Miercuri,
10.09.2025
Ploi Scurte
Acum
21°C

FOTO-Coadă la primărie: ”E acces unic, nu avem de ales”. Recomandări pentru cetățeni

FOTO-Coadă la primărie: ”E acces unic, nu avem de ales”. Recomandări pentru cetățeni

Numeroși cetățeni s-au înghesuit în prima zi a săptămânii la sediul Primăriei Sibiu, motiv pentru care în Piața Mică au început să se formeze cozi.

O mare parte dintre cei care așteptau spuneau că au venit pentru a-și achita taxele și impozitele, pentru că au vrut mai întâi să vadă la ce concluzie se ajunge cu taxa de salubrizare.

Alții au declarat pentru reporterul Turnul Sfatului că au venit pentru alte servicii publice, însă sunt nevoiți să aștepte la aceeași coadă.

”Ei spun că este măsură de prevenție Covid, au stabilit un acces unic în primărie și nu avem de ales, trebuie să stăm toți la aceeași coadă. Eu spun că mai mult încurcă și creează aglomerație”, mărturisește un cetățean aflat la coadă.

Contactați de reporterul Turnul Sfatului, reprezentanții Primăriei Sibiu spun că cetățenii au numeroase alternative la dispoziție pentru a soluționa orice problemă au în relația cu municipalitatea și că nu este absolut necesar să stea la cozi.

Redăm mai jos explicațiile și sfaturile primăriei pentru cetățeni:

”Crearea fluxului pentru cetățenii care vin la sediul Primăriei este o măsură aplicată pentru protecția acestora, în contextul pandemiei. Astfel, intrarea în Primărie se face printr-un singur punct (intrarea D dinspre Piața Mică), unde accesul este controlat, se măsoară temperatura și s-a pus la dispoziția cetățenilor dezinfectant pentru mâini. Ieșirea se face spre str. Samuel Brukenthal. 

Pentru asigurarea distanțării prin ordonarea accesului, Primăria Sibiu a instalat la intrarea în Primărie un automat care distribuie bonuri de ordine. Cetățenii sunt invitați în sala de așteptare unde, în același scop al asigurării distanțării, scaunele au fost depărtate la 1,5 metri. Situația înregistrată luni, 8 februarie a fost o excepție, aproape 300 de cetățeni prezentându-se la ghișee. Pentru respectarea distanțării în interiorul sediului, cetățenii care nu au mai avut loc în sala de așteptare au fost rugați să își aștepte rândul în exterior. 

În acest context, reamintim că Primăria a pus la dispoziție instrumente electronice pentru a comunica cu Primăria și pentru a efectua plata impozitelor și taxelor, oferind astfel alternative pentru a evita aglomerația de la ghișee. 

Pentru comunicarea electronică cu Primăria Sibiu, solicitările se pot depune în format electronic pe adresa [email protected]

Plata taxelor și impozitelor se poate efectua online pe:

platforma de e-administrație de pe sibiu.ro sau 

platforma națională ghișeul.ro. 

Dacă nu se există posibilitatea utilizării instrumentelor electronice, cetățenii pot achita taxele și impozitele locale: 

la ghișeele Direcției Fiscale de pe strada Turismului, de pe bulevardul Victoriei sau din Piața Mare

la ghișeele oficiilor poștale din oraș 

prin automatele de plată Self Pay amplasate în magazine sau alte zone publice”.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Vizualizari: 2580

Stefan Dobre

de Stefan Dobre

Administrație
Telefon:
0724 605 815

Comentarii

1 comentarii

Till Eulenspiegel

Acum 4 ani

Fara prea mare legatura cu subiectul: Pentru cine pastreaza Directia Urbanism Autorizatiile de Construire nr. 30 si 32/2021? Se vor elibera prin Martie-Aprilie,prietenii stiu dece?
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus