Pentru o cât mai bună informare a publicului cu privire la noile trasee Tursib care vor intra în vigoare din data de 15 noiembrie, Tursib pune la dispoziţia cetăţenilor un „call center” pe numărul de telefon 0800 800 586 care va funcţiona din data de 1 noiembrie de luni până vineri, între orele 7 şi 22.
Potrivit administraţiei locale, la acest număr de telefon, publicul poate afla informaţii cu privire la traseele pe care le pot folosi pentru a ajunge la locul de muncă, la şcoală sau în zonele de cumpărături. De asemenea, la acest numărul de telefon vor putea afla informaţii despre noul sistem de tarifare ce va fi introdus începând din data de 15 noiembrie – abonamentul unic.
Pe lângă acest important instrument de informare, societatea de transport public în comun continuă campania de informare în oraş. Cetăţenii pot afla informaţii cu privire la noile trasee Tursib din afişele amplasate în oraş, prin intermediul plăcuţelor amplasate în staţii, prin pliantele distribuite de reprezentanţii societăţii, prin intermediul site-ului www.tursib.ro sau prin caravana „Noul Tursib” care staţionează în diverse puncte din oraş.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Noul Tursib
Vizualizari: 468
Ultimele comentarii
Acum 1 oră
Periscop
Acum 1 oră
Excelent +1
Acum 1 oră
Bastiu
Acum 1 oră
Aci Duțu
Acum 2 ore
Emil