Weekend-ul trecut, primul de la deschiderea magazinului H&M din Shopping City Sibiu, a adus centrului comercial sibian un număr de vizitatori cu 50% mai mare și vânzări în creștere cu 30%. Informațiile au fost făcute publice de Graham Kilbane, COO al Argo Real Estate Fund, proprietarul parcului de retail, citat de wall-street.ro.
”În ziua deschiderii, numărul de vizitatori a crescut cu 75%, iar în weekendul care i-a urmat, cu 50%. Această evolutie s-a reflectat în creșterea vânzărilor întregului parc, în proporții diferite, desigur, de la retailer la retailer; per ansamblu însă, în weekend-ul care a trecut, vânzările au crescut cu circa 30 %, comparativ cu alte intervale similare de timp”, a aratat Graham Kilbane, citat de wall-street.ro.
Argo Real Estate Opportunities Fund este unul dintre cei mai mari proprietari de parcuri de retail și centre comerciale din Europa Centrală și de Sud- Est, deținând proiecte ce totalizeaza peste 340.000 mp.
Fondul este administrat de Argo Group Limited (AGL), companie de asset management axata pe piețele emergente.
În Romania, Argo Real Estate Opportunities Fund deține patru parcuri de retail: Shopping City Sibiu, Shopping City Suceava, Era Shopping Park Oradea și Era Shopping Park Iași, cumulând o suprafață totală închiriabilă de 271.000 mp.
Ai fost martorul unui eveniment care crezi că ar merita să fie prezentat în ziar?
Folosește modulul de sesizări din TS App, aplicația de mobil Turnul Sfatului, iar noi vom prelua și aprofunda subiectul.
Descarcă aplicația de aici: https://tsfatului.app.link/download
Urmăriți-ne pe Instagram / Facebook / YouTube
Tag-uri: Shopping City Sibiu , În România , Europa Centrală , Era Shopping Park Iaşi , Era Shopping Park Oradea , Graham Kilbane , Shopping City Suceava , Argo Real Estate Fund , Argo Group Limited
Vizualizari: 576
Ultimele comentarii
Acum 7 ore
Bambolero
Acum 8 ore
Emil
Acum 8 ore
VP
Acum 8 ore
Pintilie
Acum 9 ore
Emil