Plecarea spre București este la ora 18. La 19 ajungi la Munchen. Stai acolo 45 de minute, schimbi avionul și pleci spre București. Acolo ajungi la ora 11 fără 10 minute. Cam atât faci și cu mașina, doar că în acest fel nu poți arunca pe fereastra avionului vreo 800 de euro. Zborul Sibiu – București oferit de Tarom este o sfidare la adresa normalității. "Prețul final al biletelor pe rutele interne este influențat în mare parte și de taxele aeroportuare. Aceasta pondere se situează între 17-25% din prețul final al biletului. Pentru zborurile externe politica tarifară se stabilește atât în funcție de nevoia de acoperire a costurilor, cât și de concurența cu alți operatori", susține conducerea Tarom.
Cu toate acestea, de acest serviciu nu beneficiază nici măcar parlamentarii de Sibiu, cei care l-au cerut în mai multe rânduri. ”Mandatul trecut mai mergeam cu avionul, era un program foarte convenabil, plecam luni și ne puteam întoarce joi, ne ocupam timpul util. Acum, de la începutul mandatului nu am zburat niciodată cu avionul spre București sau de acolo în Sibiu. Nu mi se pare deloc convenabil. Am făcut niște petiții, dar deocamdată nu avem speranțe, Tarom trebuie să studieze problema”, a declarant senatorul PNL, Nicolae Neagu. ”Nu am zburat niciodată cu avionul spre București de când sunt deputat. Am făcut un credit și mi-am luat mașină. De la începutul mandatului și până acum am 57 de mii de kilometri”,a declarat și social-democratul Gheorghe Frăticiu. ”Nu am mers niciodată cu Tarom-ul la București”, a spus și deputatul PSD, Gheorghe Roman. Același răspuns l-am primit și de la senatorul PDL Ion Ariton.
Cursa Sibiu – București a fost scoasă din programul de zbor de către Tarom, acuzând pierderile financiare suferite din cauza lipsei clienților. Compania a anunțat însă în urma presiunilor politicienilor, că a decis continuarea operării zborurilor Bucureşti-Sibiu-Bucureşti, alături de zborurile Bucureşti-Suceava -Bucureşti şi Bucureşti-Târgu Mureş-Bucureşti, în sezonul de iarnă 2013/2014. ”Ca urmare a solicitărilor de reintroducere a acestor rute, compania TAROM s-a arătat dispusă să poarte discuţii cu fiecare aeroport în parte cu scopul de a oferi pasagerilor săi cel mai bun produs în condiţii de siguranţă şi calitate. În urma acestor discuţii, au fost agreate soluţii de operare menite să răspundă pozitiv, considerentelor de ordin economic, operaţional, demografic şi de imagine a companiei, avute în vedere anterior”, au transmis în urmă cu câteva luni conducerea companiei Tarom. Însă soluția oferită de companie nu mulțumește pe nmeni.
Pentru anul în curs Senatul a atribuit Companiei Tarom, prin negociere fără anunţ de participare, un contract de 1,4 milioane de lei fără TVA, pentru servicii de transport aerian al senatorilor, pe curse interne, în acest an, suma fiind cu peste 300 de mii de lei mai mare decât cea convenită în 2013. De acest serviciu ar fi trebui să beneficieze și senatorii sibieni Nicolae Neagu, Ion Ariton, Sorin Ilieșiu și Viorel Arcaș, însă cu toții au preferat călătoria cu automobilul. Deși ambele variante erau pentru ei gratuite, parlamentarii prefer mașina, pentru că scurtează timpul. Culmea.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Politic
Telefon:
0745 590 991
alin[at]turnulsfatului.ro
Ultimele comentarii
Acum 4 ore
Emil
Acum 5 ore
Emil
Acum 5 ore
Votantul
Acum 5 ore
Gelu
Acum 5 ore
@Miruna