Creată exact cu un an în urmă, în octombrie 2023, Direcția Digitalizare și Tehnologia Informației din cadrul Primăriei Sibiu nu a avut până acum un director. Primăria a publicat un anunț de angajare.
Pe site-ul Primăriei Sibiu a fost publicat anunțul cu privire la lansarea unui concurs de ocupare a funcției publice vacante de director executiv cu durată normală a timpului de lucru la Direcția Digitalizare și Tehnologia Informației. Reprezentanții municipalității ne-au confirmat că până acum direcția nu a avut un șef.
Noua structură Direcția Digitalizare și Tehnologia Informației a fost înființată în octombrie 2022, iar potrivit deciziei autorităților locale, aceasta urma să aibă 23 de angajați, dintre care trei șefi. Necesitatea înființării noii structuri era argumentată prin dorința administrației locale de a fi eficientă administrativ, dar și prin creșterea volumului de muncă în ceea ce privește gestionarea diverselor aplicații informatice dezvoltate.
În cadrul noii structuri au fost create, totodată, și două compartimente noi: unul pentru administrarea sistemelor și altul de Call Center.
Conform anunțului public, candidații pentru funcția de director al direcției Digitalizare trebuie să îndeplinească mai multe condiții: să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în unul din următoarele domenii: Științe inginerești (domeniu fundamental), Ingineria sistemelor, calculatoare și tehnologia informației (ramura de știință), Calculatoare și tehnologia informației (domeniul de licență); studii universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice; să aibă o vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de minim 7 ani; să aibă cunoștințe operare pe calculator, MS Office – nivel avansat și să dețină permis de conducere, categoria B.
Aceștia vor trece prin două probe: una eliminatorie de calculator și una scrisă. Ulterior, va urma un interviu. Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până la sfârșitul lunii noiembrie.
Ai fost martorul unui eveniment care crezi că ar merita să fie prezentat în ziar?
Folosește modulul de sesizări din TS App, aplicația de mobil Turnul Sfatului, iar noi vom prelua și aprofunda subiectul.
Descarcă aplicația de aici: https://tsfatului.app.link/download
Urmăriți-ne pe Instagram / Facebook / YouTube
Tag-uri: directia digitalizare , Primăria Sibiu
Vizualizari: 1689
Ultimele comentarii
Acum 3 ore
Radu Magda-Vilcea
Acum 3 ore
Ilarie
Acum 3 ore
Un sibian
Acum 4 ore
Luminița Vaida
Acum 4 ore
Ioan