Marţi,
22.09.2020
Cer Senin
Acum
7°C

Tunurile pe CFR. După Ganț și Fodor, i-a venit rândul și Ralucăi Turcan

23 Februarie 2016 15:24

Tunurile pe CFR. După Ganț și Fodor, i-a venit rândul și Ralucăi Turcan

Deputatul PNL Raluca Turcan cere Ministerului Transporturilor o informare cu privire la situația Gării Sibiu. Mai precis, Turcan se arată contrariată de faptul că de patru luni se desfășoară lucrări la pasajul de sub linii, iar traficul pietonal se face la suprafață, printre trenuri. ”Întregul spațiu a devenit o cursă cu obstacole, o ruletă rusească a supraviețuirii. Călătorii sunt obligaţi să sară în faţa trenurilor pentru a ajunge pe un peron sau altul. CFR este instituția responsabilă de asigurarea confortului şi siguranţei fiecărui călător sau angajat. În realitate, în Gara din Sibiu, călătorii nu au variantă de siguranță. Aceștia sunt obligaţi să traverseze calea ferată cu bagaje şi copii în braţe. Singurul traseu pus la dispoziție de către administrație este cel mai nesigur și cel mai dificil de parcurs. Acestea nu par însă să conteze pentru că "încă nu s-a întâmplat nimic rău", din perspectiva autorităților”, susține Turcan într-un comunicat de presă. Deputatul PNL solicită Ministrului Transporturilor să trimită corpul de control la Gara din Sibiu pentru a stabili ”cum este posibil ca sutele de călători care tranzitează zilnic gara să fie expuşi la riscuri iminente, fără ca nimeni să ia măsuri”. Deasemenea, ea cere conducerii CFR să explice de ce o problemă semnalată încă din luna noiembrie de către călători şi de către autorităţile locale este în continuare nesoluționată. Turcan cere managementului CFR să ofere măsuri temporare, pe timpul lucrărilor, pentru a preveni o serie de accidente grave ce se pot întampla în gara din Sibiu.

CFR a demarat lucrări de reparație în valoare de 100.000 de lei la pasajul pietonal din Gara Sibiu care subtraversează liniile de cale ferată, iar șantierul durează deja de patru luni. Toți călătorii sunt nevoiți acum să traverseze șinele pe risc propriu, printre trenuri.

Despre situația CFR s-au mai interesat în ultima perioadă și primarul interimar Astrid Fodor, care la întâlnirea cu cetățenii din cartierul Terezian le-a spus oamenilor deranjați de mizeria de pe căile ferate care traversează orașul că a cerut Ministerului Transporturilor bani în plus pentru Regionala Brașov, de care aparține și Sibiul.

Deputatul FDGR Ovidiu Ganț a cerut la rândul lui o informare de la Ministerul Transporturilor cu privire la starea vagoanelor de pe rutele internaționale. ”Am constatat că încălzirea vagonului cușetă nu a funcționat deloc (...) Pe de altă parte vagoanele de clasă sunt cele mai murdare din toată Europa, tapițeria scaunelor uzată, iar toaletele într-o stare indescrtiptibilă”, i-a transmis Ganț ministrului Dan Marian Costescu.

Despre lucrările de la Gara Sibiu s-a mai scris aici:

http://www.turnulsfatului.ro/2016/01/18/50992/

Alin Bratu

de Alin Bratu

Politic
Telefon:
0745 590 991

alin[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

3 comentarii

#######

Acum 4 ani

Oameni buni, sunt mai mult de 4 luni, pe la mijlocul lui Septembrie 2015 erau scoase acele protectoare de fier pe muchia treptelor si erau deschise doar gurile pasajului de la capete, intrare-iesire. Acum suntem in Februarie 2016. Si sunt cateva mii, daca nu 10 mii plus, care tranziteaza gara, vedeti trenurile dimineata incarcate...
Raspunde

oPservator

Acum 4 ani

Daca in 4 luni nu au fost in stare sa termine lucrarea, se poate presupune ca: 1. Trag de timp ca sa mai ceara bani 2. Conducerea de santier are alte preocupari decat supravegherea lucrarilor si lucratorilor. 3. Au inceput lucrarile iarna ca sa se afle in traba, nu ca sa faca treaba. De altfel, nu doar pasajul subteran e o problema, ci si maidanul dezolant dintre pasaj si viaduct, o rusine pentru oras. De asta cine se va ocupa?
Raspunde

Baronul

Acum 4 ani

....pas cu pas - la lucru bun ! :)
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus