Aeroportul Internațional Sibiu R.A. a lansat o procedură de achiziție publică pentru atribuirea unui contract de servicii ce include curățenie, salubrizare, colectare selectivă a deșeurilor menajere, dezinsecție, deratizare și deszăpezire. Valoarea totală estimată a contractului variază între 972.202 lei și 1.104.000 lei, fără TVA.
Licitația se va desfășura online, pe 23 mai.
Conform caietului de sarcini, serviciile trebuie să fie prestate bisăptămânal, săptămânal, lunar și trimestrial în spațiile de birouri și spațiile publice, precum și în grupurile sanitare.
„Spălare mecanică cu echipamente de spălat pardoseli – ori de câte ori este necesar pe tura de zi și minim o dată pe tura de noapte a pardoselilor din zonele publice și operaționale; Spălarea pardoselilor din holurile aferente zonelor de birouri aflate la parterul clădirii, de luni până vineri; Curățarea atât a ghișeelor de check-in, cât și a suprafețelor din jurul lor, după fiecare operare; Curățarea tăvilor pentru bagajele de mână, îmbrăcăminte, încălțăminte, genți și materiale de la fluxul de control de securitate; nu se vor curăța în exterior pe pereții laterali; Curățarea aparatelor de control de securitate din Terminalul de plecări și de la fluxul control personal și autovehicole prin aspirare și ștergere; curățarea aparatelor de pe fluxul de control de securitate din Terminalul de plecări este recomandat să se execute pe tura de noapte, după terminarea activității pe flux; aspirarea prafului se va face cu aspiratoare profesionale; Curățare umedă, semiumedă și uscată a suprafețelor interioare prin măturare / aspirare, spălat manual pardoseli, eliminare murdărie, pete și alte depuneri, în zonele unde nu se poate acționa mecanizat; Scuturarea, aspirarea și curățarea covorașelor existente la intrări și ieșiri din terminale; Ștergerea prafului de pe toate suprafețele accesibile (din zonele publice și operaționale); Curățarea scaunelor, banchetelor (terminale de sosiri și plecări); Curățarea petelor apărute accidental; Întreținerea suprafețelor aferente ascensoarelor (pardoseală, finisaje inox, tavane, oglinzi etc.); Golirea și igienizarea coșurilor de gunoi, schimbarea sacilor menajeri, sortarea conținutului acestora și transportul ambalajelor din plastic, sticlă și hârtie, în locația special amenajată de Entitatea contractantă, unde se vor așeza în containere speciale, destinate fiecărui tip de deșeu (în toate zonele; în birouri, aceste servicii se vor presta de luni până vineri); Golirea și spălarea scrumierei din locurile special amenajate pentru fumat; Ștergerea urmelor de atingere de pe suprafața vitrată ori de câte ori este nevoie; Asigurarea curățeniei în exteriorul clădirilor – trotuare, alei, parcare auto, spații verzi (măturat, eliminare murdărie și alte depuneri, colectat deșeuri etc.)”, sunt serviciile descrise în caietul de sarcini, care vor fi prestate zilnic sau când va fi nevoie.
Cosirea ierbii din spațiile verzi intră în atribuțiunea achizitorului, se precizează în document.
Termenul-limită pentru depunerea ofertelor de către operatorii economici interesați este 23 mai 2025.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Vizualizari: 1425
Ultimele comentarii
Acum 8 ore
Adi Gliga
Acum 8 ore
Calitate nu cantitate
Acum 9 ore
Pastor Marginas
Acum 9 ore
Nemo
Acum 9 ore
Ion Iliescu