Joi,
27.11.2025
Ploi Scurte
Acum
6°C

Se caută mineri pentru autostradă. UMB s-a angajat să construiască tunelurile de pe porțiunea lipsă a autostrăzii Sibiu - Nădlac

Se caută mineri pentru autostradă. UMB s-a angajat să construiască tunelurile de pe porțiunea lipsă a autostrăzii Sibiu - Nădlac

UMB, cel mai mare grup de construcții din România, controlat de Dorinel Umbrărescu, angajează "mineri", potrivit unui anunț postat pe pagina proprie de Facebook. Cel mai probabil, aceștia sunt recrutați pentru viitoarele lucrări la "tunelurile pentru urși" de pe secțiunea Margina - Holdea a Autostrăzii Lugoj - Deva (A1), anunță Economica.net.

„Angajăm mineri. CV-urile se pot trimite pe adresa de e-mail: [email protected]”, se arată în postarea UMB din 22 decembrie.

La momentul publicării acestui articol, postarea UMB avea peste 520 de aprecieri și 280 de distribuiri.

Acesta este primul contract pentru construcție de tunel câștigat de UMB, în asociere cu un constructor din Bosnia. Lucrările la secțiunea tunelurilor „pentru urși” sunt finanțate prin PNRR și trebuie finalizate în 2026.

La finele lunii iulie, Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara anunța că UMB lucra la decopertarea terenului și la drenarea apelor pe ”lotul cu tuneluri” (Margina – Holdea) de pe autostrada A1 Lugoj – Deva, lotul 2 și urma să aducă și alte utilaje pentru a efectua restul lucrărilor pregătitoare.

Acest lot va include 2,13 kilometri de tunel forat cu două galerii unidirecționale prevăzute pe fiecare cale de circulație cu o platformă de 11,25 m.

Pe 14 octombrie 2022, a fost semnat contractul pentru proiectarea și execuția secțiunii – lipsă (9,13 km) din lotul 2 al Autostrăzii Lugoj – Deva. Asocierea S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SA & PE CONSTRUCT S.R.L. – EURO-ASFALT d.o.o. a fost declarată câștigătoare, cu o ofertă financiară de 1,83 de miliarde de lei fără TVA.

Finanțarea este asigurată prin PNRR, iar durata contractului este de 45 de luni, din care 11 luni perioada de proiectare și 34 de luni perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani.

După finalizarea lucrărilor pe acest lot, șoferii vor putea circula neîntrerupt pe autostradă de la Sibiu la Nădlac, granița cu Ungaria.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Alin Bratu

de Alin Bratu

Politic
Telefon:
0745 590 991

alin[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

2 comentarii

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Dar

Acum 1 an

niste fete mari nu vor ? Care mineri, aia desfiintsti in 1997 ??
Raspunde

Parvana ADRIAN

Acum 1 an

Eu am fost miner sant pensionat dar mai am forta de munca pentru un salariu bun masi angaja
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus