Duminică,
09.02.2025
Cer Senin
Acum
-8°C

Trafic infernal pe Calea Cisnădiei. Soluții, mai încolo

Trafic infernal pe Calea Cisnădiei. Soluții, mai încolo

Coadă de mașini în lungime de doi kilometri, la intrarea în Sibiu, de pe Calea Cisnădiei. Este obstacolul de care se lovesc zilnic sibienii care și-au cumpărat apartamente în cartierele rezidențiale de dincolo de cimitir. Traficul se blochează în fiecare dimineață, după ora 07.15, până după ora 8, dar și după-amiaza, între 16.30-18.00.

Terenurile de dincolo de benzinărie aparțin, administrativ, de Cisnădie. Strada prea îngustă nu poate prelua tot fluxul de autovehicule, care crește simțitor, odată cu finalizarea blocurilor din zonă. Reprezentanții Primăriei din orașul vecin susțin că doar 500 de familii stau cu acte în regulă în cartierele respective. Totuși, cele mai multe familii sunt tinere, cu copii și au, de regulă, câte două mașini. Oamenii stau și câte o oră în trafic, până la locul de muncă.

Pe rețelele de socializare, locatarii își arată frustrarea în fiecare zi. “Evitați Calea Cisnădiei la intrarea în Sibiu, coloană de cel puțin 2km, 07:20”, a postat, săptămâna trecută, utilizatoarea Cristina Andrei, pe grupul Info Trafic Sibiu. “Cunoaștem, zilnic e așa, poți evita coada doar dacă pleci de acasă în intervalul orar 07.00-07:10 maxim... După, devine o coadă imensă”, îi răspunde utilizatorul Arvente Angus.

Autoritățile știu problema, de ani de zile

Chiar dacă strada nu aparține de Sibiu, dincolo de cimitir, intrarea în oraș este responsabilitatea Primăriei. Reprezentanții Inspectoratului Județean de Poliție au propus deja câteva soluții.

calea-cisnadiei-masini-circulatie-4

Având în vedere că cele mai mari probleme sunt lățimea străzii care preia, dintr-o dată, valori mari de trafic și intersecția aglomerată cu strada Siretului, polițiștii au sugerat reconfigurarea zonei.

“În cursul anului 2015, reprezentanţii Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Sibiu au propus amenajarea unui sens giratoriu la intersecţia străzilor Calea Cisnădiei şi Siretului, precum şi lărgirea Căii Cisnădiei, de la intrarea în municipiul Sibiu, până la intersecţia cu strada Rahovei. Menţionăm, de asemenea, că, în conformitate cu prevederile art. 33, alin. 1 din OUG 195/2002R şi art. 3 alin. 1 şi 2 din HG 1391/2006, responsabilitatea asigurării viabilităţii drumului, precum şi realizarea amenajărilor rutiere sunt în responsabilitatea administratorului drumului public”, arată reprezentanții IPJ Sibiu, într-un răspuns acordat la solicitarea Turnul Sfatului.
Cu alte cuvinte, agenții de poliție au sesizat încă de anul trecut problema și au ridicat-o, în cadrul Comisiei de Circulație de la nivelul Primăriei Sibiu. Ce s-a făcut, până acum? Nimic.

Sunt, însă, semnale clare care arată că autoritățile locale cunosc de mult timp problema. Fostul viceprimar al Sibiului, Virgil Popa, recunoaște că are de furcă personal cu traficul de pe Calea Cisnădiei.

“Eu merg dimineața înspre Cisnădie, pe la ora 7 și, de câte ori ajung acolo, traficul e blocat, fie că e ora 7, 7.30, 7.45. Sunt mașini până la ferma Seviș, bară în bară. Toate acele locuințe care s-au dezvoltat în zona Cisnădiei au adus mult prea multe mașini, care, apoi, n-au mai fi putut fi preluate de Calea Cisnădiei. A început deja un dialog între administrațiile publice din zona Sibiului și acea zonă metropolitană despre care se tot discută acum, ar fi condus la anumite soluții, care acum ar fi putut fi implementate. Soluții: o centură de Sud a Sibiului, un drum care ar trebui să lege Mihai Viteazu cu zona Dedeman... Să lege Calea Cisnădiei, de la sensul giratoriu de la Dedeman, să o poți lua în dreapta, arteră care ar trebui să iasă undeva la troiță, în zona Cisnădiei”, a explicat fostul viceprimar, invitat la TSTV.
Niciuna dintre aceste soluții nu a intrat, însă, nici măcar în faza studiului de fezabilitate.

Primăria așteaptă

Soluțiile vechi, propuse de fosta administrație și de reprezentanții IPJ, zac, acum, într-un sertar. Primăria așteaptă rezolvări noi, de la specialiștii care lucrează la Planul de Mobilitate Urbană al Sibiului.

“Problema sistematizării traficului la intrarea în oraș dinspre Cisnădie este în atenția municipalității și a fost transmisă consultantului care elaborează Planul de Mobilitate Urbană Durabilă al Municipiului Sibiu spre a înainta propuneri pentru îmbunătățirea fluenței traficului. Consultantul a realizat studii în această zonă și urmează să propună posibile soluții”, este răspunsul oferit de autoritatea publică locală, la solicitarea Turnul Sfatului.
calea-cisnadiei-masini-circulatie-3

Specialiștii spun că au această zonă în vedere.

“Colegii mei iau în calcul și soluții pentru această intrare în oraș. Așteptăm în continuare sesizările şi propunerile sibienilor, pentru că studiul este în curs de elaborare”, a specificat Adriana Cucu, din partea SC Metroul SA București – Traffic Verkehrsplannung Gmbh din Viena, Austria, asociere care lucrează la acest plan.
Adresa la care sibienii pot trimite aceste sesizări este [email protected].

calea-cisnadiei-masini-circulatie-5

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Comentarii

73 comentarii

mda

Acum 8 ani

oricate strazi s-ar face problema nu se rezolva daca avem tot cate 1 persoana in masina. solutia e ridesharingul, transportul in comun sau utilizarea bicicletei atunci cand perminte vremea!
Raspunde

Ion

Acum 8 ani

Acum bai fratilor cand ati cumparat apartamente acolo nu vati gandit ca se va intampla asta? Sa le multumiti la constructori si la cei care au eliberat autorizatiile de construire. Asta e.... o meritati. Constructorii au interesul sa ia banii voi ati muscat momeala. Era de asteptat ca se va intampla asta. Bloc in bloc case intre blocuri si drum ingust. In tarile civilizate prima data se construiesc drumurile si dupa aceea se construieste. Bineinteles in civilizatie . La noi e jungla. Sa va faca constructorii drumuri unde ati cumparat cu 35.000 apartament fara loc de parcare , cu 3 camere , 45 mp. Peste 10 ani poate o sa aveti drum. Pana atunci rabdare .
Raspunde

ToTo

Acum 8 ani

corect comentariu
Raspunde

Cisnadian fara acte

Acum 8 ani

@ ION . Trebuie sa intelegem la modul cum functioneaza o primarie. Primarul si Directia urbanistica, oameni pe care ii alegi sa iti PROTEJEZE INTERESELE si sa vegheze la o dezvolatre armonioasa la localitatii sunt responsabili de tot. Poa sa se puna in genunchi un constructor si sa pupe biblia, daca primarul zice NU pai ala nu construiese acolo! Dar cand ai un primar corupt si hot, care face PUZ-ul dupa cum impingi bani in buzunar, cetateanul pierde. Asta e universal valabil " cand primarul e corupt, cetateanul pierde. Primaria putea sa nu le dea autorizatie pana drumul nu era gata! Si mai stii ceva Ioane, problema nu e cei care si-au luat teapa, problema e numarul mare de oameni care isi iau teapa in continuare de acum in colo, care cumpara la pret mare cu toate problemele stiute in zona ! Aceea isi merita soarta cu varf si indesat!
Raspunde

alex

Acum 8 ani

Degeaba largesti gura palniei daca gatlejul e la fel nu rezolvi nimic. Pot sa faca intrarea in Sibiu pe 10 benzi daca continuarea e pe una unde merg toti? tot nicaieri se mai si bat care sa se bage primu
Raspunde

e-manuela

Acum 8 ani

Buna! Nenea, propun sa nu fim ipocriți.."Unii" de p-aci, toti-i stim care-s au depășit de mult "faza" cu pâlnia, trecând direct la cea cu arterele....
Raspunde

Bata Eliodor

Acum 8 ani

Daca se vor ocupa ¨specialistii¨,nu va mai faceti probleme,orasele mari din lume vor veni sa ia lectii de la ¨specialistii¨ nostri. De mult timp ¨secialistii¨ se ocupa de binele poporului si vedeti unde suntem,asa ca aveti incredere in ei,mai ales in cei de aici ca astia au doua perechi de ¨cojones¨.
Raspunde

Lucian

Acum 8 ani

500 de familii - e o gluma. Aprox 1000 de familii doar la blocuri fara case care mai sunt câteva sute...
Raspunde

locatar

Acum 8 ani

Solutii sunt, se poate face legatura cu strada care trece pe langa dedeman, se putea iesi in Calea Dumbravii pe langa Scoala de dresaj. Dar cu cine domnilor? Ca spaga nu iasa din drumuri, spaga iasa din autorizatii de constructie pe naspa din stramtarea strazilor ca sa iasa mai mult teren la vanzare pentru dezvoltatori/vanzatori si asta se vede in tot cartierul Arhitectilor. Multumiti familiei Ispas pentru ingramadeala din cartier.
Raspunde

alex

Acum 8 ani

si terenul necesar e al tau? il donezi cumva Primariei sa se face drum pe el ? Io propun sa daramam casa sau blocu in care stai tu sa facem drum si pe acolo e ok?
Raspunde

...

Acum 8 ani

din pacate si daca se vor implementa solutiile de care vorbiti zona cu pricina tot cu probleme va fi. Si nu doar zona asta din pacate. In orasul asta (si in tara) dupa '90 s-a construit fara pic de respect pentru oamenii care urmeaza sa locuiasca acolo. Singurul respect a fost pentru ban si singura lege respectata a fost cea a interesului celui mai banos. Deja culegem roadele din pacate iar "solutiile" vor fi din ce in ce mai disperate si mai fara efect. I-ati lasat atatia ani sa isi faca de cap si sa isi mareasca averile pe spinarea voastra, acum ei au ce si-au dorit iar noi restul tragem ponoasele, c-asa-i in tenis...
Raspunde

minte de roman

Acum 8 ani

solutiile pe care le vezi tu din pix nu sunt realizabile, deoarece drumurile mentionate vor trebui sa treaca pe terenurile a 2 localitati (cisnadie-selimbar la dedeman) si (cisnadie-sibiu la scoala de caini). deci la banii dati pe locuintele de acolo, poate ar trebui sa va indreptati atentia catre constructorii de la care ati cumparat, si sa-i dati in judecata pentru abuz de incredere si inselaciune. pana atunci bafta in trafic, sau lucrati de acasa
Raspunde

Unualtu

Acum 8 ani

VA rog frumos sa nu o deranjati pe Astrid si deaemenea nici pe Razvan.....ei nu au timp de prostii dinastea, defapt ei nu vin nici macar pana la dioda sa vada cum se lucreaza. As punesiniste poze dar nu am unde PS. Un nr de whatsupp pt poze nu aveti voi astia de la turnul sfatului?
Raspunde

Uau

Acum 8 ani

De ce firma austriaca face studiu???? Oooooooo interesant .
Raspunde

konrad

Acum 8 ani

Asta nu-i nimic, de acum incolo, cand se vor mai termina noi blocuri, atunci sa vezi trafic...incet, incet, vor intelege si tembelii din Sibiu ce inseamna sa pui in fruntea urbei profesori, femei, oameni care niciodata in viata lor nu au creat nimic.
Raspunde

Geo

Acum 8 ani

Domnule, de ce jignesti o breasla respectabila- profesorii, ce crezi ca numai inginerii sunt gospodari ? Problema tine de judet, de cei care au autorizat constructiile de acolo, fara redimensionarea soselei. Este aceeasi situatie ca in zona lidl - unde Selimbarul si-a masurat muschii, construind blocuri fara a avea autorizatii in regula. Cei de la Consiliul Judetean ar trebui intrebati - Cindrea ar fi trebuit sa dea explicatii, dar a demisionat. Acolo n-ar fi trebuit ca Cisnadia sa construiasca, interesant e cum cel teren a fost transferat in intravilanul....Cisnadiei, ghici ciuperca cine a facut-o, acela trebuie sa raspunda...si n-a fost profesor !?
Raspunde

Willi

Acum 8 ani

Ce-i deosebeste pe Johannis, Marincuta si Huja? NIMIC !!! Toti trei au fost primari si nu au avut viziune de dezvoltarea localitatii pe care au condus-o. Cea mai mare buba a lui Johannis sunt mansardarile foarte urate in zone foarte aglomerate. Marincuta a autorizat constructia de locuinte colective fara sa tina cont de latimea strazilor si locurile de parcare. Huja bijnitarul semidoct, la fel ca Marincuta, nu a avut nici macar creierul necesar sa gandeasca ca acel orasel vis-a-vis de cimitir, are nevoie de gradinite si scoli, pe langa strazi mai largi...
Raspunde

Geo

Acum 8 ani

Johannis nu a avut nici un amestec, chiar nu a fost de acord cu constructiile din anumite zone, dar cineva i-a facut in ciuda, de la judet !
Raspunde

Simina Petru

Acum 8 ani

Singura sansa ramane la Prefect, daca cumva avem, sa sesizeze Guvernul, si printr-o H.G. sa blocheze autorizatiile de constructie in zona si sa oblige autoritatiile sa tina cont de lipsa serviciilor din zona Cimitir si Selimbar. Altfel acea zona va devenii un ghetou.
Raspunde

...

Acum 8 ani

zonele sunt calamitate deja. chiar daca nu sunt toate spatiile construite inca multe din ele au deja aprobarile pe hartie. Fara demolari si o lege dura orasul se va sufoca pentru ca o mana de baronasi si functionari publici si-au facut voia
Raspunde

lex

Acum 8 ani

ma bucur. as pune bariera acolo. luati aaprtamente in toate coloniile be bani de nimic si vreti acces la facilitatile orasului sibiu. cereti la cisnadie sau stati la rand!!!!!!!!!!!!!!
Raspunde

Va meritati soarta

Acum 8 ani

Pai sa umble "familiile tinere" prin oras cu cele doua masini in coloana, sa tamponeze prin giratorii, sa mai calce 2-3 pietoni, sa ocupe parcarile rezidentilor, sa parcheze pe trecerile de pietoni...si lista poate continua! Niste cretini cu prea multe drepturi! Era clar ca trebuia o firma privata sa ofere transport Metropolitan rapid si de calitate! Dar sa gandeasca vre-o unul? Dar in sibiu...cu s mic...nimic nu se poate!
Raspunde

hai-hui

Acum 8 ani

Apropo, problema nu tine doar de Sibiu. Se poate rezolva fie doar de Sibiu, fie de Sibiu - Cisnadie (pt acces dinspre Calea Dumbravii), fie de Cisnadie - Selimbar (acces Calea Cisnadiei - Troita)... Deci se pune gresit problema doar pe umerii Primariei Sibiu.
Raspunde

hai-hui

Acum 8 ani

Si ce nu se mai intelege e ca zona respectiva va deveni cel mai mare "cartier" al Sibiului... Zona intre Sibiu si Cisnadie e IMENSA si se poate construi in draci acolo... Selimbarul va fi nimic copil (cu toate blocurile lui peste dintre Kaufland si Dedeman) pe langa cat se va construi acolo pe Calea Cisnadiei... Deci trebuiesc gasite solutii te termen lung...
Raspunde

...

Acum 8 ani

solutiile pe termen lung trebuiau gasite inainte de a se da drumul la vanzari de ternuri "intravilan" si constructii...Acum este mult prea tarziu. Dar ai dreptate, acolo s-a construit in "draci" din pacate
Raspunde

Odin

Acum 8 ani

Si stați ca tanti gospodina cu incompetenții de la urbanistica si cu dezvoltatorii spagari au pus puna mana pe baza Tursib unde vor construi ghici ce? Blocuri! Multe, inghesuite, fara infrastructură si servicii sociale! Si ia ghiciti pe unde o sa mearga catre servici oamenii ăia? Pe Calea Cisnădiei/Calea Dumbrăvii! O sa fie distracție! Multumim Tanti Gospodina!
Raspunde

...

Acum 8 ani

aranjamentele pentru zona Tursib au fost facute inca de pe vremea lui iohannis. Toate zonele astea industriale cu "potential" sunt vizate de mult timp de marii artileristi imobiliari ai Sibiului. Aminteste-ti ca iohannis a fost cel care a promovat si semnat schimbarea nivelului de inaltime pe Calea Dumbravii in 2011. De ce oare? Pentru ca profitul celor ce urmareau sa construiasca acolo sa se inzeceasca. Si iata ca a venit si ziua aceea
Raspunde

Alzara

Acum 8 ani

Din puţul gândirii CJ şi CL Sibiu .O să spună că e inevitabil ca meteoritul Tungusk ! Aşa profesionişti să vă repare frânele !
Raspunde

Biliboc

Acum 8 ani

In timpul vacantelor scolare nu e chiar asa mare trafic intre 7 si 8; poate ca daca scolile ar avea ora de incepere diferita, pentru un timp, s-ar rezolva problema aglomeratiei din trafic...
Raspunde

vv

Acum 8 ani

esti singurul care a sesizat adevarata problema a traficului. fiecare isi duce odorul cu masina. chiar si dupa clasa a 5 a ... ca sa nu mai zic de liceu...
Raspunde

Revolutionarul

Acum 8 ani

Si totusi Johannis, prin FDGR, a avut 2 mandate la judet, ca a facut? A intuit ca dezvoltarea urbanistica a Selimbarului si Cisnadiei va afecta infrastructura Sibiului? Sa-l pui pe Johannis si Botesch sa conduca orasul respectiv judetul, e ca si cand incearca un pilot sa conduca trenul. PRIMAR inseamna GOSPODAR nu inseamna bun matematician sau bun fizician. Ce a facut celalalt profesor-presedinte, Constantinescu? nimic, a fost cel mai slab presedinte pe care l-a avut Romania. Am plecat de la nijte jigodii hoate PSD-iste spre Blajinul Profesor-Apa Sfintita (nici nu strica, nici n-ajuta)
Raspunde

ToTo

Acum 8 ani

Oare cine a fost Constantinescu ăsta, ca parca am mai auzit de el ??? :-)
Raspunde

ToTo

Acum 8 ani

Primaria sibiu are multe multe bube cu constructiile haotice din Sibiu, dar fata de cladirile de pe calea cisnadiei nu poate fi acuzata in vre-un fel si implicit nici de traficul nebunesc din zona. Terenurile pe unde s-ar putea rezolva problema apartin de Cisnădie si de Selimbar, dar ocoșii de acolo nici nu vor sa auda de unificare administrativă sau de crearea unei zone metropolitane. Cu alte cuvinte NICI O SANSĂ DE REZOLVARE in urmatorii 10 ANI.
Raspunde

...

Acum 8 ani

S-a opus cineva din Sibiu la racordarea noilor constructii la retelele de utilitati sibiene?
Raspunde

ToTo

Acum 8 ani

Comentariile de azi sunt excelente, mult mai bune decat articolu. lCred ca este penru prima data cand nu apar tampenii (pana acum), asta inseamna ca problema este serioasa iar spiritul civic isi face simtită prezenta. Felicitări CO-COMENTATORI !
Raspunde

Nick

Acum 8 ani

Hahahahah Vorbeste vpopa cand el a construit cartierul de acolo. Solutia aia cu sens giratoriu e o prostie nu ai voie sa pui sensuri la mai mica distanta de 250 m unu de altul ( ca sa aibe efect) nici largirea nu e solutia ci creearea unei strapungeri noi undeva mai jos o noua strada care sa ajunga undeva ... dar problemele astea de trafic trebuie gandite global si abia apoi sa faci planuri. Da la noi sistudiile de trafic se masluiesc deci.....Fuuuuugggggiiitttttiiiii pana nu isi mai da dobi de popa cu parerea sau politia
Raspunde

...

Acum 8 ani

in plus giratoriile functioneaza optim pentru trafic mic si mediu. Acolo se anunta deja un trafic infernal. Giratoriile nu ar face fata. Puteti vedea asta si la alte giratorii din zone ultra-aglomerate ale Sibiului
Raspunde

Cisnadian fara acte

Acum 8 ani

Multi care nu cunosc situatia se baga in seama, ca de ce ti-ai luat acolo...ca ne meritam soarta...dar adevarul crunt e ca : Un primar bisnitar, Huja e numele lui de fata, a dat autorizatii de constructii acolo fara sa respecte minimele norme de constructii. Eu stau de 3 ani acolo, si cand am luat eu, nu era o problema cu traficul, dar pe masura ce constructorii au continuat sa dezvolte zona, au aparut si problemele. Singurul vinovat pt situatia asta e Primarul din Cisnadie, mai ales ca sunt unii constructori din zona, care dicteaza primarului ce si cum. O alta mare problema pe Calea Cisnadiei e, si nu o sa va vina sa credeti....Maricuta. Da..Maricuta....sau mai bine zis absenta lui. Cum nu se mai misca nimic prin Selimber, Primarul Huja de la Cisnadie, a adoptat sub aripa sa proatectoare, toti constructorii care marcau la Selimbar. Mizerabilul ala de Primar, nici macar nu a luat strazile, toate sunt private, si s-a spalat pe maini. Desi platim taxe, ca orice alt cetatian, nu beneficiem de drumuri, protectie de la politia comunitara, dezapezire....nu avem nimic...ca e drum privat si nu se poate intervenii. Eu nu ma plang, cand am luat eu, pretul a fost bun, si pentru pretul ala am acceptat problemele de mai sus!
Raspunde

ce treaba are primaria Sibiu?

Acum 8 ani

Toti de acolo platiti impozite catre primaria Cisnadie si beneficiate de serviciile publice din Sibiu, scoala, spital... etc. Acum aveti pretentia sa gasim solutii si pentru comoditatea deplasarii voastre..., tot pe banii nostril. Foarte interesant, in Sibiu sunt toate problemele rezolvate, ne incurca banii... dar uite nu vrea primaria Sibiu sa va sporeasca voua confortul.
Raspunde

Cisnadian fara acte

Acum 8 ani

Pai si cand ajunge puhoilul din Cisnadie in Sibiu cine e responsabil ? Vrei sa iti faca Cisnadia ordine in oras sau sa iti faca Cisnadia sens dublu pe Calea Dumbravii ? Sau cand se aglomeraza traficul pe MIlea cu astia de vin din BV, VL, Buc ....aia vrei sa iti rezolve problemele de fluidizare a traficului ? Pai nu, cand ajungi in SB...e responsabilitatea primariei Sibiu sa ia actiuni!
Raspunde

ogarul visiniu

Acum 8 ani

primul si cel mai urgent pas CALEA DUMBRAVII sens dublu cum era inainte
Raspunde

1nicu2

Acum 8 ani

stai jos! 2
Raspunde

siby

Acum 8 ani

Sper ca in scurt timp sa se redeschida circulatia pe ambele sensuri pe Cl. Dumbravii, str.Argesului, Bd. Victoriei...ar fi un prim semn de normalitate!!!
Raspunde

1nicu2

Acum 8 ani

in alta viata
Raspunde

...

Acum 8 ani

si pe Saguna...
Raspunde

dr.s.ssd

Acum 8 ani

nu inteleg cu ce va deranjeaza atata sensul unic...ca trebuie sa ocoliti 200 de metri cu masina??
Raspunde

Olingpia Gafosdea

Acum 8 ani

...de "puterea" exemplului personal ai auzit?...Principiul reciprocității îți spune ceva?....
Raspunde

Cisnadian fara acte

Acum 8 ani

@Olingpia. Perfect de acord. Si eu am lasat si am fost lasat....nu de asta e vorba. Vorbim aici de moderatie si nu exces, de situatia in care actul de reciprocitate se intampla...si modul in care el poate sa devina un exemplu negativ....
Raspunde

@@@

Acum 8 ani

O solutie, stiu, de Doamne-ajuta si temporara ar fi introducerea unei linii de autobuz, cu frecventa mare (fiecare 20, 30 min) intre Cisnadie Centru si Sibiu (C.Cisnadiei, Piata Vlaicu, Piata Unirii, Gara Mare, Piata Cibin), cu siguranta multi ar opta pentru autobuz, astfel ar scadea oarecum traficul, usor. Bine...asta implica cooperare de la Cisnadie...si nu prea vad ! Repet, e doar ceva temporar. Pe termen lung, crearea legaturii Arhitectilor (zona in discutie)- Dedeman, legatura drum Scoala de caini-Valea Aurie - Zona Vest/Aeroport. Si clar, largirea drumului spre Cisnadie, loc este !
Raspunde

Corigentul

Acum 8 ani

Hei. Cei din Cisnadie sa mearga la servici in Cisnadie. Sa-si duca copii la scolile din Cisnadie si sa mearga la spital tot acolo. Mie nu-mi convine sa platesc impozit in Sibiu si sa ma sufoce unii care platesc impozitul la Cisnadie.
Raspunde

e-manuela

Acum 8 ani

Buna! Nenea, daca nu-ti convine, scrie acasă! Tu daca tragi la banda in zona Vest, ia-ti locuința in Turnișor, si nu ne polua "noua" care suntem baieti finuți de Breter, aerul cu rabla ta, cand mergi la scarbiciu....
Raspunde

Gigi Nebunu'

Acum 8 ani

daca nu era olteanul ala cizmar sa le faca blocuri la besinosii astia si sa le dea gratis, azi nu mai vedeam smecherii pe forum.ce parere or fi avut aia de la case in 70-80 cand s-au construit blocurile ? sa ma cac in el de cizmar, trebuia sa va dea o M*** , ca o meritati. ps: si acum mai vreti si 50.000 pe un kkt de ap din 70 care arata ca dupa bombardament. Orasul/zona metropolitana se dezvolta. Trezirea zdrentelor!
Raspunde

Bonnie

Acum 8 ani

Nici acum nu au realizat ca problema este Calea Dumbravii, tot sudul sibiului care o ia spre Calea Poplacii trece pe o singura strada, Vlahuta ! Sensul unic Calea Dubravii a stricat tot ! Aici s-a vazut incapabilitatea in forma ei maxima din partea primariei Sibiu. Calea Dumbravii este destul de lata pentru a se crea inca o banda de rulare iar asta v-a decongestiona traficul in zona. Athitecta sefa trebuie demisa, urgent !
Raspunde

Alex

Acum 8 ani

...
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus