Luni,
18.08.2025
Parțial Noros
Acum
19°C

De Craciun, sa fii mai bun? Clientii nostri, fraierii nostri!

Deoarece suntem siguri că, aidoma majorității, în luna ce tocmai a trecut ați petrecut mai mult timp prin magazine, mai mult ca sigur că ați întâlnit și situații în care relația mușteriu – negustor a fost cu totul alta decât cea la care v-ați fi așteptat. Spunem asta deoarece în redacția noastră, aproape fiecare a avut parte de experiențe mai puțin plăcute cu diferite ”branduri”. Din aceste experiențe am ales trei – pentru sporirea numărului vă așteptăm la secțiunea comentarii de pe turnulsfatului.ro.
Exemplul numărul unu. Billa, magazinul din Piața Mare colț cu Avram Iancu. De unde se cumpără 40 de bucăți de chifle, că în rulajul de sărbători musai să fie proaspete. Și așa și sunt – jumătate dintre acestea. Restul, tari. Cât se poate de uscate și, prin urmare, casante. Cine ți le mai ia înapoi?
Al doilea exemplu e unul clasic – toate săniuțele de plastic din magazinul Baumax au fost vândute ca pâine caldă, cu excepția uneia. Pe care vrei să o cumperi, dar descoperi că îi lipsesc frânele (acele mici pârghii de plastic ce trebuie atașate ”bob-ului”) și frâghia. Fata de pe raion, amabilă, dă vina pe rumânașii de mai devreme, care au cumpărat trei săniuțe și care din prea mult zel, probabil, au ”împrumutat” și anexele ultimei săniuțe rămase. Nu mai ai chef să cauți și prin alte magazine: o sanie mai grea nu ceri pentru că oricum ai un prunc cu puteri fragede acasă, nu te cramponezi de frânte că oricum nu va fi știind să le folosească și o sfoară tot se va găsi. ”Atunci chiar vă rog să o cumpărați, mai ales că primiți și reducere, din cauză că nu e completă. Nu e mare, e cinci la sută”. Într-adevăr, nu e mult, dar e o reducere. Ești îndrumat către casă ”unde își va da seama fata ce trebuie făcut”. Ajuns la casă, însă, ți se comunică faptul că da, ai dreptul la reducere, dar ”așteptați un moment, să dau de domnul director să vină să aprobe”. Evident, că odată cu dublarea numărului de persoane care așteaptă după tine la casă și după mutrele obosit-sictirite ale casieriței care ”nu dă de domnul director” nu mai ai nicio poftă de reducere și plătești prețul întreg.
Exemplul trei și ultimul de azi. Cu două zile înainte de Ajunul Crăciunului, intră în vizor magazinul Top Shop, în Real, pentru o pereche de pantofi sport ergonomici. Cadou pentru o doamnă dragă. Știind că în zona de sud a Sibiului și în mall se adună traficul de pe lume în acea perioadă, am sunat mai întâi la magazinul cu pricina, pentru a primi asigurări că au pe stoc pantofii cu numărul căutat și că magazinul mai este deschis pe seară. Răspunsul a fost pozitiv pe toate planurile. O jumătate de oră mai târziu, în magazin: nu există pantofii căutați. Nici mărimea, nici culoarea, nici nimic. Nu-i mai aveau de câteva zile. Cât privește asigurările telefonice de mai devreme, angajații dădeau vina unii pe alții. Că doar nu era să faci anchetă din atâta lucru.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Traian Deleanu

de Traian Deleanu

Investigații, Administrație
Telefon:
0740 039 148
E-mail: traian[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

3 comentarii

Eu

Acum 13 ani

Plictiseala mare in redactie!!!
Raspunde

Vlad

Acum 13 ani

@Eu : cam da !!!!
Raspunde

x

Acum 13 ani

zau?
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus