Reprezentanții Shopping City Sibiu au anunțat joi că în 2017 centrul comercial va intra într-un proces amplu de modernizare și extindere. Galeria comercială urmează să fie reconfigurată prin construirea unui nou nivel, pe o suprafață de aproximativ 11.000 de metri pătrați, care va include 50 de noi spații de cumpărături, cât și o nouă zonă de divertisment și food court.
La finalizarea procesului de reconfigurare, Shopping City Sibiu va acoperi o suprafață totală de aproximativ 90.000 de metri pătrați, devenind cel mai mare centru comercial, nu numai din regiune, ci și din întreaga țară. Modernizarea va viza o suprafață de peste 40.000 de metri pătrați, modificările planificate urmând să transforme complet aspectul actualului centru comercial, atât prin adăugarea noului nivel, cât și prin modificarea designului.
Achiziționat de NEPI în prima parte a acestui an, Shopping City Sibiu a intrat sub expertiza managerială a dezvoltatorului, fiind deja aliniat la standardele centrelor din portofoliu. În 2017, vor fi demarate lucrările de modernizare ce implică completarea ofertei de fashion cu noi branduri locale și internaționale de renume, aducându-le aproape sibienilor cele mai noi tendințe. Mai mult, clienții vor avea ocazia să vizioneze cele mai așteptate blockbustere mondiale, în cel mai modern cinema multiplex din oraș, care va fi dotat cu tehnologie de ultimă oră. Surprizele pregătite, unele în premieră națională, vor transforma centrul comercial într-unul din mall-urile reprezentative pentru România.
“Prin Shopping City Sibiu continuăm strategia NEPI de a crește valoarea proprietăților de retail pe care le deținem. Acest proces de modernizare își propune să aducă centrul la cele mai înalte standarde, fie că vorbim despre design, oferte de fashion, utilitate sau zona de divertisment. Tratăm proiectul Sibiu Shopping City ca un proiect emblematic pentru NEPI, consumatorul prezent aici, dar și potențialul proiectului, ne dau încredere că vom avea la Sibiu unul dintre cele mai avansate și interesante centre comerciale din România”, a explicat Adina Ciobanu, Asset Manager în cadrul NEPI.După finalizarea proiectului de reconfigurare a centrului, ce va presupune o investiție de aproximativ 20 de milioane de euro, Sibiu va deveni cea mai modernă și inovatoare destinație pentru petrecerea timpului liber și de cumpărături din regiune, o destinație capabilă să rivalizeze nu doar cu centre din România, dar și din afara țării.
După finalizarea, în acest an, a proiectelor din Timișoara, Constanța și Piatra-Neamț, pe parcursul anului următor Shopping City Sibiu, alături de dezvoltările din Galați și Râmnicu Vâlcea, va fi unul dintre cele mai importante proiecte pentru NEPI în 2017, continuând astfel ritmul alert de deschideri și dezvoltări ale grupului.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Shopping City Sibiu , Râmnicu Vâlcea , Mircea Baniciu , Sibiu Shopping City , Dezvoltare Centru , investitii , Promenada Mall , Revelion 2017 , Pentru Sibiu , Adina Ciobanu , Reprezentanții Shopping City S , Regional Asset Manager , Prin Shopping City Sibiu , Centrul Comercial Ambient
Vizualizari: 8915
Ultimele comentarii
Acum 25 minute
Newman
Acum 29 minute
Ddd
Acum 31 minute
UnPSDist mandru
Acum 36 minute
ID
Acum 38 minute
Dragos