Grupul E.ON s-a oferit să ajute comunitatea din Dorohoi, una dintre cele mai grav afectate de ploile şi inundaţiile din ultima perioadă. Astfel, la începutul acestei săptămâni, E.ON a pus la dispoziţia locuitorilor afectaţi de inundaţii bunuri şi produse de primă necesitate: saltele, pilote, cearşafuri, perne şi produse igienico-sanitare. Totodată, circa 60 de voluntari din partea E.ON au lucrat alături de reprezentanţii autorităţilor la curăţarea locuinţelor inundate, evacuarea imobilelor aflate în pericol de prăbuşire, şi au acordat asistenţă persoanelor afectate pentru utilizarea în siguranţă a instalaţiilor de energie electrică şi gaze naturale. „De asemenea, la nivelul companiilor E.ON din România a fost iniţiată o campanie internă de strângere de fonduri prin donaţii făcute direct de angajaţii grupului. Fondurile astfel colectate vor fi dublate prin intermediul contribuţiei din partea companiilor E.ON şi vor fi destinate în continuare pentru achiziţionarea de bunuri prioritare sinistraţilor. După evaluarea pagubelor la nivelul infrastructurii din Dorohoi, Grupul E.ON va identifica, cu ajutorul autorităţilor, posibilităţile de implicare pe termen lung pentru reabilitarea şi reconstrucţia zonelor afectate”, a declarat Frank Hajdinjak, Director General E.ON România.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Frank Hajdinjak , Director General
Vizualizari: 389
Ultimele comentarii
Acum 1 oră
Periscop
Acum 2 ore
Excelent +1
Acum 2 ore
Bastiu
Acum 2 ore
Aci Duțu
Acum 3 ore
Emil