Vineri,
23.04.2021
Cer Senin
Acum
13°C

Primăria face eforturi pentru ca numărul sibienilor care pot vota duminică să fie cât mai mare

Primăria face eforturi pentru ca numărul sibienilor care pot vota duminică să fie cât mai mare

În pregătirea alegerilor parlamentare de duminică Serviciul de Evidența Persoanelor Sibiu își modifică programul și scurtează termenele de emitere a cărților de identitate, cu scopul de a permite cât mai multor sibieni să obțină o carte de identitate valabilă pentru a-și putea exprima dreptul de vot.

Sibienii care locuiesc în municipiul Sibiu și comunele Cristian, Gura Râului, Marpod, Poplaca, Rășinari, Roșia, Șura Mare, Șelimbăr și Vurpăr vor putea să obțină mai repede cărțile de identitate pentru că Serviciul de Evidență a Persoanelor reduce în această perioadă premergătoare alegerilor termenele de emitere a noului act de identitate de la 10 zile lucrătoare la 5 zile lucrătoare. Cererile cetățenilor cu drept de vot vor fi soluționate cu prioritate în această perioadă pentru a le permite să își exercite acest drept.

Programul de lucru va fi extins atât pentru preluarea cererilor de emitere a noilor cărți de identitate cât și pentru emiterea efectivă a acestor documente. Funcționarii acestui serviciu vor sta la dispoziția publicului și în preziua alegerilor și chiar și în ziua alegerilor:

  • Sâmbătă, 10.12.2016 - între orele 8-16
  • Duminică, 11.12.2016 - între orele 7-21
Programul obișnuit de lucru cu publicul: de  luni - joi între orele 8.30 – 13 și între orele 14 – 16.30, miercurea între orele 8.30 – 13 și între orele 14 – 18.30, iar vinerea între orele 8.30-13.

Actele necesare se regăsesc la avizierele de la sediul Primăriei Sibiu de pe bdul Victoriei, în pasajul subteran de lângă magazinul „Dumbrava” precum și pe site-ul oficial al Primăriei Municipiului Sibiu, www.sibiu.ro, în meniul „Acte necesare pe categorii” – „Evidența Persoanelor”. Menționăm că în  preziua  și în ziua alegerilor, când ghișeele Serviciului de Evidență a Persoanelor funcționează în program prelungit, iar ghișeele Direcției Fiscale sunt închise, încasarea taxei extrajudiciare de timbru și a celei de eliberare a actelor de identitate se va realiza de către personalul de la ghișeele Evidenței Persoanelor.

Sursa foto

Stefan Dobre

de Stefan Dobre

Administrație
Telefon:
0724 605 815

Comentarii

2 comentarii

...

Acum 4 ani

Să alegem cu mintea, să nu ne lăsăm păcăliți de ...
Raspunde

Ridichie

Acum 4 ani

Cam ce eforturi fac angajatii primariei,sau mai bine zis primarita si consilierii? Merg la sala sa ridice greutati sau executa alte activitati? Eu in viata de zi cu zi nu vad nici o activitate a primariei,poate sint putin orb,dar primaria cam lipseste.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus