Miercuri,
14.05.2025
Partial Noros
Acum
8°C

Anunț concurs Filiala Judeţeană Sibiu a Asociaţiei Comunelor din România

Anunț concurs Filiala Judeţeană Sibiu a Asociaţiei Comunelor din România

Filiala Judeţeană Sibiu a Asociaţiei Comunelor din România, cu sediul în comuna Sadu, str. Inocențiu Micu Klein, nr. 36, organizează, concurs pentru ocuparea următoarelor posturi:

- 1 post de auditor intern în sectorul public, COR 241306, normă întreagă 8h/zi, 40 ore/săptămână;

- 1 post de arhitect urbanism, COR 216402, normă întreagă 8h/zi, 40 ore/săptămână;

- 1 post de arhitect urbanism, COR 216402, timp parțial 4h/zi, 20 ore/săptămână;

- 1 post de inspector resurse umane, COR 333304, normă întreagă 8h/zi, 40 ore/săptămână;

- 1 post de inspector de specialitate în administrația publică, COR 242203, normă întreagă 8h/zi, 40 ore/săptămână;

 CONDIŢII:

A. Condiţii generale de participare:

- are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;

- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

- are capacitate deplină de exerciţiu;

- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

- îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

B.    Condiţii de desfăşurare:

- Depunerea dosarelor se va face în perioada 07 aprilie – 14 aprilie 2025, între orele 10:00 – 15:00, la sediul Filialei situat în Sibiu, str. Rennes, nr.10, jud. Sibiu;

- Selecția dosarelor va avea loc în data de 15.04.2025, iar comunicarea rezultatelor etapei de validare a dosarelor se va face în aceeași zi, până la orele 16:00 (comunicarea se va face prin afișarea rezultatelor la sediul Filialei mai sus menționat, cât și prin e mail către fiecare candidat); 

- Depunerea contestaţiilor se va face în data de 16.04.2025, până la ora 12.00, iar rezultatul contestaţiilor se va comunica în aceeași zi până la orele 16.00.

Concursul va avea loc la sediul Filialei din Sibiu, str. Rennes, nr.10, jud. Sibiu, după cum urmează:

· Proba scrisă: 24 aprilie 2025, ora 11:00, iar comunicarea rezultatelor se vor afișa după orele 14.00;

· Depunerea contestațiilor la proba scrisă: 25 aprilie 2025, până la orele 14.00, iar comunicarea rezultatelor în urma contestațiilor se vor afișa în data de 28 aprilie 2025. 

· Proba orală (interviul): 29 aprilie 2025, începând cu ora 9.00, comunicarea rezultatelor se face în aceeași zi, la sediul Filialei Județene Sibiu a ACoR, cât și prin e mail către fiecare candidat, până la orele 16.00. 

· Contestaţiile se pot depune în data de 30.05.2025, până la ora 12.00, iar comunicarea rezultatelor în urma contestațiilor se vor afișa în aceași zi, până la orele 15:00. 

· Rezultate finale vor fi afișate în data de 05 mai 2025 până la ora 12.00. 

1. Condiţii de participare pentru ocuparea postului de AUDITOR INTERN ÎN SECTORUL PUBLIC:

a) Studii de specialitate: 

- Studii superioare cu diplomă de licenţă în domeniile științelor economice sau juridice;

b) Experiență:

- Vechime în specialitatea studiilor minim 3 ani;

- Experiență în administrația publică locală, constituie un avantaj;

c) Competențe profesionale cel puțin în domeniile:

- audit intern;

- managementul riscului, controlul intern şi guvernanţă;

- management;

- contabilitate;

- finanţe publice;

- drept;

- tehnologia performanței.

d) Cerințe specifice:

a) disponibilitate pentru deplasări în județ în proporție de peste 80% din programul de lucru;

b) permis de conducere, cat. B;

c)  abilități, calități și aptitudini necesare: integritate morală, independență și obiectivitate;

d)  competență profesională, confidențialitate.

2. Condiţii de participare pentru ocuparea posturilor de ARHITECT URBANISM:

a) Studii de specialitate:

-  Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de arhitect;

b)  Experiență:

Vechime în muncă în specialitatea studiilor de minimum 5 ani.

c) Cunoștințe și abilități:

- Cunoștințe solide de legislație în domeniul urbanismului și amenajării teritoriului;

- Abilități de operare pe calculator (Microsoft Word, Excel, Internet Explorer), etc;

- Abilități excelente de comunicare și relaționare;

- Capacitatea de a lucra în echipă;

- Creativitate, atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită.

3.  Condiţii de participare pentru ocuparea postului de INSPECTOR RESURSE UMANE:

a) Studii de specialitate:
-  Studii superioare cu diplomă de licență în domeniul juridic, administrație publice, științe sociale.
b) Experiență:
-  Experiență relevantă pe un post similar de minumum 5 ani.
c) Cunoștințe și abilități:
· Cunoștințe solide de legislația muncii și reglementările privind evidența personalului;

· Înțelegerea proceselor de recrutare, selecție, evaluare și dezvoltare a angajaților;

· Capacitatea de a gestiona dosarele angajaților și de a planifica eficient activitățile HR;

· Familiaritate cu sistemele și tehnologiile de gestionare a resurselor umane, inclusiv REVISAL;

· Abilități de operare pe calculator, inclusiv utilizarea programelor de calculare a salariilor și gestionarea bazelor de date.

· Abilități de comunicare și relaționare interpersonală;

· Capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona conflictele.

4.  Condiţii de participare pentru ocuparea postului de INSPECTOR DE SPECILITATE ÎN ADMINISTRAȚIA PUBLICĂ (domeniul registru agricol și cadastru):

a) Studii de specialitate:

Studii superioare: Absolvirea unei forme de învățământ superior într-un domeniu relevant, respectiv, științe agricole și cadastru.

b)  Experiență:

Vechime în muncă în specialitatea studiilor de minimum 3 ani.

c) Cunoștințe și abilități:

· Cunoștințe despre legislația agricolă, cadastrală și administrația publică;

· Utilizarea sistemelor informatice specifice pentru gestionarea registrului agricol și cadastral;

· Capacitatea de a analiza și evalua datele și informațiile pentru a oferi soluții eficiente;

· Abilități de comunicare scrisă și verbală, necesare pentru interacțiunea cu colegii și cetățenii;

· Abilități de organizare și gestionare a timpului pentru a îndeplini sarcinile în mod eficient;

· Capacitatea de a colabora eficient și de a lucra în echipă.

C. Dosarele de concurs vor conţine în mod obligatoriu:

a) Cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului Filialei Județene Sibiu a A.Co.R. 

b) Copia actului de identitate (originalul va fi prezentat pentru certificare);

c) Copie a diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializărilor, original prezentat pentru certificare;

d) Copia carnetului de muncă, sau dupa caz, adeverinţă/ Raport Revisal care să ateste vechimea în muncă;

e) Copie permis de conducere, original prezentat ptr. certificare;

f) Curriculum Vitae în format Europass;

g) Cazierul judiciar;

h) Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzatoare;

i) Declarație pe propria răspundere care să ateste faptul că nu se află sub incidența conflictului de interese (nu sunt soţi, rude sau afini până la gradul al patrulea inclusiv cu conducătorul Filialei Județene Sibiu a A.Co.R., precum și cu ordonatorii de credite ai entităţiilor publice afiliate), în cazul dosarului pentru postul de auditor intern în sectorul public;

j) Declaraţie pe propria răspundere că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică, în cazul dosarului pentru postul de auditor intern în sectorul public.

Bibliografiile pentru ocuparea posturilor scoase la concurs şi relaţii suplimentare se pot obține la numărul de telefon: 0758 092 476 sau la adresa de email: [email protected]     

Preşedinte,

Filiala Judeţeană Sibiu a ACoR

Valentin Dumitru Ioan IVAN

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Comentarii

0 comentarii

Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus