Surse oficiale din cadrul celui mai mare exportator român afirmă că decizia de a demara proiectul autostrăzii Comarnic-Braşov şi de a amâna cu aproape zece ani construcţia celei dintre Piteşti şi Sibiu afectează competitivitatea economică a României şi transmite un semnal negativ investitorilor.
„Este o nebunie să iei în discuţie competiţia dintre cele două artere. Guvernul ignoră faptul că pe Braşov nu este un traseu validat de UE şi ignoră faptul că traseul Piteşti-Sibiu face parte dintr-un coridor internaţional. Promisiunea făcută astăzi (ieri - n. red.) în Parlament cu privire la autostrada Piteşti-Râmnicu Vâlcea şi Vâlcea-Sibiu până în 2022 a fost făcută să ne astupe gura“, au declarat surse din cadrul uzinei Dacia, citate de Mediafax. Lipsa unei autostrăzi pe Valea Oltului între Piteşti şi Sibiu costă uzina Dacia anual peste 10 mil. euro, în condiţiile în care costul pe fiecare maşină transportată la export creşte cu 60 de euro pe unitate.
Viteza medie comercială pe Valea Oltului este de 37 km/h, iar dacă ar fi autostradă, indiferent de traseu, camioanele ar putea circula cu 60-80 km/h, înregistrând atât o economie de timp, cât şi de bani.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: valea oltului , Râmnicu Vâlcea
Vizualizari: 420
Ultimele comentarii
Acum 1 oră
V.
Acum 1 oră
Coste s
Acum 1 oră
Emil
Acum 1 oră
Emil
Acum 2 ore
Sibian