O sibiancă reclamă pe facebook faptul că un pacient de 84 de ani, înternat în secția Medicală 2 din cadrul Spitalul județean Sibiu ar fi fost neglijat de asistentele medicale. În replică, reprezentanții spitalului sibian spun, tot pe facebook, că „nu se face justiție pe rețelele sociale,” iar cei care au nemulțumiri cu privire la serviciile medicale pot formula plângeri oficiale sau pot cere o audiență managerului unității.
Sibianca se plânge de neglijență din partea asistentelor și cere clarificări de la Spitalul județean Sibiu, într-o postare publicată miercuri, pe facebook. Potrivit acesteia, pacientul, care nu se putea mișca și suferă, printre altele, și de incontinență urinară, a trebuit schimbat de soția lui, care l-a găsit așa, iar asistentele i-ar fi și vorbit repezit.
În replică, reprezentanții Spitalului Județean Sibiu au scris o amplă postare, tot pe facebook, prin care spun că justiția nu se face pe rețelele sociale unde, „prin anumite postări de tip acuzație, se generează dezbateri goale de sens, prin formularea unor opinii cu caracter generalizator, fără a li se oferi utilizatorilor posibilitatea de a verifica validitatea și puterea argumentelor.”
„Chestiunile privind serviciile medicale, modul cum sunt acordate acestea, calitatea și eficiența lor reprezintă o problematică serioasă și există în acest sens norme, reguli și proceduri. Pe baza acestora, persoanele cu competențe pot identifica dacă au fost sau nu respectate protocoalele, dacă s-au respectat sau nu drepturile pacienților și ale aparținătorilor. Rețelele de socializare NU reprezintă mediul corespunzător pentru a face astfel de analize iar SCJU Sibiu anunță ferm și clar că nu se va lansa în astfel de dispute de tipul dialogul surzilor. (...) Astfel de acuzații sunt contraproductive și chiar periculoase, determină instalarea confuziei în societate și promovează neîncredere în instituțiile medicale, deși în cadrul acestora sunt salvate zilnic zeci de vieți. Totodată, atragem atenția asupra necesității asumării și responsabilității pentru veridicitatea unor astfel de informații/acuzații întrucât social media este, pe lângă numeroasele beneficii pe care le aduce relaționării și comunicării, mediul perfect pentru discuții superficiale și verdicte neavizate.” se arată în postarea celor de la spital.
Cei de la spital sublinează că absolut toți cetățenii care doresc să clarifice chestiuni cu privire la serviciile medicale au la dispoziție posibilitatea de a formula plângeri, petiții, solicitări sau pot intra în dialog cu managementul unității, prin audiențe.
„Ne manifestăm deschiderea și disponibilitatea de a asculta și de a încerca să rezolvăm orice problemă semnalată de cetățeni prin mijloacele menționate. Nu vom face însă niciodată justiție pe model social media. Acuzațiile lansate în acest mediu nu constituie un motiv suficient pentru ca spitalul să se sesizeze în sensul demarării unor anchete, ori de câte ori instituția este amintită în diverse postări ale unor persoane,” concluzionează prezentanții celei mai mari instituții medicale sibiene.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: sibianca reclama facebook paci , Spitalul judetean sibiu reclam , pacienti neglijat spi , neglijenta spital judetean
Vizualizari: 3146
Ultimele comentarii
Acum 12 ore
R
Acum 12 ore
Emil
Acum 12 ore
Newman
Acum 12 ore
Newman
Acum 12 ore
C