O evaluare de tip mystery shopping, realizată de compania International Service Check și citată de publicația Wall Street, arată că mall-ul din este al doilea cel mai apreciat din România.
Clienții misterioși au evaluat organizarea generală a mall-ului, functionalitatea și atmosfera precum și administrarea locurilor de parcare. Au mai fost luate în calcul detalii legate de aspectul și competența angajaților din magazine si restaurante și serviciile pentru clienți oferite în supermarket-urile aflate în aceste complexe.
Cel mai apreciat complex comercial a fost Polus Center Cluj care a obtinut 92,8% din punctele posibile, urmat de Sibiu Shopping City (88,8%) și Militari Shopping din București (88,3%).
Referitor strict la numărul locurilor de parcare și accesabilitate, cele mai bune rezultate au fost obținute de Sibiu Shopping City (90,9%), Lotus Center Oradea (90,9%) și Euromall Pitești (90,9%).
În cercetare au fost incluse 14 dintre cele mai mari centre comerciale din țară.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Euromall Pitești , International Service Check , Lotus Center Oradea , Wall Street , Sibiu Shopping City , Polus Center Cluj , Militari Shopping
Vizualizari: 3729
Ultimele comentarii
Acum 3 ore
Sibianul vesel
Acum 4 ore
Unsibian
Acum 5 ore
PUTEREA
Acum 5 ore
La noi la sat reactionam, nu preintampinam
Acum 6 ore
Sibian