Marţi,
08.10.2024
Cer Senin
Acum
20°C

Experiența a doi turiști din București la Spitalul Județean Sibiu. „Apreciem profesionalismul, modul de comportare, răbdarea și empatia cadrelor medicale”

Experiența a doi turiști din București la Spitalul Județean Sibiu. „Apreciem profesionalismul, modul de comportare, răbdarea și empatia cadrelor medicale”

Doi turiști din București au trimis Spitalului Clinic de Urgență Sibiu o scrisoare de mulțumire după ce la jumătatea lunii august au ajuns la Urgențe cu o gastro-enterocolită. Cei doi au fost impresionați de felul în care au fost preluați și tratați, iar reprezentanții spitalului au publicat pe pagina de facebook o parte din mulțumiri. 

„Spitalul Clinic Județean de Urgență Sibiu primește întotdeauna cu bucurie și onoare mulțumirile pacienților care îi trec pragul. De această dată este vorba de doi soți, turiști din București, care s-au văzut nevoiți să facă o plimbare în timpul concediului lor și prin UPU, la data de 15 august 2024. Din fericire, totul a fost rezolvat rapid, iar cei doi vizitatori s-au putut întoarce la vacanța lor, fără alte evenimente nefericite. Ne bucurăm să primim aprecieri din partea pacienților, dar mai tare ne bucură că avem posibilitatea de a oferi puțină alinare durerilor fiecăruia dintre voi, atunci când ne treceți pragul”, au scris reprezentanții spitalului. 

Aceștia au mulțumit celor doi soți pentru cuvintele frunoase adresate și au decis să împărtășească o parte din scrisoarea de mulțumire pe care o redăm mai jos. 

„Am ajuns cu ambulanța la Unitatea de Primiri Urgențe de la Spitalul Clinic Județean de Urgență Sibiu în jurul orei 17 și am plecat de acolo în jurul orei 22. În acest interval am fost preluați, ni s-a făcut internarea, am fost consultați, ni s-a luat sânge pentru analize, ni s-a administrat câte o perfuzie și ni s-a făcut externarea. (...) Apreciem profesionalismul tuturor cadrelor medicale pe care le-am văzut în aceste ore (practic, am prins schimbarea turelor și la medici, și la asistente), modul de comportare, răbdarea, empatia, dorința de a rezolva cazurile și de a depăși orice dificultate sau lipsă, în ciuda aglomerației permanente de la UPU, a gradului ridicat de dificultate a cazurilor, a situațiilor atât de diferite care trebuie gestionate. Și pentru aceasta, vă mulțumim!”, au transmis cei doi angajaților spitalului. 

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Raluca Budușan

de Raluca Budușan

Sănătate, Educație
Telefon:
0766 905 671

Comentarii

3 comentarii

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Emil

Acum 2 săptămâni

Elevii din Paltinis au uitat aprecierile.
Raspunde

@Emil

Acum 2 săptămâni

Elevii au fost la Pediatrie, nu la SCJUS
Raspunde

Trotineta

Acum 2 săptămâni

Doar două explicații pot fi pentru “minunea” asta: fie turiștii erau niște politicieni din partidele de la putere, fie spitalul investește masiv în marketing. Hai pa și lăsați vrăjeala că nu prostiți nici un sibian care a avut de a face cu spitalul.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus