Au sărit ca mușcați maldăre de comentatori legat de evenimentul BMW de la Sibiu de acum câteva zile. Și, evident, lătratul lor a fost îndreptat către primarul Sibiului, beneficiar al unei limuzine BMW, oferită temporar din partea dealerului din România, într-o campanie prin acesta care încearcă să facă imagine bună mașinilor lor.
Însă primarul nu a făcut nicio greșeală. A primit o cerere din partea unei companii respectabile în lume (oricât se marșează în România pe asocierea cocalarilor cu brandul bavarez), iar comisiile de specialitate au analizat-o și, apoi, au aprobat-o. Să fim serioși, bulevardul Coposu a mai fost închis în weekend și cu alte evenimente: Red Bull Romaniacs, Festivalul Internațional de Teatru etc. Deci nu aceasta este noutatea. Și nici faptul că Primăria a anunțat, doar, că bulevardul se închide. Fără să pronunțe numele companiei, că doar nu îi face reclamă.
Noutățile de aici apar, însă. Dintr-o greu de explicat eroare, cei de la BMW nu au comunicat public nimic. Absolut nimic. Probabil au considerat că fiind un eveniment cu circuit închis, la care se participa doar pe bază de invitații, nici nu e nevoie. Mare greșeală, însă. Tăcerea a dat loc la tot felul de speculații. Necunoașterea a lăsat loc scenariilor și inepțiilor. În fața cărora, acum, degeaba mai vii cu argumente de genul: au fost plătiți 30.000 de euro bugetului local. Au fost oferite sponsorizări de 5.000 de euro unor elevi sibieni. Foarte frumoase inițiative, dar cine le știe?
Greșeala de comunicare a celor de la BMW a făcut ca în loc de un eveniment respectabil, sibienii să perceapă exact contrariul. Pentru că sibienilor nu li s-a explicat faptul că o astfel de campanie BMW a purtat-o doar în capitalele Europei, cu excepția Sibiului. Nu au știut nici că sutele de invitați sunt oameni fini, care au lăsat ceva bani în hotelurile și restaurantele Sibiului. Plus restul plusuri. Au tăcut şi rău au făcut, cel puţin prin prisma impactului asupra sibienilor de rând. Oameni care nu intră, e adevărat, în targetul lor. Dar care fac parte din electoratul pe care se bazează primarul Sibiului, căruia, sincer, nu prea cred că i-au convenit greşelile celor de la BMW.
L.E.: Despre ce s-a întâmplat la BMW xDrive a scris, în calitate de participant, și Călin Turcu. Puteți citi cele patru articole aici, aici, aici și aici.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Vizualizari: 572
Ultimele comentarii
Acum 2 ore
MB
Acum 2 ore
Claudiu
Acum 2 ore
Liberal autentic
Acum 2 ore
Neli Oproiu
Acum 2 ore
Bobo