Podul Gării se redeschide vineri: Muncitorii lucrează la ultimele detalii

Zeci de muncitori se aflau miercuri dimineață pe șantierul Podului Gării, pregătind ultimele detalii în vederea redeschiderii programată pentru vineri.

Circulația pe pod a fost închisă în urmă cu aproape două luni, constructorul încadrându-se în termenul anunțat inițial. În prezent muncitorii au finalizat marcajele rutiere și se concentrau pe montarea noului parapet și refacerea bordurilor.

Mai mulți angajați ai constructorului au confirmat că termenul asumat pentru redeschidere este vineri, 4 octombrie. Aceasta este prima fază a lucrărilor de reabilitare a podului, șantierul continuând și după reluarea traficului auto.

Conform oficialilor primăriei Sibiu prima parte a lucrărilor include ”decopertarea completă a podului până la placa de beton, refacerea hidroizolației și a rosturilor de dilatație, a îmbrăcăminții asfaltice pe carosabil și trotuare, crearea canalizației de telecomunicații și refacerea canalizării pluviale, precum și înlocuirea parapetelor pietonale și modernizarea scărilor care fac legătura cu zona Gării Sibiu”.

Ca un detaliu, noul parapet montat pe pod este de dimensiuni mai mari, oferind mai multă siguranță pietonilor. Pe de altă parte, momentan nu au fost montați stâlpii de iluminat și nici nu a fost turnat asfaltul pe trotuare.

După redeschidere lucrările continuă încă o lună, în special urmând a fi modernizată și reamenajată zona de sub pod.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Stefan Dobre

de Stefan Dobre

Administrație
Telefon:
0724 605 815

Comentarii

13 comentarii

Locuitor al burgului

Acum 9 luni

Pentru aceasta lucrare monumentala, doamna primar Fodor ar trebui sa fie votata inca 10 mandate! Sibiu-din 1191 fara romani la conducere.

Raspunde

Dumitru

Acum 9 luni

Daca podul era pe vremea lui N. C. Sibiul avea CFR- ul electrificat. La vechiul lipsea un sfert de metru. Totusi, maretia podului actual este data de culoarea PD, iar cele 2 benzi sunt regretabile fara surori ( doi buc.)
Raspunde

Sdfsd

Acum 9 luni

pai si cum mai toarna asfaltul printre stalpii de la parapeti pe trotuar? apoi parapetul vechi care era bun si in mod normal nu trebuia sa fie schimbat va fi refolosit sau este aruncat (a se intelege reutilizat) ca doar sunt bani de sifonat... intr-un cuvant: aceasi marite cu alta palarie este acest pod. Macar de apreciat ca s-au incadrat in timpul alocat
Raspunde

Trecător anonim

Acum 9 luni

Totuși la modul cel mai sincer, “gardul” portocaliu nu-l vopsiți în alta culoare? Arată foarte urat acum!

Raspunde

SLMN

Acum 9 luni

Gardul nu era in proiect:)
Raspunde

Newman

Acum 9 luni

Iata cum si primaria Sibiu alimenteaza bugetul de razboi al lui Putin prin acest contract cu Strabag (firma austriaca patronata de Deripaska, oligarh rus)
Raspunde

Sibiu.Adrian

Acum 9 luni

Si dece oare au spart aia de la ApaCanal strada Banatului, strada astfaltata cu doar 5 luni in urma, deja au rezolvat-o baietii de la ApaCanal si strada George Enescu la fel, dupa doua saptamani de la astfaltare au rezolvat-o si pe aia, 60-70% dintre strazile astfaltate in ultimii 2 ani au fost deja sparte de catre aia de la ApaCanal, bineinteles ca primaria nu are nici o treaba, doar nu se astfalteaza pe banii lu Fodor desi se puteau sparge inainte de astfaltare,dar se pare ca Primaria nu colaboreaza cu ApaCanal.
Raspunde

Gheorghe ion

Acum 9 luni

Nu inteleg de ce iar s.a spart bdul coposu inspre balanta. Fusese asfaltat RECENT. Oare cum se va cârpi? Si oare se va caârpi PÂNĂ se redeschide podul sau dupa? Ca sa știm cat anume mai stam in coloana. E incredibil...
Raspunde

Statul esuat roman

Acum 9 luni

stati liniștiți...in mai puțin de 10 ani ( fata de vreo 25 ..minim)..va avea iarasi nevoie de reparații capitale..la fel ca acum...iar mulți au memoria scurta
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Ing OG

Acum 9 luni

Ma bucur ca s-a realizat cu succes reabilitarea podului, Strabag demonstrând profesionalism și excelență tehnică ca de obicei. Felicitari Echipei! Eforturile lor au asigurat o infrastructură sigură și durabilă pentru comunitate, consolidând reputația Strabag ca lider în domeniul construcțiilor.
Raspunde

Cititor

Acum 9 luni

Am repetat de prea multe ori ! Podul Gării trebuia demolat ! Cea mai bună soluție era un Pasaj Subteran Calea Gușteriței - Bdul Coposu ! Toate Podurile din Sibiu trebuiau demolate și construite Pasaje Subterane dar atâta îi duce mintea pe x aleșii noștri " și pe cei din Ministerul Transporturilor - MT . Sunt 300% că vina aparține constructorilor și a liderilor ce conduc instituțiile care iau deciziile cu privire la aceste aspecte menționate mai sus ! Cred că cei vinovați și aceia 95% sunt aceia care se află pe teren în frunte cu liderii lor incapabili de a lua decizii și a proiecta viitorul unui Sibiu al viitorului ! Suntem cramponați în mentalitatea veche a comuniștilor ! Cât despre Podul Gării ce putem să spunem decât că este o bătaie de joc dacă nu se face ceva frumos ! Repet , poate era mai bine să fie demolat și construit un Pasaj Subteran!
Raspunde

Idgf

Acum 9 luni

Balustradele vor fi înlocuite așa scriau reporterii de la ziarul Turnul Sfatului Intr -un material realizat în urmă cu 2 luni înaintea începerii lucrărilor la Podul Magic al Gării Din Sibiu ! Probabil până la Crăciun Trade vor fi înlocuite!
Raspunde

Alzara 1918

Acum 9 luni

Subteran sau aerian , căile de traversare trebuie să îndeplinească 2 criterii : : -două benzi pe sens - electrificarea căii ferate Restul sunt povești costisitoare
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus