Pilotul sibian de raliuri și ”pilotul de încercare” al ziarului Turnul Sfatului, Sebastian Barbu, își prezintă în ultima ediție a emisiunii Turnul Sfatului TV mașina cu care concurează în competiții. Este vorba de un automobil Mitsubishi Lancer EVO X, de 310 cai putere. Singura legătură cu ceea ce vedem pe stradă și mașina de competiții este legată de caroseria exterioară. Restul... vedeți mai jos
.
MITSUBISHI LANCER EVO X R4
MOTOR HKS 2,0 – 16v turbo
Restrictor – 33 mm
Injectie – directa multipunct
Capacitate cilindrica:1998 cmc
Alezaj x cursa – 86 x 86 mm
Putere – 310cp @4500 rpm
Cuplu – 650nm @3500 rpm
Benzina – Bioetanol E85
TRANSMISIE Tip – integrala
Cutie – craboti 5+1 in H
Diff fata – autoblocant by Rallyart
Diff spate – autoblocant OM
Ulei – Valvoline 75w90
Ambreiaj – sinterizat cu arcuri by Exedy
Placa – intarita by Exedy
Viteza max – 190km/h @6200rpm
4×4 permanent ACD (Active Centre Differential)
SUSPENSIE
Asfalt – Reiger – 3 cai reglaj
Macadam – Reiger – 3 cai reglaj
FRANE Fata Brembo- 355mm asfalt/300mm macadam
Etrier – 4 pistonase Spate Brembo 295mm asfalt/macadam
Etrier – 2 pistonase
Placute – Ferodo Racing Ds3000
Lichid frana – Castrol SRF
ANVELOPE Producator: Pirelli Asfalt - 225-650-18
Macadam – 205-650-15
DIMENSIUNI
Latime – 1810 mm Lungime – 4505 mm
Ampatament – 2650 mm
Greutate – 1300 kg
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Turnul Sfatului , Active Centre Differential , Sebastian Barbu , Fata Brembo , Ferodo Racing Ds , Mitsubishi Lancer , Pirelli Asfalt , Spate Brembo
Vizualizari: 783
Ultimele comentarii
Acum 1 oră
Verzii?
Acum 1 oră
Un român
Acum 2 ore
Xman
Acum 2 ore
Q
Acum 2 ore
Till Eulenspiegel