Miercuri,
18.09.2024
Cer Senin
Acum
14°C

Termen, un an și două luni: a fost semnat contractul modernizării străzii Viitorului pe o lungime de 350 de metri

Termen, un an și două luni: a fost semnat contractul modernizării străzii Viitorului pe o lungime de 350 de metri

În urma unei proceduri lansată în primăvara acestui an, Primăria Sibiu anunță semnarea contractului pentru proiectarea și execuția modernizării străzii Viitorului, în zona podului de cale ferată pe care îl subtraversează.

SC Geiger Transilvania SRL & SC GG Tehnic Proiect SRL este asocierea căreia, în urma unei proceduri de achiziție publică, i-a fost încredințat contractul de către Primăria Sibiu. În primele patru luni este prevăzută finalizarea proiectării și obținerea avizelor necesare, execuția lucrărilor având alocat un termen de zece luni. Termenul îndelungat este justificat de ”complexitate și dificultate, dat fiind faptul că implică intervenții atât în zona căii ferate, cât și în zona de mal a Cibinului”, se arată într-un comunicat remis cititorilor Turnul Sfatului de către reprezentanții Primăriei Sibiu.

Printre cele mai importante obiective ale lucrărilor sunt amenajarea de trotuare pentru pietoni, a două benzi de circulație pe sub podul de cale ferată și coborârea nivelului carosabilului, pentru a permite trecerea mai multor categorii de mașini.

11,7 milioane de lei este valoarea aproximată a investiției, o parte din fonduri fiind atrase din fondurile guvernamentale atrase prin programul ”Anghel Saligny”. “Optimizăm acest tronson pentru ca șoferii să îl aleagă ca alternativă la podul Gării, în contextul în care zona Reșița – Gușterița – Lazaret s-a dezvoltat imobiliar foarte mult, crescând numărul de locuitori și deci, și valorile de trafic”, spune Astrid Fodor, primarul municipiului Sibiu, în comunicatul amintit.

Principalele lucrări

Sursa: comunicat Primăria Sibiu

• coborârea nivelului drumului în zona de sub podul CFR pentru a elimina interdicția de tranzitare a acestui punct pentru autovehiculele cu o înălțime mai mare;

• lărgirea carosabilului în zona podului CFR la 2 benzi, pentru a elimina obligația circulației alternative; pentru aceasta va fi necesară execuția unor lucrări de fundare în taluzul râului Cibin, precum și consolidarea și sprijinirea terasamentului nou al drumului

• modernizarea infrastructurii drumului pe tronsonul menționat.

• crearea de trotuare în zonele în care lățimea nu permitea înainte amenajarea lor

• modernizarea sistemului de iluminat public din zonă

• modernizarea sistemului de preluare a apelor pluviale

• înlocuirea parapeților dinspre râul Cibin              

Citește și 15 milioane de lei: a fost scoasă la licitație modernizarea străzii Viitorului. Cu acel pod sub care se blocau mașinile

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Traian Deleanu

de Traian Deleanu

Investigații, Administrație
Telefon:
0740 039 148
E-mail: traian[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

3 comentarii

Till Eulenspiegel

Acum 2 ani

Transfagarasanul a fost construit intre 1970 si 1974.91 km.De la zero.Prin munti.
Raspunde

Mister

Acum 2 ani

Cand o sa vina o ploaie mai mare o sa fie lac de scaldat. Dupa cum pare in poza ai zice ca prin Sibiu trece Dunarea nu Cibinul:). 350 metri in 14 luni...probabil firma care face aceasta modernizare are 2 angajati o lopata un ciocan si un Magar. Jenante termene Primaria SIBIU...
Raspunde

Sibian

Acum 2 ani

Ideea nu e rea, sa o vedem pusa in practica. Pe de alta parte, str. Viitorului este plina de denivelari, in special la canalele de scurgere (unele fiind mai adanci cu 10-15 cm fata de carosabil). In loc sa rezolve aceasta problema, a mai amplasat si doua praguri-obstacol (asa-zise "limitatoare de viteza") desi in preajma nu exista treceri de pietoni sau alte pericole. As intreba serviciul specializat al primariei, cine raspunde de daunele produse vehiculelor (suspensie, directie etc.) de aceste praguri in cazul in care vehicolul circula CU VITEZA LEGALA peste acestea?
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus