Miercuri,
08.02.2023
Innorat
Acum
-6°C

Adio, troleibuze! 14 noiembrie, ultima zi de circulatie

14 noiembrie 2009 este ultima zi în care pe străzile oraşului vor mai circula troleibuze. Comisia tehnică din cadrul Tursib a înaintat administraţiei locale un raport a cărui concluzie este că utilizarea troleibuzelor este mult prea costisitoare. "Starea tehnică a parcului de troleibuze este precară datorită vechimii de peste 20 de ani şi rulajul mare. Frecvenţa defecţiunilor este din ce în ce mai mare, din cauza lipsei pieselor de schimb care nu se mai produc nici în Elveţia. Ca urmare a uzurii tehnice a troleibuzelor şi reţelelor electrice aferente, viteza de deplasare este redusă", se arată în raportul respectiv. "În acest sens, ţinând cont şi de alte criterii tehnice de exploatare se propune înlocuirea transportului cu troleibuze cu cel cu autobuze". În acelaşi document realizat de reprezentanţii Tursib sunt motivate şi restul schimbărilor ce vor avea loc în cadrul transportului local. Astfel, de la 15 noiembrie, în Sibiu va fi introdus abonamentul unic, nominal şi valabil pe toate liniile al cărui preţ este de 50 de lei, faţă de 42 de lei cât costă acum un abonament nominal, pe o linie, valabil timp de o lună. "Tariful pe bilet rămâne neschimbat, respectiv 1,5 lei. Preţul abonamentului pe ruta Sibiu - Răşinari va fi modificat de la 60 la 80 de lei, dar va putea fi utilizat pe toate mijloacele Tursib din municipiul Sibiu". Abonamentul nenominalizat valabil pe toate liniile va fi redus de la 160 de lei, la 100 de lei pentru o lună. Înlocuirea troleibuzelor cu autobuze înseamnă şi achiziţionarea de noi maşini. "SC Tursib SA intenţionează extinderea contractului de împrumut încheiat cu BERD cu suma de două milioane de euro în vederea achiziţionării de noi autobuze". Acest nou credit nu va mai fi garantat de administraţia locală.

Ai fost martorul unui eveniment care crezi că ar merita să fie prezentat în ziar?
Folosește modulul de sesizări din TS App, aplicația de mobil Turnul Sfatului, iar noi vom prelua și aprofunda subiectul.
Descarcă aplicația de aici: https://tsfatului.app.link/download

Urmăriți-ne pe Instagram / Facebook / YouTube

Vizualizari: 489

Traian Deleanu

de Traian Deleanu

Investigații, Administrație
Telefon:
0740 039 148
E-mail: traian[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

15 comentarii

ben

Acum 13 ani

la cartofi cu ele
Raspunde

pt. ben

Acum 13 ani

la cartofi cu ma-ta!
Raspunde

mika

Acum 13 ani

dar soferii de pe troleibuze ce vor face in cazul in car nu au si gradul corespunzator ptr autobuz ? sunt doar curios...
Raspunde

heptagon

Acum 13 ani

si nu mica va fi mirarea cand autobuzele lui C. de care nu stia cum sa scape ( supracapacitate din cauza de cresterea nivelului de trai si calatorii cu masina mica) vor circula vesele si nou-vopsite in locul troliebuzelor (care deodata sunt prea batrane la 20 de ani), iar cu banii veniti isi va termina in fine C. turnurile. Nimic nu se pierde, totul se transforma ..in bani!
Raspunde

eu

Acum 13 ani

troleibuzele ar fi bine sa le ia Luca la muzeul industriilor (inclusiv marele alb)
Raspunde

bb

Acum 13 ani

Pacat de aceste minunate vechicule :(....de 2 milioane de euro mai mult de 10 autobuze scurte nu se pot cumpara..exact cat numarul troleibuzelor de pe trasee...
Raspunde

cozma

Acum 13 ani

ba frate intradevar sunt niste epave toate aceste troleibuze doar ca inlocuirea lor cu autobuze ar trebuie sa ne puna pe ganduri, deoarece in miscarea asta trebuie sa castige cineva, exp un distrubuitor de combustibil sau eu stiu cine, pe landa asta autobuzele circula pe combustibil ceea ce inseamna ca polueaza,
Raspunde

HALMOS ALOIS ARAD

Acum 13 ani

SIBIU TOTDEAUNA A AVUT TRAMVAI APROAPE UN SECOL SI ERA FOARTE BUN SI FRUMOS NUMAI CA DICTATURA A DESFINTAT CIRCULATIA TRAMVAIELOR DIN ORAS SI DACA DORIM SA DEVINE UN ORAS CIVILIZAT CA ALTE ORASE EUROPENE ATUNCI NUMAI TRAMVAIUL ESTE CARE SCOATE ORASUL CU PROBLEMA CRIZA TRANSPORTURILOR DE4 EXEMPLU IN ARAD CIRCULATIA TRANSPORT COMUN LOCAL SA DESFASOARE NORMAL SI DACA E PROBLEME FINANCIARA SE POATE REZOLVA PRIN FHARE
Raspunde

Siegfried von Blumberg

Acum 13 ani

buey Halois ot Arad, una e una, si alta e alta! nu compari Sibiul cu Aradul, au geometrii diferite, traficul autovehiculelor diferite, etc. si apoi, acum doua sute de ani Sibiul avea trafic cu calesti si carute, toate nepoluante. ce facem, revenim la ele?
Raspunde

adi

Acum 13 ani

care e diferenta intre abonamentul NOMINAL pe toate liniile (50 de lei) si abonamentul NENOMINALIZAT pe toate liniile (100 de lei)?
Raspunde

pt vaca de la 10

Acum 13 ani

tu sa iti iei abonament din ala de 100 de lei, vaco, ca pe ala nu o sa iti apara numele si il vei putea da si altor boi la fel de prosti ca tine
Raspunde

11

Acum 13 ani

lol, numai oamenii inteligenti pot fi capabili de asemenea exprimari si nu in ultimul rand numai ei pot fi lezati de o intrebare simpla. sa traiesti maestre.
Raspunde

adi

Acum 13 ani

o ce pacat erau asa antice si frumoase
Raspunde

Trex

Acum 13 ani

De abia astept sa dispara firele de sus. O sa arate mult mai frumos orasul. Plus faza cu "0 emisie" ii vrajeala; electricitatea ii produsa din petrol; in plus costul de transport de curent ii mult mai mare decat cel de carburant.
Raspunde

anonim

Acum 13 ani

SOFERI CARE NU AU CATEGORIA D VOR FI DATI IN SOMAJ. CE PACAT CA A SCOS TROLEELE !!!!!
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus