Daniel Kearvell, directorul general al DHL România, s-a aflat săptămâna trecută în Sibiu pentru a inaugura un ”service point”, la parterul Hotelului Ramada. Cu această ocazie Kearvell ne-a acordat un interviu în care menționat că Aeroportul Sibiu prezintă un interes crescut pentru compania germană în vederea extinderii afacerilor în România, dar și că este impresionat de numărul mare de turiști din oraș, cu toate că sezonul turistic abia începe. Mai multe detalii aflați în rândurile următoare.
Reporter: DHL România are deja un birou la Sibiu, de ce ați simțit nevoia deschiderii unuia nou, în zonă centrală?
Daniel Kearvell: În general tot ceea ce facem este legat de îmbunătățirea serviciilor, iar în Sibiu nu cred că poate fi ceva mai bun decât să ai un birou în zona centrală. Suntem foarte atenți la nevoile clienților noștri și clienții noștri ne-au spus că ar vrea un birou mai avantajos pentru ei. Cred că acesta este un birou foarte vizibil și convenabil pentru clienții noștri. Ne-am dorit să ne apropiem de zona centrală și cred că am reușit asta.
Rep.: Ați declarat despre Sibiu că poate deveni un punct strategic pentru DHL Romania. Cum credeți că este posibil?
D. K.: Chiar cred că Sibiul poate fi un punct strategic pentru noi. Ramurile industriale cu care lucrăm noi înregistrează creșteri semnificative în această perioadă. Dacă mă uit la industria automotive din Sibiu, care este adevărat că a avut urcușuri și coborâșuri în ultimii ani, precum și la companiile locale de aici, observ o evoluție foarte bună. Suntem interesați de ceea ce se întâmplă aici. Un alt aspect care ne interesează este turismul care s-a dezvoltat foarte mult în Sibiu în ultimii ani. Eu am mai spus-o și o repet, Sibiul este pentru mine cel mai frumos oraș din România. Știm că numărul turiștilor care ajung în Sibiu crește de la an al an și intenționăm să lansăm un nou serviciu pe piață, dedicat exclusiv turiștilor. Vrem să le oferim un pachet special pentru a-și trimite suvenirurile acasă. Eu cred că fiecare pas, cât de mic, ajută și aceștia sunt primii pași pe care vrem să-i facem aici.
Rep.: Acest pachet turistic nou, va exista doar la Sibiu sau și în alte orașe mari din țară?
D. K.: Ne-am gândit să-l implementăm în patru sau cinci orașe turistice importante. Călătoresc destul de mult prin România cu afaceri și aproape tot timpul am impresia că sunt un turist rătăcit datorită locurilor foarte frumoase pe care le descopăr. Pentru pachetul turistic ne-am gândit la orașele principale, precum: Sibiu, Brașov, Sighișoara, Cluj-Napoca și Timișoara. Uitați-vă ce se întâmplă acum în Sibiu, practic sezonul turistic abia începe și hotelul în care sunt eu cazat este plin. Sunt optimist.
Rep.: Aeroportul Sibiu prezintă interes pentru DHL?
D. K.: În general orice investiție făcută de autorități în infrastructură ajută economia și industria. Noi avem cele mai bune servicii din Sibiu, dar lucrăm de pe aeroportul din Cluj. Anul trecut am crescut capacitatea de lucru în Cluj și am îmbunătățit timpii de livrare. Dacă aeroportul din Sibiu este interesat să se extindă, noi suntem deschiși la discuții. Suntem în relații bune și lucrăm bine cu majoritatea aeroporturilor din România, în special cu cel din București, cel din Arad în zona de vest, cu cel din Cluj pentru zona centrală și cel din Iași pentru zona de est. Avem o acoperire foarte bună și totul se bazează pe relațiile cu aeroporturile din țară, care sunt cruciale pentru noi.
Rep.: Ați luat legătură cu reprezentanții Aeroportului Internațional Sibiu?
D. K.: Ceea ce vom face noi la finalul acestui an, în ceea ce privește autoritățile locale, este să strângem legăturile cu Camerele de Comerț din România. Este foarte important pentru noi să facem acest pas. Începând de acum și până la sfârșitul acestui an vom organiza cu ajutorul camerelor de comerț o serie de briefinguri pe logistică prin care să informăm pe toată lumea despre ultimele noutăți în domeniu. Vom aduce la întâlniri specialiștii noștri pentru că până la urmă cunoștințele în domeniu sunt cele mai importante. Deocamdată pe acest aspect ne vom axa.
Rep.: Puteți face o estimare a evoluției cifrei de afaceri pentru anul 2013?
D. K.: Pentru anul 2013 cred că putem vorbi despre o creștere a cifrei de afaceri DHL România de aproximativ 10 la sută față de anul precedent. Cred că suntem un bun indicator de piață, avem peste 5.000 de clienți la nivel național și în ultimele trei sau patru luni am putut observa o creștere importantă a industriei și economiei românești. Cum am mai menționat, segmentul de automotive rămâne foarte important pentru noi, însă semne îmbucurătoare există în toate ramurile economiei.
Cine este Daniel Kearvell?
Daniel Kearvell ocupă funcția de Managing Director la DHL Romania de aproape un an. Înainte de veni în România a deținut postul de Country Manager la DHL Express în Qatar și Area Manager la DHL Express pentru Rusia de vest. Este absolvent al Stamford School și University of Nottingham.
- Servicepoint-ul DHL deschis săptămâna trecută la Sibiu se numără printre cele 25 de centre de expedieri ale companiei germane deschise în România, în cei peste 20 de ani de la intrarea pe piață românească. Aici, DHL operează cu trei aeronave, o flotă de peste 200 de mașini și aproape 500 de angajați, din care mai bine de 20 sunt la Sibiu.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Country Manager , Hotelului Ramada , Managing Director Blue Idea , Daniel Kearvell , Area Manager , Aeroportul Sibiu , Stamford School
Vizualizari: 1025
Ultimele comentarii
Acum 3 ore
Periscop
Acum 3 ore
Excelent +1
Acum 3 ore
Bastiu
Acum 3 ore
Aci Duțu
Acum 4 ore
Emil