Luni,
18.08.2025
Ploi Scurte
Acum
20°C

Primăria Sibiu angajează doi directori pentru noul serviciu de monitorizare a salubrizării

Primăria Sibiu angajează doi directori pentru noul serviciu de monitorizare a salubrizării

Reprezentanții municipalității Sibiu anunță organizarea unui concurs pentru angajarea unui director și a unui director adjunct pentru nou înființatul Serviciu de management și monitorizare a serviciilor de salubrizare.

Cei care vor dori să concureze pentru unul din cele două posturi trebuie să aibă studii superioare, o vechime de minim trei ani în specialitatea studiilor efectuate și cunoștințe medii de operare a calculatorului. Potrivit anunțului făcut de Primăria Sibiu, bibliografia concursului este formată din legi care privesc administrația locală, finanțele și serviciile publice, dar și contabilitatea publică.

Trei probe, dintre care una eliminatorie

Concursul va fi organizat în două zile, 29 martie și, respectiv, 3 aprilie. În prima zi de concurs sunt programate două probe: una eliminatorie, pe computer, urmată de proba scrisă. Ultima probă este reprezentată de interviu, programat pe 3 aprilie, tot la sediul Primăriei. Dosarul de înscriere la concurs trebuie depus în termen de cel mult zece zile lucrătoare de la data publicării anunțului (7 martie 2017). La dosar trebuie atașată o cerere de înscriere, copii după actele de identitate de studii, după carnetul de muncă sau documente similare, cazierul judiciar, adeverință medicală și CV.

Monitorizează curățenia, deszăpezirea și gestionarea deșeurilor

Serviciul de management și monitorizare servicii de salubrizare a fost înființat din prima zi a lunii în curs, în urma unei hotărâri adoptată de Consiliul local Sibiu la finalul lunii februarie. ”Serviciul va acționa în interesul comunității locale și va răspunde ierarhic față de modul în care monitorizează, controlează și îndeplinește obligațiile asumate/delegate privind salubrizarea în municipiul Sibiu”, se arată în raportul pe baza căruia a fost adoptată respectiva hotărâre.

În Regulamentul de organizare și funcționare adoptat pentru respectivul serviciu se arată că angajații acestuia vor trebui să monitorizeze activitatea de ridicare și transport a deșeurilor menajere, sortarea și depozitarea acestora, dar și măturatul străzilor și trotuarelor, deszăpezirea și colectarea cadavrelor de animale de pe domeniul public, deratizarea, dezinsecția și dezinfecția zonelor publice. Cu alte cuvinte, noul serviciu va monitoriza contractele în derulare încheiate pentru colectarea și transportul deșeurilor (SC Soma SRL), pentru sortarea deșeurilor (SC Brantner Enviroment SRL și SC Schuster & Co Ecologic SRL), pentru deszăpezire și măturatul domeniului public (Schuster&co). Dar atribuțiile noului serviciu includ și identificarea producătorilor de deșeuri toxice din Sibiu și verificarea modului în care aceștia rezolvă problema acestor deșeuri. În plus, noul serviciu va trebui să și propună strategii privind managementul salubrizării și îmbunătățirea acestui serviciu la nivelul orașului.

În afara celor doi directori pentru care se organizează concurs, noul serviciu are în organigramă alte 12 posturi de referent, inspector de specialitate și consilier juridic.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Traian Deleanu

de Traian Deleanu

Investigații, Administrație
Telefon:
0740 039 148
E-mail: traian[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

7 comentarii

Zexe

Acum 8 ani

Ba, voi nu aveti ce face cu banii? Platiti doi directori ca sa conduca o trupa de trantori care sa supravegheze strazile?
Raspunde

Isac Vlad

Acum 8 ani

si oare nu pot sa ne dea o adresa de mail sau unde putem cere relatii in legatura cu celelalte posturi ce se vor scoate?
Raspunde

e-manuela

Acum 8 ani

Buna! Nenea, chiar atat de "demotivante" sunt salariile din Primarie, de trageti ca musca la ....Sau va "inghesuie" cheful de munca?...
Raspunde

Ridichie Iglesias

Acum 8 ani

Pana la urma vor fi mai multi care monitorizeaza decat cei care muncesc!
Raspunde

Bea

Acum 7 ani

Daca ma poate lamuri cineva...am o firma mica, cu 0 angajati si cu activitate exclusiv online. Mi -a fost impusa taxa de salubrizare de 0.01 t/luna. De la introducerea acestei taxe de salubrizare, pe care sunt obligata sa o platesc, variantele alternative sugerate de la Primaria Sibiu, pe cale verbala, fiind fie sa inchid firma, fie sa ma mut in alt oras, nimeni nu a ridicat nici macar un gb de gunoi. Avand in vedere ca nimeni nu ridica gunoiul virtual, ma poate lamuri cineva de ce platesc o taxa fizica pentru acest serviciu?
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus