Duminică,
14.09.2025
Cer Senin
Acum
19°C

Trenuri suplimentare de Pasti si 1 Mai. Din Valcea si retur

17 trenuri Regio şi InterRegio vor circula suplimentar până pe 5 mai, cu ocazia sărbătorilor de Paşti şi 1 Mai, însă în unele zile libere din această perioadă unele trenuri nu vor circula, informează CFR Călători. În gara Sibiu va ajunge un tren în plus dinspre Cluj-Napoca și are ca ultimă destinație orașul Râmnicu Vâlcea. Trenul IR 1736 pleacă din Cluj-Napoca la ora 07.40 și ajunge în Râmnicu Vâlcea la ora 13.59. Returul se face cu trenul IR 1737, cu plecare din Râmnicu Vâlcea la ora 15.15 și ajunge în Cluj la ora  21.
Pe de altă parte, în unele zile libere din perioada 19 aprilie - 4 mai 2014, când traficul de călători este extrem de redus, o serie de trenuri InterRegio precum şi unele trenuri Regio nu vor circula, informează Mediafax. Pasagerii sunt rugaţi să ţină cont de acest aspect când îşi planifică deplasările cu trenul şi să consulte, pentru informaţii actualizate, site-ul CFR Călători sau să sune la biroul de informaţii din staţia de plecare.
Programul agenţiilor de voiaj CFR în perioada 21 aprilie - 3 mai va fi următorul: în zilele de 21 aprilie şi 1 mai - toate agenţiile de voiaj vor fi închise, în zilele de 22, 23, 24, 25 aprilie şi 2 mai - agenţiile de voiaj vor fi deschise conform programului de lucru. Agenţiile de voiaj Unirii şi Militari din Bucureşti vor fi deschise sâmbătă, 12 aprilie, şi vor avea program de lucru normal, urmând a fi închise în data de 2 mai, conform programului Oficiilor Poştale în care îşi desfăşoară activitatea.

 

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Vizualizari: 309

Comentarii

5 comentarii

acasa

Acum 11 ani

Merg sibienii la Vâlcea acasa? Sau neaga cineva ceva? Vai de el oras...
Raspunde

gogu

Acum 11 ani

Sarbatori fericite tuturor! Si jurnalistilor de la Turnul... care prin articolele lor nu numai ca ne informeaza, dar ne ofera si prilejul sa ne spunem opiniile, sa socializam si, nu in ultimul rand, sa-si dea unii frau liber frustrarilor!
Raspunde

regio

Acum 11 ani

ba ce am ajuns datorita ipasibilitati la astia de au condus timp de 70 de ani destinele judetului sibiului ,s-a ne bucuram ca pune trenuri suplimentare si pentru fosta statie care lega toata europa de tara lui ,copy -paste ,acum o biata halta care daca mai aduna 2-3 garnituri pe zi ,si dint-ro legatura normala cu europa aia de se vor capitala regionala va transformat gara int-ro halta pustie asta da regionalizare asa s-a intimplat si cu posta ,anafu si alte instituti vindute de gugustuci de parlamentari de sibiu cu acte de nastere prin ,vilcea ,alba ,iasov ,vaslui , salaj etc asa ne trebuie daca alegem cu matu nu cu capu ,bai astia de va numiti parlamentari de sibiu unitiva si batetiva pentru interesul sibienilor ,pentr-u culoaru 4 pan european CF s-a treaca pe unde este normal ,adica statia sibiu ,ca asta este traseul normal nu ala pe la 500 de km mai la deal ,uitativa la husani de la cluj cum se lupta s-a se lege de culoaru a autostrazi ,nadlac -sibiu ,cu bani care trebuia s-a se faca sibiu -pitesti primiti de la UE face turda -sebes ,numai ca s-a nui scoata din context voi dormiti ca vi -le rezolva ,johannis pe toate
Raspunde

siby

Acum 11 ani

Peste 6,5 ore de la Cluj la Rm. Valcea???? Nu cred ca sunt mai mult de 300 km pe calea ferata!!! CFR-ul e varza...la o medie orara normala ( si nu exagerata ) de 75 km/h ar fi trebuit ca distanta sa fie parcursa in cel mult 4 ore!!!!!
Raspunde

DNA , AVETI CUVANTUL...

Acum 10 ani

Va mai amintiti? Perchezitii DNA la CFR si Ministerul Transporturilor: Prejudiciu de 5 milioane de euro… Insa, prejudiciul real se ridica la aproximativ 160 milioane de euro? “Comana Ctin(alaturi de Iorgu Ganea) era, in afara de Regiotrans, de asemenea acţionar la firma RC-CF TRANS SRL Braşov, societate care a pus la dispoziţia familiei Dragnea un autoturism Audi de ultimul tip ca sponsorizare. Prin intrarea in vigoare, pe 14 decembrie 2014, a noului mers al trenurilor, ministrul Transporturilor, IOAN RUS prin intermediul lui VASILE SECARA , a girat prabusirea companiei de stat- CFR Calatori, dar, in acelasi timp, a pus umarul serios la prosperitate operatorilor feroviari privati de transport persoane prin acordarea smechereasca, dar ilegala, de subventii uriase. De necrezut , directori plătiţi regeste de stat, garantaţi de privaţi(CLAUDIU DUMITRESCU,DOROBANTU VALENTIN, SECARA VASILE, SZENTES IOSEF, ETC.) Astfel, pe rutele Braşov-Bucureşti, Braşov-Constanţa, Braşov- Sf.Gheorghe, Braşov- Timişoara, Braşov- Iaşi, Braşov- Alba Iulia, Timisoara-Sinicolaul Mare, Arad- Naldac şi retur au fost introduse trenuri, de tipul automotoarelor, deţinute de Regiotrans. Aceste rute operate de către CFR Călători sunt foarte rentabile, fapt pentru care este ilegal să fie introduse şi trenurile private. Prin această manevră, regionalele CFR Călători Braşov şi Bucureşti sunt extrem de afectate de introducerea acestor trenuri private, întrucât practică un tarif mai mic ca urmare a subvenţiei, şi astfel, zilnic, compania de stat este păgubită din greu. De exemplu, un bilet pe distanţa Bucureşti- Ploieşti, costă 7,5 lei, numai că Regiotrans Braşov beneficiază de o subvenţie mult mai mare decât CFR Călători” Trebuie precizat că unul dintre fostii acţionari de la firma braşoveană- Costel Comana(decedat intre timp), era în relaţii excelente cu DUMITRESCU CLAUDIU , director in Ministerul Transporturilor , cu fostul manager privat de la CFR Calatori- VALENTIN DOROBANTU, care acum este angajatul firmei Regiotrans Brasov, dar şi cu unul dintre actualii directori generali ai companiei de stat Iosef Szenteş, unul dintre artizanii „ţesăturilor” din mersul trenurilor pentru interesul privaţilor. Totodata, Costel Coman era in relatii extrem de apropiate si cu cei doi tesatori ai mersului pe 2015, adica directorii de la CFR SA- Viorel Scurtu si Marian Cotofana. Mai trebuie subliniat ca Alexandrina Gatej a condus CA de la CFR Calatori inca de pe vremea lui Ovidiu Silaghi si ea in calitate de presedinte al bordului administrative a aprobat “performantele manageriale de execeptie”, cercetate acum de DNA, regizate de catre fostii directori Valentin Dorobantu si Vasile Secara. In plus, Ioan Rus a mentinut-o in CA de la CFR Calatori pe Dana Galbeni Rachila, cea despre care Curtea de Conturi a Romaniei a precizat ca este vinovata pentru acordare de indemnizatii ilegale de peste 1.300.000 de euro la companiile de sub tutela Ministerului Transporturilor. Tot Dana Galbeni Rachila este cea care in anii trecuti a avut afaceri impreuna cu “regina” achizitiilor de la CFR Calatori, Carmen Maria Popescu. Practic, prin aceste numiri, ministrul Ioan Rus a continuat campania de promovarea a oamenilor garantati de Ovidiu Silaghi si Relu Fenechiu, finalizand practic opera de garare pe linie moarta a CFR Calatori” PS: \"Când vei constata că, în scopul de a produce, trebuie să obţii aprobarea de la acei care nu produc nimic, când vei observa cum banii se scurg spre cei care nu activează în bunuri, ci în favoruri, când vei înţelege că o mulţime de oameni se îmbogăţesc prin luare de mită şi influenţa lor e mai eficace decât munca lor, că legile nu te protejează contra lor, ci dimpotrivă, ei sunt cei care sunt protejaţi impotriva ta, când vei descoperi că este răsplătită corupţia iar onestitatea devine un sacrificiu de sine, atunci vei putea spune fără teamă de a greşi, că soarta societăţii în care trăieşti, este condamnată”
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus