Luni,
14.07.2025
Partial Noros
Acum
27°C

Nou front de lucru pe tronsonul 2 din autostrada Sibiu – Pitești. Turcii de la Mapa se pot apuca de ridicarea a 4 viaducte

Nou front de lucru pe tronsonul 2 din autostrada Sibiu – Pitești. Turcii de la Mapa se pot apuca de ridicarea a 4 viaducte

Secretarul de stat în ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu, a anunțat merți, pe pagina de Facebook faptul că pe tronsonul 2 din autostrada Sibiu – Pitești s-a emis o nouă autorizație de construcție.

Este vorba de 4 viaducte care vor fi construite între Km 14+150 și Km 17+670 pe dinspre Sibiu spre Pitești.

”Lucrările de realizare a drumurilor tehnologice și a platformelor de lucru pentru accesul la cele 4 viaducte, au fost finalizate, iar mâine (n.r. miercuri) vor începe lucrările de construire prin forajele pentru realizarea piloților.

Documentația tehnică pentru obținerea Autorizației de Construire este finalizată, urmează a fi avizată și emisă autorizație si pentru tunelul de la Robești.

Contractul aferent acestei secțiuni prevede construcția a: 31,33 km de autostradă, 49 de poduri și viaducte, 7 tuneluri cu lungimi cuprinse între 250 m și 1590 m și un ecoduct în zona localității Lazaret, care avea 210 metri lungime, care va supra-traversa râul Olt, calea ferată și DN7”, a anunțat secretarul de stat.

Scrioșteanu a anunțat în 10 iunie că anul viitor, în vară, va fi deschis tronsonul 4 din această autostradă, după ce până acum s-au deschis în totalitate tronsoanele 1 și 5.

”Secțiunea 4 dintre Curtea de Argeș și Tigveni e în execuție și va finalizat în august anul viitor, înaintea termenului contractat care este primăvara anului 2027”, a spus el, dând și detalii despre celelalte tronsoane aflate în execuție.

”Acum 3 ani am dat în trafic prima secțiune, iar pe celelalte două secțiuni, secțiunile 2 și 3, constructorii au început și acolo lucrările Pe secțiunea 2 se lucrează pe secțiunea dinspre Sibiu, de la Boița. În maxim o săptămână vom emite o nouă autorizație de construire pe secțiunea 2, aferentă a 4 viaducte și a unui tunel.

Tunelurile de pe tronsonul 4, Curtea de Argeș – Tigveni sunt și ele înaintea graficului contractat”, a mai menționat atunci Ionel Scrioșteanu.

În privința autorizației de construcție, a avut dreptate. La 7 zile de la acest anunț, a fost emis și noua autorizație de construcție.

Date despre Lotul 2:

Secţiunea 2 (Boiţa – Cornetu): 31,33 km

Antreprenor: Asocierea Mapa Insaat Ve Ticaret AS - Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticaret AS

Valoarea contract: 4,250 miliarde de lei (fără TVA)

Sursă de finanţare: Programul Transport (PT) 2021-2027

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Alin Bratu

de Alin Bratu

Politic
Telefon:
0745 590 991

alin[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

2 comentarii

Gheorghe Ion

Acum 3 săptămâni

Nu au trecut decat 2 ani de cand trebuiau incepute efectiv lucrarile. Incompetenta statului roman nu se dezminte. Se va fi aliza lotul 2 in 2027 cand ca face plopul pere si rachita micsunele, vorba unuia
Raspunde

Cucu Nicolae

Acum 3 săptămâni

În extrem de multe lucrări,întârzierile în execuție sunt datorate incompetenței și nesimțirii firmelor care execută studiul de fezabilitate,proiectul și execuția lucrărilor de infrastructură rutieră. Lucru grav,dar nu așa de grav când întârzierile sunt datorate structurilor pline de incompetenți,amante și nepoți ale statului român,principalul beneficiar al lucrărilor.Autorizatiii emise cu întârziere extrem de mare, exproprieri neepuse in executare,neplata unor datorii către firmele care execută lucrările. Pai când în Ministerul culturii sau în cel al mediului lucrează toate pilele și relațiile politicienilor de la putere,când organisme ale statului i-si pun reciproc piedici,când CNSC lucrează cu lentoare și admite contestații care nu au nici un temei obiectiv,când instanțele nu soluționează cu celeritate contestațiile și prelungesc termenele până la limita superioara,nu poți avea pretenții la dezvoltarea unei infrastructuri rutiere într-un termen decent,nu poți speră la o calitate de excepție a lucrărilor executate și la absorbția fondurilor europene puse la dispoziție!
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus