prin care solicitați câteva declarații ca urmare a lansării procedurii de atribuire a contractului de întocmire a SF-ului necesar unei piste de biciclete între localitățile Sibiu, Poplaca, Orlat și Cristian, vă comunicăm faptul că, la acest moment,  întrebările adrese sunt inoportune. Traseul și soluțiile tehnice vor fi stabilite în urma elaborării documentațiilor tehnice de către proiectanți atestați. În prezent acestea sunt în stadiu de licitație publică”, este răspunsul transmis de CJ Sibiu.

Citește și 2022, anul pistelor de biciclete: de la Sibiu spre Rășinari, spre Cisnădioara, Ocna Sibiului și spre Poplaca, Orlat și Cristian. Urmează către Agnita și Poiana Neamțului

Sursa foto: Google Earth

Ai fost martorul unui eveniment care crezi că ar merita să fie prezentat în ziar?
Folosește modulul de sesizări din TS App, aplicația de mobil Turnul Sfatului, iar noi vom prelua și aprofunda subiectul.
Descarcă aplicația de aici: https://tsfatului.app.link/download

Urmăriți-ne pe Instagram / Facebook / YouTube

Traian Deleanu

de Traian Deleanu

Investigații, Administrație
Telefon:
0740 039 148
E-mail: traian[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

6 comentarii

Doua roti

Acum 1 lună

Oare de ce nu ne intreaba consiliul judetean pe noi, biciclistii, cum vrem sa fie pista aia? Ne gaseste in fiecare seara si garantat in fiecare weekend pe traseul ala. Nu suntem 2-3, suntem sute care pedalam pe acolo. Unii mai orientati spre performanta, altii in ritm de plimbare, unii singuri altii cu familia. Cred ca stim mai bine cum vrem pista aia decat CJ. Am cerut-o demult, dar acu ca vor sa se apuce de ea fara consultari sunt aproape sigur ca o sa iasa o struto-camila valurita pe marginea drumului care o sa mereu plina de nisip, cioburi si masini parcate. Sunt resemnat
Raspunde

Un biciclist

Acum 1 lună

inchipuiti-va 20 de km de pista la standarde stupide sibiene - vezi pistele de la Sibiu. 20 km x 2-3 randuri de borduri = 40-60km de borduri plus un asfalt valurit turnat cu lopata - vezi orice "pista" facuta in zona Sibiului. De ce nu s-ar putea face ceva de genul simplu fara borduri si cu asfalt ca-n palma? : https://tinyurl.com/4533km4y
Raspunde

Sibian rezistent

Acum 1 lună

O firmă micuță apropiată iubitului nostru PENELEU pe care îl iubim și îl votăm!!! VIVAT ciuma galbenă și saxonă! Hermannstadtienii vă iubesc! împreună vom distruge PSD!!! Klaus, Daniela, Cora, Raluca, ne închinăm vouă!
Raspunde

Ionica

Acum 1 lună

Nu pot si aia sa faca o singura treaba asa cum trebuie, la ce bani castiga si pentru cat lucreaza. Tot timpul facem piste de biciclete inguste si pline de declivitati, asta-i norma sibiana, in rest reclama si festivaluri de muzica populara!
Raspunde

Gigi

Acum 1 lună

CJS, vă rog să-i luați pixul din mână angajatului care desenează pistele astea și puneți un biciclist în locul ei/lui să deseneze! Vom avea cu toții de câștigat: biciclisti de weel-end. navetisti si inclusiv CJS care nu va trebui sa refacă peste câțiva ani pistele sa fie folosite cu placere...
Raspunde

Biciclistul

Acum 1 lună

Mie mi se pare o suma foarte mare pt un desen luat de pe google maps .ce naiba costa atât ?chiar nimeni nu sesizează ca e foarte mult pt niște planuri pe care le face și un elev la desen tehnic ?
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus