De câteva săptămâni au început lucrările de extindere și modernizare a Sibiu Shopping City din Șelimbăr. Într-o primă fază se lucrează la reamenajarea spațiului din zona magazinului Carrefour, urmând ca în a doua parte a acestui an lucrările să avanseze în vederea construcției propriu-zise a unui etaj în zona magazinelor de haine și a restaurantelor, după obținerea PUZ-ului.
Cine a trecut în ultimele zile pe la mall a putut observa că se lucrează la plafon, toalete și alte spații din zona Carrefour. Din punct de vedere al clienților, aceste lucrări vizează îmbunătățirea aspectului general și modernizarea zonei.
Lucrările mai ample urmează să aibă loc în capătul celălalt al galeriei, unde va fi construit un etaj nou, înălțimea mall-ului urmând să ajungă la 30 de metri. Demersurile în acest sens au început încă din luna ianuarie a acestui an, când primăria Șelimbăr a emis avizul de inițiere pentru elaborarea Planului Urbanistic Zonal pentru ”Remodelare centru comercial Shopping City Sibiu și extindere, înălțime maximă 30 ml”.
Informarea și consultarea publicului a avut loc în perioada 12 aprilie – 6 mai, fără probleme.
”Menționăm că procedura de informare și consultare a publicului s-a desfășurat respectând întru-totul prevederile legislației în domeniu”, arată reprezentanții primăriei Șelimbăr, în raportul final privind dezbaterea publică.Contactat de Turnul Sfatului, primarul comunei Șelimbăr, Marius Grecu, a declarat că reprezentanții centrului comercial urmează să prezinte documentațiile finale și probabil luna aceasta sau luna viitoare va fi aprobat proiectul.
”Prin documentația prezentă se analizează posibilitatea extinderii corpului C1 prin crearea de noi spații comerciale, terasă, spații tehnice etc. și un spațiu destinat cinematografului, la etaj. Înălțimea existentă a construcției C1 este de Parter înalt, 15 m, iar prin propunerea de extindere și supraetajare se prevede atingerea unei înălțimi maxime de 30m în zona de cinema”, arată reprezentanții mall-ului, în memoriul general privind remodelarea centrului comercial.

La finalul anului trecut proprietarii Sibiul Shopping City – NEPI, anunțau într-un comunicat de presă că planurile lor prevăd construirea unui nou nivel, pe o suprafață de aproximativ 11.000 de metri pătrați, care va include 50 de noi spații de cumpărături, cât și o nouă zonă de divertisment și food court.
“Prin Shopping City Sibiu continuăm strategia NEPI de a crește valoarea proprietăților de retail pe care le deținem. Acest proces de modernizare își propune să aducă centrul la cele mai înalte standarde, fie că vorbim despre design, oferte de fashion, utilitate sau zona de divertisment. Tratăm proiectul Sibiu Shopping City ca un proiect emblematic pentru NEPI, consumatorul prezent aici, dar și potențialul proiectului, ne dau încredere că vom avea la Sibiu unul dintre cele mai avansate și interesante centre comerciale din România”, declara atunci Adina Ciobanu, Asset Manager în cadrul NEPI.În același comunicat se anunța că în 2017, vor fi demarate lucrările de modernizare ce implică completarea ofertei de fashion cu noi branduri locale și internaționale de renume, aducându-le aproape sibienilor cele mai noi tendințe. Mai mult, clienții vor avea ocazia să vizioneze cele mai așteptate blockbustere mondiale, în cel mai modern cinema multiplex din oraș, care va fi dotat cu tehnologie de ultimă oră. Surprizele pregătite, unele în premieră națională, vor transforma centrul comercial într-unul din mall-urile reprezentative pentru România.
Surse din cadrul centrului comercial au declarat pentru Turnul Sfatului că sunt foarte mici șansele ca toate lucrările să fie finalizate în decursul acestui an, conform planurilor inițiale. Cel mai probabil toate lucrările se vor încheia în 2018. Între timp, oficialii mall-ului semnează deja contracte firmele care vor aduce la Sibiu branduri noi. Neoficial, printre acestea s-ar număra nume cunoscute din zona modei, precum Bershka, Mango sau Pull&Bear. În ceea ce privește zona de restaurante și cafenele, aceasta va fi masiv îmbunătățită și extinsă, de asemenea existând branduri noi ce urmează să vină la Sibiu. Unul dintre cele mai cunoscute este Starbucks.
Proiectului de reconfigurare a centrului presupune o investiție de aproximativ 20 de milioane de euro. La finalizarea procesului de reconfigurare, Shopping City Sibiu va acoperi o suprafață totală de aproximativ 90.000 de metri pătrați, devenind cel mai mare centru comercial, nu numai din regiune, ci și din întreaga țară. Modernizarea va viza o suprafață de peste 40.000 de metri pătrați.
”Sibiul va deveni cea mai modernă și inovatoare destinație pentru petrecerea timpului liber și de cumpărături din regiune, o destinație capabilă să rivalizeze nu doar cu centre din România, dar și din afara țării”, mai arătau reprezentanții NEPI în comunicatul citat.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Planului Urbanistic Zonal , Shopping City Sibiu , Fotoclubului Orizont , The Wedding Planner , Turnul Sfatului , modernizare drumuri , Marius Grecu , Sibiu Shopping City , Dezvoltare Centru , Promenada Mall , Proiectului Pilot , Pentru Sibiu , Adina Ciobanu , În Șelimbăr , Sibiul Shopping City , Regional Asset Manager , Prin Shopping City Sibiu
Vizualizari: 28026
Ultimele comentarii
Acum 2 ore
Emil
Acum 3 ore
Pastor marginas
Acum 3 ore
Florin
Acum 3 ore
Florin
Acum 3 ore
Sportiv amuzat