Mircea Dobre, ministrul Turismului, și-a propus să schimbe brandul turistic al României, urmând să înlocuiască frunza Elenei Udrea cu o oaie, pentru a construi imaginea turistică a țării în jurul legendei Miorița, scrie Profit.ro.
Potrivit sursei citate, ministrul i-a anunțat deja pe turoperatorii din domeniul turismului de intenția sa, iar aceștia au crezut inițial că ministrul glumește. Turoperatorii sunt de părere că legenda Miorița nu este reprezentativă pentru poporul român, întrucât spune povestea unui cioban ucis de alți doi români, în timp ce oaia din baladă are un rol pasiv și supus.
În cadrul unei întâlniri, ministrul le-a prezentat acestora, ca exemplu, Spania, care își asociază imaginea cu un taur, Franța, cu cocoșul galic, și le-a vorbit și despre vacă, care se regăsește și ea în brandul unor țări. În acest context, ministrul le-a explicat că Miorița ar reprezenta mai bine decât frunza imaginea turismului românesc.
Citește mai multe pe profit.ro
Cauți un loc de muncă sau vrei un job mai bun? Pe turnulsfatului.ro/locuridemunca ai de unde alege. Continental, Stefanini, Takata, Compa, RSK Development, Fântânița Haiducului, Harting, Compa, Soma, Kulinarium, Expertarom, Astra Film, Hilton, Flaro, SmileCredit, Carrefour, Standard 8, Einstein și alții angajează acum.Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Vizualizari: 992
Ultimele comentarii
Acum 1 oră
Sebastian Petrumihai Dendrologea ( pensionar, 50 de ani, senator )
Acum 1 oră
Mangalitza Intotero_Trifoi
Acum 1 oră
Asdfasdf
Acum 1 oră
Asdfasdf
Acum 1 oră
Un român