Sâmbătă,
11.07.2020
Partial Noros
Acum
29°C

Compania sibiană de telecomunicații KeepCalling: În pandemie românii au sunat cu 20% mai mult

26 Mai 2020 08:29

Compania sibiană de telecomunicații KeepCalling: În pandemie românii au sunat cu 20% mai mult

Un studiu realizat de compania sibiană de telecomunicații KeepCalling relevă faptul că în perioada ianuarie-aprilie 2020, românii din diaspora au sunat prin apeluri vocale cu 20% mai mult decât în perioada similară a anului precedent.

O creștere similară, de 17% s-a observat și în ceea ce privește durata apelurilor.

Ziua cu cele mai multe apeluri, în care creșterea a fost cea mai mare a fost ziua de Paște.

Anul acesta, apelurile inițiate de diaspora către România au fost cu 106% mai multe decât în ziua de Paște a anului 2019.

”România era deja în a două luna de stare de urgență, iar autoritățile estimau că vârful pandemiei urmă să fie atins în săptămâna de după sărbătorile Pascale. Așadar, în plină pandemie, la mii de kilometri distanță, românii au fost poate mai aproape că niciodată”, se arată într-un comunicat de presă remis de companie.

Cu sediul central în Sibiu, compania KeepCalling oferă servicii de telefonie internațională pentru imigranții din întreagă lume. Deși inițial serviciul a fost creat pentru românii din S.U.A., pentru a-i ajută să păstreze o relație apropiată cu cei dragi de acasă, acum serviciile companiei sunt folosite la nivel global de sute de mii de clienți din S.U.A., Europa, America de Sud, Australia, Asia sau Africa.

Stefan Dobre

de Stefan Dobre

Administrație
Telefon:
0724 605 815

Comentarii

1 comentarii

Costin Red

Acum 1 lună

Eu am aplicaţia rebtel. E mult mai bună.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus