Luni,
18.08.2025
Partial Noros
Acum
15°C

Sibianul Lucian Sopa își lansează brandul EQUUE: ”Împreună cu colaboratorii noştri, reuşim să creăm modele deosebite care poartă cu mândrie Made in Romania”

Sibianul Lucian Sopa își lansează brandul EQUUE: ”Împreună cu colaboratorii noştri, reuşim să creăm modele deosebite care poartă cu mândrie Made in Romania”

Sibianul Lucian Sopa, cu o activitate de 25 de ani în industria marochinăriei, anunță că lucresză pentru a-și lansa brandul propriu – EQUUE, după mai mulți de ani în care a colaborat cu cele mai importante branduri de lux.

„Planul cel mai important este lansarea brandului propriu—EQUUE—care va reflecta nu doar viziunea mea profesională, ci şi parcursul personal din ultimii 25 de ani. Atelierul Equue Studio este locul în care ia naştere acest proiect, un spaţiu creat special pentru a putea dezvolta produse la cele mai înalte standarde de calitate, cu respect pentru meşteşug şi cu mândria că sunt realizate în România. EQUUE va fi, de fapt, povestea mea în marochinărie—un rezultat firesc al tuturor provocărilor şi experienţelor care m-au format şi care mi-au definit această dorinţă de a crea un brand autentic, profund, şi durabil”, descrie el noul proiect pentru Ziarul Financiar.

„Made in Romania” – este legea după care se ghidează Lucian Sopa în cariera sa din industria marochinăriei. Lucian Sopa a ajuns să colaboreze cu branduri de lux cu condiţia ca pe eticheta produselor să scrie Made in Romania, notează Ziarul Financiar.

El a colaborat cu nume mari din domeniul modei precum Vuitton, Versace sau Givenchy. Unul dintre proiectele la care a lucrat a fost apreciat de milioane de oameni, este vorba de geanta roşie în formă de fluture care apare în serialul Emily în Paris, unul dintre cele mai populare seriale de pe Netflix. Geanta poartă semnătura Peter Nitz, unul dintre colaboratorii lui Lucian Sopa.

„Am ales să colaborez cu anumite branduri de nişă, pentru că am simţit că aceste proiecte nu au apărut întâmplător. Au venit cu un scop clar: acela de a oferi atelierului nostru vizibilitate internaţională, dar mai ales şansa reală de a crea produse de lux unice, cu marcajul Made in Romania – un detaliu care pentru noi are o încărcătură profundă. Unul dintre lucrurile esenţiale pentru mine este că, împreună cu colaboratorii noştri, reuşim să creăm modele deosebite – unice, aş putea spune – care poartă cu mândrie Made in Romania. Acest lucru întăreşte ideea cu care am pornit la drum: cum putem promova Made in Romania altfel decât convingând branduri de renume internaţional să dezvolte şi să producă în atelierul nostru?”, spune Lucian Sopa.

Sursa foto: Arhivă foto

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Alin Bratu

de Alin Bratu

Politic
Telefon:
0745 590 991

alin[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

2 comentarii

AMN114

Acum 2 luni

Givenchy, nu Gevenchy, stimate ziarist. Domnul producător nu a înțeles semnificația unui brand: nu cumperi un produs, ci un stil de viață. Cum n-au înțeles nici mioriticii de ce amărâtul lor de cojoc din Bihor face cel mult 200 dolari, iar dacă Dior îl copiază 1:1 costă 35000 dolari. Niciunul dintre cumpărătorii copiei Dior n-ar da 200 dolari pe țărănia din Bihor. La fel cum niciun cumpărător de branduri de lux nu va fi interesat de produsele acestui domn, indiferent de experiența sau talentul său, pentru că numele România este sinonim cu sărăcie, nicidecum cu lux sau premium :)
Raspunde

???

Acum 2 luni

Totul la export! Dar pentru piata interna nu mai prouce nimemi nimic? Trebuie sa cumparam porcariile care nu le plac altora si le trimit la rudele de la tara?!
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus