Duminică,
26.10.2025
Innorat
Acum
10°C

ACTUALIZARE Inundații într-un bloc din Turnișor. Panourile electrice au ajuns sub apă, oamenii au sunat la 112

ACTUALIZARE Inundații într-un bloc din Turnișor. Panourile electrice au ajuns sub apă, oamenii au sunat la 112

Locatarii unui bloc de pe strada Frunzei din cartierul Turnișor au rămas fără curent electric noaptea trecută, după ce apa s-a infiltrat în scara blocului și afară a ajuns până la panourile electrice.

Vecinii spun că au sunat atât la Apă Canal pentru a scoate apa din scară, cât și la compania distribuitoare de energie electrică pentru remedierea problemei. În disperare de cauză, oamenii au sunat inclusiv la 112.

”Avem o problema de foarte mult timp cu canalizarea. Suntem de trei ore, doar azi, așteptând să se rezolve. Apa Canal au întârziat să apară, iar acum pivnițele sunt inundate și panourile electrice sunt în apă, inclusiv blocul este înconjurat de apă, este murdărie și sunt mirosuri groaznice.

În seara aceasta a fost apogeul când am sunat mulți vecini la Apă Canal încă de dinainte să se inunde și a trebuit un apel la 112, apel la Electrica și încă multe apeluri către toți. Aseară a fost vidanja din nou”, ne-a scris pe adresa redacției un locatar al blocului Y3 de pe strada Frunzei.

Situația nu era rezolvată nici marți dimineață, blocul fiind în continuare fără curent electric, iar apa se pare că se infiltrează în bloc de foarte mult timp. Problema este cunoscută inclusiv la nivel de asociație de proprietari, fără a fi soluționată.

”În vară și în toamnă de nenumărate ori am tot încercat să rezolvăm această problemă și se pare că nu reușim. Asociația de locatari a fost anunțată și am încercat să facem sesizări, verificări, fără succes”, mai spune un locatar al blocului amintit.

Contactați de reporterul Turnul Sfatului reprezentanții Apă Canal au arătat că o echipă s-a deplasat la fața locului de fiecare dată când a fost solicitată și problema semnalată a fost soluționată.

”Din cauza condițiilor meteo nefavorabile din cursul nopții trecute și al acestei zile, pe strada Frunzei, din localitatea Sibiu, județul Sibiu, demisolul unui imobil a fost inundat și de asemenea și grupurile de măsură aflate în respectiva incintă.

La fața locului s-a prezentat o echipă din partea APA CANAL SIBIU S.A care a procedat la operațiunea de evacuare a apei, permițând personalul operativ DEER - Sucursala Sibiu să acționeze, efectuând măsurile tehnice necesare pentru reconectarea insalațiilor și realimentarea cu energie electrică a utilizatorilor.

În acest moment sunt realimentați cu energie electrică toți utilizatorilor afectați, din zona amintită.

ELECTRICIENI

Eventualele deficiențe în alimentarea cu energie electrică pot fi semnalate la numerele de telefon prefix județ + 929.

De asemenea, DEER pune la dispoziție TELVERDE.

Astfel, pentru zona Transilvania Nord (județele Bihor, Bistrița – Năsăud, Cluj, Maramureș, Satu Mare și Sălaj) numărul este 0800.400.929. Pentru zona Transilvania Sud (județele Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș și Sibiu) numărul de telefon este 0800.500.929, iar pentru zona Muntenia Nord (județele Brăila, Buzău, Dâmbovița, Galați, Prahova și Vrancea) numărul de telefon este 0800.500.205.

Noul website al companiei a fost lansat recent, venind ca o necesitate, din dorința și preocuparea continuă de a oferi utilizatorilor noștri un acces rapid la informații și servicii, precum și o experiență de utilizare optimă și cât mai simplă.

Practic, în noua platformă, utilizatorii regăsesc o hartă interactivă cu toate întreruperile programate și accidentale, cu informații actualizate, într-o prezentare creativă și de real ajutor pentru cei care o accesează. Utilizatorii vor putea să verifice online, în permanență, dacă locul lor de consum este sau va fi afectat de întreruperile de energie planificate și neplanificate, precum și ziua și ora la care este preconizată finalizarea lucrărilor de realimentare a utilizatorilor.

Încurajăm consumatorii să utilizeze canalele de comunicare online. Astfel, la adresa https://www.distributie-energie.ro/suport/sesizari-si-reclamatii/, se poate folosi și formularul pentru sesizări și reclamații.

Mulțumim utilizatorilor pentru înțelegere!”, a transmis pentru Turnul Sfatului Biroul de Presă al Distribuție Energie Electrică Romania (DEER).

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Stefan Dobre

de Stefan Dobre

Administrație
Telefon:
0724 605 815

Comentarii

4 comentarii

Till Eulenspiegel

Acum 1 an

Nu v-o spus directoru' de la Apa-Canal sa va montati pompe? Bine ca va cheltuiti banii pe saorme si beemvee ...
Raspunde

Cioara

Acum 1 an

Ce te bagi in seama ba? Sunt banii tai? *** (Acest mesaj a fost moderat din cauza limbajului licențios)

Raspunde

Asstrid

Acum 1 an

La orice ploaie cineva din orasul asta sufera. La sfarsit de luna, cand se emit facturile, sufera toti. Mai putin nesimtitii din conducerea Apa-Rahat. Ce se mai aude cu sediul nou? Inca două scumpiri ale apri si-i gata, asa-i?
Raspunde

Silvia

Acum 1 an

EXISTA POMPE MONTATE! Ca de obicei se comentează aiurea în tramvai.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus