La un an după ce au fost investiți 160.000 de euro în ”modernizarea” Sălii Transilvania, sistemul automat de plată nu poate funcționa fără asistență umană. Astfel, orice mașină care părăsește parcarea după ce a achitat tariful aferent, este întâmpinată la bariera de la ieșire de un angajat al Sălii. Care, după ce șoferii se chinuie să determine cititorul de bare să le ”citească” bonul, preia el hârtia și o freacă, la propriu, de ecran. După două-trei astfel de încercări, zăpușit de soarele verii, angajatul renunță și se apleacă lângă dispozitivul barierei pe care îl acționează manual pentru a elibera șoferii căzuți pradă automatizării ”performante”.
Și pentru că bariera este ridicată prin comandă manuală, computerul care, teoretic, administrează sistemul parcării, nu mai apucă să numere ”ieșirile”, astfel încât indicatorul locurilor de parcare libere arată, înainte de miezul zilei, faptul că nu mai sunt locuri libere. Și, prin urmare, bariera nu se mai ridică pentru cei care solicită accesul.
Victor Cornea, directorul Serviciului public Sala Transilvania nu a răspuns la telefon pentru a explica dacă situația din parcare este una ce poate fi remediată. Deocamdată, printr-o palidă încercare s-a încercat ”umbrirea” cititorului de tichete de la ieșirea din parcare. Fără niciun rost.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Vizualizari: 330
Ultimele comentarii
Acum 5 ore
Calu
Acum 6 ore
Cozma
Acum 7 ore
Sparrow
Acum 7 ore
Sparrow
Acum 8 ore
Sibian