Joi,
14.11.2024
Innorat
Acum
2°C

Primăria Sibiu caută director la Direcția Digitalizare, pe care a înființat-o anul trecut

Primăria Sibiu caută director la Direcția Digitalizare, pe care a înființat-o anul trecut

Creată exact cu un an în urmă, în octombrie 2023, Direcția Digitalizare și Tehnologia Informației din cadrul Primăriei Sibiu nu a avut până acum un director. Primăria a publicat un anunț de angajare.

Pe site-ul Primăriei Sibiu a fost publicat anunțul cu privire la lansarea unui concurs de ocupare a funcției publice vacante de director executiv cu durată normală a timpului de lucru la Direcția Digitalizare și Tehnologia Informației. Reprezentanții municipalității ne-au confirmat că până acum direcția nu a avut un șef.

Noua structură Direcția Digitalizare și Tehnologia Informației a fost înființată în octombrie 2022, iar potrivit deciziei autorităților locale, aceasta urma să aibă 23 de angajați, dintre care trei șefi. Necesitatea înființării noii structuri era argumentată prin dorința administrației locale de a fi eficientă administrativ, dar și prin creșterea volumului de muncă în ceea ce privește gestionarea diverselor aplicații informatice dezvoltate.

În cadrul noii structuri au fost create, totodată, și două compartimente noi: unul pentru administrarea sistemelor și altul de Call Center.

Conform anunțului public, candidații pentru funcția de director al direcției Digitalizare trebuie să îndeplinească mai multe condiții: să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în unul din următoarele domenii: Științe inginerești (domeniu fundamental), Ingineria sistemelor, calculatoare și tehnologia informației (ramura de știință), Calculatoare și tehnologia informației (domeniul de licență); studii universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice; să aibă o vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de minim 7 ani; să aibă cunoștințe operare pe calculator, MS Office – nivel avansat și să dețină permis de conducere, categoria B.

Aceștia vor trece prin două probe: una eliminatorie de calculator și una scrisă. Ulterior, va urma un interviu. Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până la sfârșitul lunii noiembrie.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Vizualizari: 2104

Ion Surdu

de Ion Surdu

Redactor

Comentarii

6 comentarii

Emil

Acum 1 an

Directorul trebie numit dintre cei 23 informaticieni angajati, eventual sa aiba un doctorat cu hotarare de neplagiat eliberata de un special pensionat precum maresalul Ciuca.

Raspunde

Norm

Acum 1 an

De ce direcție Digitalizare și Tehnologia Informației când foarte bine poate funcționa ca Serviciu, iar se aupradimensionează structura administrației când se știe că nu este oportun! Funcții de directori aveți nevoie sau de eficiență?

Raspunde

Till Eulenspiegel

Acum 1 an

Altfel nu poti avea 20 de angajati si 3 sefi!Sef Serviciu Call Center in Primaria Municipiului Sibiu da bine la un doctorat.''Ati sunat la Primaria Municipiului Sibiu.Mesajul dumneavoastra este foarte important pentru noi.Pentru limba roamina apasati 1.Toti operatorii nostri sunt ocupati.Ne puteti contacta pe www.sibiu.ro. Va multumim.Sa ne vedem sanatosi si la anu' si la multi ani!''.

Raspunde

Ceac Noris

Acum 1 an

Chiar nu se gaseste un nepot, nepoata, fiu ,fiica ,amanta ,amant pe care sa il numiti sef ? Sau ,da cu virgula si nu se merita!

Raspunde

Radu

Acum 1 an

Sa aibă o vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de minim 7 ani; Adica nu avem nevoie de un specialist… domnu acela de la usr care vindea faxuri o sa fie singira optiune :)
Raspunde

Traian

Acum 1 an

Deci nici un manager care a activat in privat x ani nu are competenta ca director la Direcția Digitalizare in Primarie pentru ca nu are vechime in administratia publica???!!! Pai d-aia merge treaba cum merge in administratie, ca posturile se dau doar cu dedicatie si cand ceri online un certificat fiscal de la Primarie are de la 2 MB in sus, cand un extras CF de la cadastru are 0.15 MB si e si cu desene, etc.!! Asta-i digitalizarea incompetententei, a.k.a. Primaria SIBIU.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus