Marţi,
06.12.2022
Innorat
Acum
6°C

Astazi incep sa circule Trenurile Soarelui: 13 ore dela Sibiu pana la mare

CFR Călători anunță că Trenurile Soarelui au intrat vineri în circulație, peste 40 de trenuri asigurând timp de trei luni, până pe 15 septembrie, legături din toată țara către stațiunile de la Marea Neagră și Delta Dunării.

"CFR Călători informează că, începând cu data de 12 iunie, va lansa programul estival de transport Trenurile Soarelui 2015. (...) CFR Călători a pregătit un program special de trenuri pentru ca toate regiunile țării să poată fi conectate cu destinațiile de vacanță cele mai căutate în perioada verii. Astfel, trenurile vor fi introduse în plus, treptat în circulație, conform orarelor plecări/sosiri, iar o parte dintre acestea vor avea ruta prelungită până la Constanța/Mangalia și retur", precizează compania, într-un comunicat.

Ca noutate, în acest sezon, turiștii din Craiova vor avea la dispoziție un tren direct până la Constanța și retur, iar cei din Brașov două trenuri directe.

În ceea ce privește tarifele, pasagerii au posibilitatea de a călători la prețuri reduse, beneficiind de ofertele operate de CFR Călători. Astfel, prețul pentru o călătorie București — Constanța, fără reduceri, este de 30,50 la tren Regio (R) și de 62 de lei la tren InterRegio (IR). Un bilet dus-întors are 10% reducere din tariful de transport și va costa la clasa a-2-a 54,9 lei la tren R și 112,40 lei la tren IR. La cumpărarea cu o anticipație de peste 21 de zile, reducerea este de 25% din tariful de transport și biletul la clasa a 2-a costă 47,5 lei la tren IR și 22,9 lei la tren R.

În cadrul programului estival Trenurile Soarelui, CFR Călători pune în circulație Trenurile Litoral, care merg cu viteza sporită și fără opriri intermediare între București Nord și Constanța. Acestea ajung la destinație în aproximativ două ore, în timp ce durata călătoriei cu celelalte trenuri InterRegio, pe ruta București — Constanța, este în medie de circa 2 ore și 20 de minute.

Tot în acest program sunt incluse și Trenurile Tineretului, care vor circula, din 18 iunie, ca trenuri RegioExpres, cu tarife accesibile, cu plecare din Sibiu la ora 18,40, din Râmnicu Vâlcea la 21,02, din Pitești la 00,55, din București Nord la 3,00, cu sosire în Constanța la 6,14 & stațiuni și în Mangalia la ora 8,02. Pentru întoarcere, trenul are plecări la 18,16 din Mangalia & stațiuni, la 20,05 din Constanța, la 23,10 din București Nord și cu sosire în Pitești la 1,17, în Râmnicu Vâlcea la 4,49 și în Sibiu la 7,22.

CFR Călători precizează că pasagerii își vor putea transporta zilnic și bicicleta la Constanța și retur, în trenurile IR 1985, IR 1582, IR 1587, IR 1588. Tariful pentru transportul unei biciclete este de 10 lei la tren IR.

Ai fost martorul unui eveniment care crezi că ar merita să fie prezentat în ziar?
Folosește modulul de sesizări din TS App, aplicația de mobil Turnul Sfatului, iar noi vom prelua și aprofunda subiectul.
Descarcă aplicația de aici: https://tsfatului.app.link/download

Urmăriți-ne pe Instagram / Facebook / YouTube

Stefan Dobre

de Stefan Dobre

Administrație
Telefon:
0724 605 815

Comentarii

8 comentarii

me

Acum 7 ani

13 ore? Mai bine te sui pe bicicleta si dai la pedale.
Raspunde

Ua ha ha !!:)))

Acum 7 ani

Pai 13 ore pe caldurile astea nu m-as duce cu jafurile de trenuri ale CFR-ului nici platit...cu masina mica in 13 ore esti aproape de Viena...CFR=FALIMENT=BATAIE DE JOC...HUOOOOO ESCROCILOR!!!
Raspunde

siby

Acum 7 ani

...cu masina in 13 ore ajungi la Passau, pana la Viena iti trebuie maxim 10ore! Oricum varianta pe Brasov este mult mai scurta si confortabila (max.9 ore) fara sa vizitezi judetele Valcea,Olt,Arges ...macar de aveau vagoane cuseta si nu vagoane etajate necompartimentate ca la cai!!
Raspunde

:)

Acum 7 ani

da ce ne interesa pe noi cat costa bucuresti-constanta? trebuia pus pretul pe sibiu-mangalia, dar la cat costa plus cat dureaza era publicitate negativa :)
Raspunde

gigi ceferistu

Acum 7 ani

ba multumiti ,lui aici sunt bani dumneavoastra ,[basescu ] pe ce pune asta mina se usuca a doua zi ,om insemnat ,a transformat sosele patriei in drumuri cu risc major ,calea ferata a transformato in mormane de de sina ,ce mai deezastru ,s-a nu mai vorbim de cladirile de foste stati un dezastru total ,ba si ce tupeu sovietic are primu fost betiv al tari ,cind spune vam scos din criza ,bai traiane dute o data pe traseul sibiu -copsa si vezi ce ruina ai facut ,asa este si tara ,jale mare ,dar nici cu atuiali nu imi este rusine ,aceasi gindire distructiva ,pai cum s-a progresam cu parlamentari de tipu lu aia de caracal nui mai dau numele ,se imbraca in ditai mai parlamentu in MIKI -MAUZEE ,DUPA ASEMANAREA LUI COPY -PASTE ,bai daca mai votam de astia in urmatori 4 ani suntem toti cocotieri
Raspunde

Jalnic

Acum 7 ani

Jalnic, jalnic. O tara mai rau decat in africa.Am mers cu trenul in 5 ore din shanghai la beijing 1300 km. Chinezii au inceput sa construit linia de mare viteza abia in 2008. In romania nu se poate face nimic, golanii transpartinici din ministere nu fac destula spaga cu cfr-ul. Ba chiar pe timpul lui ceasca se mergea mai repede.Rusine !!!! Nema autostrazi, nema high speed train,nema infrastructura !!! Dracu-n voi de borfasi ordinar din toate \"guvernele\", care ati adus tara asta in faliment. Mars la beciul domnesc hotilor.
Raspunde

@6

Acum 7 ani

Pe timpul lui \'\'Cescuta\'\'? Da, si-n anii 1920-30 la fel, la nivel de viteza suntem acum, prin anii 1830-50 (UK)....vedeti si partea plina a paharului, in 13 h ai timp de agatzat pe tren, face parte din strategia nationala a natalitatii :))
Raspunde

mike

Acum 7 ani

\"viteza sporita\"..... :)))
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus