Marţi,
21.01.2025
Ceata
Acum
-1°C

Black Friday 2022. Comenzi de 151 milioane de lei la eMag, în primele 30 de minute

Black Friday 2022. Comenzi de 151 milioane de lei la eMag, în primele 30 de minute

Valoarea comenzilor înregistrate de retailerul eMag, în primele 30 de minute de la debutul "Black Friday 2022", a fost de 151 milioane de lei, în creştere cu 13 milioane de lei faţă de ediţia din anul 2021, arată datele publicate vineri și citate de Agerpres.

Potrivit sursei citate, în primele 10 minute de la start, clienţii au comandat 184.000 de produse, într-un ritm de 306 produse pe secundă.

"Aşa cum am anticipat, prima jumătate de oră a ediţiei Black Friday din acest an confirmă faptul că Black Friday rămâne cel mai bun moment din an pentru a cumpăra tot ce ai nevoie şi răspunde nevoii in creştere a oamenilor de a găsi reduceri mari. Varietatea ofertelor şi preţurile foarte bune au dus la o creştere cu 13 milioane de lei a valorii comenzilor comparativ cu anul trecut. Diversificarea coşului de cumpărături este primul lucru pe care îl vedem, iar comenzile la puţin timp de la startul evenimentului erau la cote maxime", a declarat Tudor Manea, director general al eMag.

Numărul comenzilor raportate în primele 30 de minute de la demararea evenimentului cu reduceri a ajuns la 444.000 de produse, în creştere cu 56%, de la an la an.

Cele mai multe comenzi la mia de locuitori au fost plasate din Cluj, Bucureşti, Caraş-Severin, Călăraşi şi Neamţ.

Din totalul plăţilor înregistrate, 63,7% dintre comenzi au fost efectuate cu cardul, iar 94% dintre comenzi s-au plasat de pe dispozitivele mobile.

"Black Friday 2022" va genera, în România, încasări de peste 400 milioane de euro, după ce anul trecut, ediţia cu numărul 11 a evenimentului a înregistrat vânzări de aproximativ 350 de milioane de euro, potrivi estimărilor realizate de către consultanţii Frames.

În ceea ce priveşte valoarea medie a coşului de cumpărături, în online, aceasta va trece de nivelul de 500 de lei, faţă de 450 de lei, cât a fost anul trecut, asta şi pe fondul scumpirii produselor, nu neapărat a dorinţei românilor de a cumpăra mai mult.

În România, ziua de "Black Friday 2022" a fost stabilită pentru data de 11 noiembrie, moment în care marea majoritate a retailerilor au lansat oferte speciale.

Cu toate acestea, în prezent, există companii, precum Flanco, Orange, Altex şi Media Galaxy, care au dat deja startul reducerilor, pe care le vor oferi timp de mai multe săptămâni, se menţionează în cercetarea analiştilor Frames. 

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Comentarii

0 comentarii

Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus