Aflată în faza de testare, aplicația Pin24 va fi lansată oficial în această toamnă, anunță Ciprian Aldea și Alexandru Burtea, fondatorii aplicației. Cei doi intenționează să concureze direct cu giganții globali din domeniul anunțurilor de mică publicitate, unul din atuurile pe care se bazează fiind faptul că aplicația construită de ei are o „interacțiune cool – bazată pe video, nu doar pe poze”.
„Un startup construit integral în România intră pe piața platformelor de anunțuri și promite să rescrie regulile jocului”, se arată în comunicatul de presă care anunță intrarea pe piața digitală a Pin24. Aplicația a fost creată integral în România și este destinată promovării anunțurilor de mică publicitate, având drept avantaj „designul de ultimă generație”.
„Designul interfeței este probabil cel mai puternic atu al aplicației - o estetică intuitivă, modernă. Pin24 introduce video listings încă din prima versiune, o funcționalitate extrem de așteptată, care aduce transparență și personalitate în procesul de vânzare-cumpărare”, mai arată sursa citată.
De altfel, publicul țintă al Pin24 va fi, în primul rând, tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani – „generația obișnuită cu TikTok, Instagram și interacțiuni rapide, dar care vrea totuși să simtă încredere în tranzacțiile online”. Prin simplitate, viteză și designul prietenos, Pin24 își propune să atragă și celelalte categorii de public interesat de anunțurile de mică pubicitate on-line, mai arată fondatorii aplicației.
„O idee născută din practică, nu din teorie”
Ciprian Aldea este un nume cunoscut în mediul de afaceri sibian, fiind un antreprenor recunoscut în real estate, horeca și alte investiții private. Alexandru Burtea este expert în marketing „cu o perspectivă globală construită prin ani de călătorii și business internațional”. „Cei doi au început colaborarea în mod informal, într-o conversație banală între prieteni, dar au realizat rapid că privesc în aceeași direcție: spre o platformă nouă, un produs ce oferă o abordare fresh pe un segment învechit”, este descris începutul Pin24, platformă creată de la zero.
Aplicația va fi lansată în această toamnă. Sursa foto: captură pin24.ro
„Nu am construit Pin24 ca să intrăm într-un joc existent. L-am creat pentru că jocul, așa cum era, nu mai funcționa pentru o nouă generație de utilizatori. Pin24 nu este un upgrade - e o rescriere completă a experienței, pentru o generație care comunică altfel, vinde și cumpără altfel, are alte repere”, transmite Ciprian Aldea, co-fondator Pin24, prin intermediul comunicatului de presă citat.
Pentru Alexandru Burtea, platforma reprezintă mai mult decât un produs, este o cultură digitală în sine. „Adulții tineri nu mai caută doar funcționalitate la aplicațiile pe care le folosesc zilnic. Este nevoie de claritate, încredere și mai ales accesibilitate. Am creat Pin24 cu și pentru Gen Z, fiindcă ei înțeleg cel mai bine în ce direcție evoluează trendurile digitale”.
Viitoarele piețe: Europa și Orientul Mijlociu
Pin24 a intrat în faza de Beta în luna iulie, iar lansarea oficială este planificată pentru această toamnă. „Aplicația va fi disponibilă pe iOS și Android, iar planurile fondatorilor includ și o extindere internațională în Europa și Orientul Mijlociu — dar numai după ce România devine un exemplu de adopție și succes”, mai transmit fondatorii acesteia.
Pentru mai multe informații despre aplicație, lansare și înscrierea în faza Beta, vizitați www.pin24.ro
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: investitori sibieni , anunturi online , anunturi mica publictate , pin24 aplicatie , mica publicitate
Vizualizari: 1483
Ultimele comentarii
Acum 4 ore
NEtrotintarziat Mental
Acum 4 ore
NEtrotintarziat Mental
Acum 5 ore
Ogarul visiniu
Acum 6 ore
Xulescu
Acum 6 ore
Calea Cisnadiei