Compania sibiană KeepCalling anunță într-un comunicat de presă remis joi că Tello Mobile, produsul de telefonie mobilă lansat pe piața din SUA, își continuă ascensiunea rapidă.
Fondată de antreprenorul sibian Florin Miron în 2002 compania a devenit un jucător important în industria telecomunicațiilor. Cu sediul central în Sibiu, Tello a reușit să se impună de mai bine de 7 ani pe o piață competitivă, oferind clienților săi servicii de telefonie mobilă simple, convenabile și flexibile.
Tello a fost lansat pe piața din Statele Unite ale Americii în anul 2016, ca un serviciu al companiei KeepCalling.
Tello este un operator de rețea mobilă virtuală care folosește rețeaua T-Mobile, cea mai mare rețea 5G din America, care se bucură de o acoperire extinsă, ajungând la mai mulți oameni și locuri decât orice alt operator. Asta înseamnă că utilizatorii Tello beneficiază de o acoperire mare și de o calitate bună a serviciilor în majoritatea zonelor din S.U.A.
”Tello oferă abonamente de telefonie mobilă digitală, care sunt o combinație comodă și eficientă între serviciile PrePay și abonamentele clasice: pe de o parte, asigură resurse pre-definite (minute, SMS-uri și date), pe care clienții nu le pot depăși, pe de altă parte, plata se face prin debitarea automată de pe cardul bancar, pentru a scăpa de grija plății facturilor”, informează oficialii companiei sibiene.
În 2023, la 7 ani de la lansare, baza de clienți Tello numără 300,000 abonați.
Dezvoltarea Tello se realizează exclusiv din cadrul biroului din Sibiu. Echipa din România gestionează toate aspectele ce țin de dezvoltare, IT, design, funcționalitatea site-ului, coordonarea stocurilor și furnizorilor, marketingul și serviciul de relații cu clienții.
”Feedback-urile clienților din SUA sunt excelente și la propriu și la figurat: Tello detine rating-ul “Excelent” pe TrustPilot.com, o platformă independentă de recenzii, unde clienții pot evalua serviciile furnizate de diferite compani. Rating-ul se bazează pe aproape 10,000 de testimoniale oferite de clienți. Aceștia apreciază în special prețurile accesibile și flexibilitatea abonamentelor, precum și suportul excelent oferit de echipa de relații cu clienții, care își desfășoară activitatea de la birourile din România și Bolivia. Sute de review-uri menționează numele angajatilor, clienții dorind să-și exprime în mod clar recunoștința pentru empatia și profesionalismul de care reprezentanții Tello dau dovadă”, mai informează oficialii companiei sibiene.
Potrivit unor rapoarte recente, valoarea medie a facturii de telefonie mobilă în S.U.A. este de aproximativ 70-80 de dolari pe lună pentru un plan de servicii care include apeluri, mesaje text și date mobile nelimitate, în timp ce costurile pachetului Tello cu aceleași beneficii se ridică la numai 29 de dolari pe lună. Planurile Tello includ și opțiuni suplimentare, cum ar fi hotspot-ul sau minute internaționale gratuite către peste 60 de țări din întreaga lume, printre care și România.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: tello , Sibiu , KeepCalling , stiri sibiu ,
Vizualizari: 4007
Ultimele comentarii
Acum 1 oră
Periscop
Acum 1 oră
Excelent +1
Acum 1 oră
Bastiu
Acum 1 oră
Aci Duțu
Acum 2 ore
Emil