Mai multe tipuri de documente emise de Primăria Municipiului Sibiu sau de către serviciile publice din subordinea Consiliului Local al Municipiului Sibiu a căror valabilitate expiră în perioada de urgență declarată, își prelungesc valabilitatea până la încetarea stării de urgență. Această măsură a fost adoptată conform prevederilor Decretului nr. 195/2020 emis de Președintele României privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României.
Astfel, cetățenii nu mai sunt nevoiți să vină la Primărie să înnoiască următoarele documente în perioada stării de urgență, ci pot face acest lucru după ce încetează această stare:
Emise de Serviciul Juridic Contencios și Registru Agricol
- Atestat de producător
- Carnet de comerciant
- Aviz tehnic
- Aviz de săpătură
- Aviz de închidere a străzii
- Acord de funcționare
- Autorizație privind desfășurarea activității de alimentație publică
- Autorizație pentru taxi și vizarea acesteia
- Copie conformă pentru executarea serviciului de închiriere
- Autorizație dispecerat taxi și vizarea acesteia
- Autorizație pentru transportul public local și copii conforme ale acesteia
- Licență de traseu
- Autorizații de construire / desființare
- Certificatul de urbanism;
- Avizul de oportunitate care este valabil în perioada certificatului de urbanism;
- Avizul Arhitectului Șef (Aviz CTATU) care este valabil în perioada certificatului de urbanism;
- Certificatul fiscal
- Adeverință - copie drept mormânt
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: presedintele Romaniei , Consiliului Local Sibiu , Cimitirului Municipal Sibiu , Primăria Municipiului Sibiu , Direcția Fiscală Locală Sibiu , Avizul Arhitectului Șef , Registru Agricol , Municipiului Sibiu , Serviciul Juridic Contencios
Vizualizari: 2858
Ultimele comentarii
Acum 3 ore
Ciupercutza
Acum 3 ore
Bogdan
Acum 4 ore
Hermannstädter
Acum 5 ore
Cetateanul turmentat
Acum 5 ore
Till Eulenspiegel