Luni,
05.12.2022
Cer Senin
Acum
1°C

Getesib: Am instiintat clientii prin intermediul ziarelor Tribuna si Sibiu 100%

Conducerea societății Getesib a transmis ziarului Turnul Sfatului un drept la replică, în urma articolului ”Gunoaie”, apărut luni, 6 decembrie. În articol se făcea comparație între programul de sărbători stabilit de preoți și cel al societății de salubritate, concluzia articolului fiind că reprezentanții bisericii au fost mai bine organizați. Societății Getesib i s-a reproșat în articol faptul că nu a anunțat clienții în privința programului de sărbători și că nu a pus la dispoziția clienților pubele de gunoi. 
Directorul General al Getesib, Mariana Brunchea susține că programul colectării deșeurilor menajere a fost anunțat în două publicații locale.
 
Comunicatul Getesib:
 
În urma articolului din ziarul Turnul Sfatului din data de 5 ianuarie 2014 referitor la programul decolectare a deșeurilor menajere de sărbătorile de sfârșit de an, vă comunicăm că am înștiințat clienții prin intermediul ziarelor Tribuna din data de 18 decembrie 2013 și Sibiu 100% din data de 17 decembrie 2013, ziare ce ajung în fiecare casă din municipiul Sibiu și celelalte localități.
Considerăm că sărbătoarea Crăciunului și Revelionul pot fi sărbătorite și de angajații Getesib care sunt și ei creștini ca ceilalți cetățeni ai Sibiului. De aceea am anunțat din timp modificările aduse la programul de ridicare a deșeurilor menajere, program care a avut în vedere recuperarea tuturor zilelor de colectare conform anunțurilor din ziare, cu atât mai mult, cu cât acest procedeu se practică de comun acord cu clienții noștri de mai mulți ani. V-aș ruga să corectați informația din ziar cu punctul nostru de vedere.
 
Director General, ec. Brunchea Mariana

Ai fost martorul unui eveniment care crezi că ar merita să fie prezentat în ziar?
Folosește modulul de sesizări din TS App, aplicația de mobil Turnul Sfatului, iar noi vom prelua și aprofunda subiectul.
Descarcă aplicația de aici: https://tsfatului.app.link/download

Urmăriți-ne pe Instagram / Facebook / YouTube

Alin Bratu

de Alin Bratu

Politic
Telefon:
0745 590 991

alin[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

5 comentarii

dljekyll

Acum 8 ani

E corect dreptul la replica, dar trebuie precizat ca anunturile prin ziar se bucura de o prezumtie mai mult decat relativa ca stirea ajunge cu adevarat la cei interesati. Era mai simplu si mai corect sa se faca o consemnare pe factura pe luna noiembrie cu privire la programul de sarbatori sau, pur si simplu, sa se introduca in posta omului un flyer cu programul...tot umbla baietii din poarta in poarta dupa gunoaie. Ca dovada, de exemplu, pe Iosif Velceanu au tot scos oamenii tomberoanele in diverse zile (probabil dupa zvonuri sau pur spirit de turma) fara ca Getesibul sa se arate. Cu siguranta nu se citesc ziarele locale. Prestand un serviciu public, Getesibul ar trebui sa se preocupe mai intens de interesele comunitatii, cel putin tot atat de intens ca de interesele propriilor angajati.
Raspunde

tibi

Acum 8 ani

da, dljekyll! ar fi trebuit sa sune la fiecare usa sa le dea cate o brosura cu programul ridicarii gunoaielor de sarbatori!! dar prin august-septembrie, sa fie tot omul informat!
Raspunde

sibian

Acum 8 ani

Pai daca se da comunicate in Tribuna ..ce sa citesti in acel ziar ?Mortii si publicitatea?Cine citeste acel ziar ? Decit pensionarii si un nr foarte mic de alte categorii sociale,din simplu motiv ca nu ai ce sa citesti in acest ziar .De aceea nu se citeste .Dar e mai econom sa dai anunt la ziar decit sa tiparesti atitea flyere si sa trimiti oamnei pe teren sa le imparte cilentilor
Raspunde

@3defa

Acum 8 ani

insule, esti natarau si nu sunt sanse sa te schimbi, pentru ca esti facut din resturi de materie umana...
Raspunde

Ion

Acum 8 ani

O notita tiparita pe factura (ca un orar: \"gunoiul pe str. dvs. se ridica in decembrie in 10, 17, 23.\") intr-adevar e solutia ideala. Sint convins ca fiecare strada are un identificator asa ca n-ar fi difcil ca toti abonatii de pe aceeasi strada sa primeasca informatia specifica lor pe factura, se face doar un cimp nou in baza de date. O alta solutie, mai costisitoare ar fi un stiker micut care sa fie lipit pe poarta macar la colturile strazii (asa cum avizeaza curierul rapid). Insa eu astept codul de bare pe facturile Getesib, astfel ca ele sa poat fi platite oriunde.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus