Reprezentanții municipalității Sibiu anunță organizarea unui concurs pentru angajarea unui director și a unui director adjunct pentru nou înființatul Serviciu de management și monitorizare a serviciilor de salubrizare.
Cei care vor dori să concureze pentru unul din cele două posturi trebuie să aibă studii superioare, o vechime de minim trei ani în specialitatea studiilor efectuate și cunoștințe medii de operare a calculatorului. Potrivit anunțului făcut de Primăria Sibiu, bibliografia concursului este formată din legi care privesc administrația locală, finanțele și serviciile publice, dar și contabilitatea publică.
Trei probe, dintre care una eliminatorie
Concursul va fi organizat în două zile, 29 martie și, respectiv, 3 aprilie. În prima zi de concurs sunt programate două probe: una eliminatorie, pe computer, urmată de proba scrisă. Ultima probă este reprezentată de interviu, programat pe 3 aprilie, tot la sediul Primăriei. Dosarul de înscriere la concurs trebuie depus în termen de cel mult zece zile lucrătoare de la data publicării anunțului (7 martie 2017). La dosar trebuie atașată o cerere de înscriere, copii după actele de identitate de studii, după carnetul de muncă sau documente similare, cazierul judiciar, adeverință medicală și CV.
Monitorizează curățenia, deszăpezirea și gestionarea deșeurilor
Serviciul de management și monitorizare servicii de salubrizare a fost înființat din prima zi a lunii în curs, în urma unei hotărâri adoptată de Consiliul local Sibiu la finalul lunii februarie. ”Serviciul va acționa în interesul comunității locale și va răspunde ierarhic față de modul în care monitorizează, controlează și îndeplinește obligațiile asumate/delegate privind salubrizarea în municipiul Sibiu”, se arată în raportul pe baza căruia a fost adoptată respectiva hotărâre.
În Regulamentul de organizare și funcționare adoptat pentru respectivul serviciu se arată că angajații acestuia vor trebui să monitorizeze activitatea de ridicare și transport a deșeurilor menajere, sortarea și depozitarea acestora, dar și măturatul străzilor și trotuarelor, deszăpezirea și colectarea cadavrelor de animale de pe domeniul public, deratizarea, dezinsecția și dezinfecția zonelor publice. Cu alte cuvinte, noul serviciu va monitoriza contractele în derulare încheiate pentru colectarea și transportul deșeurilor (SC Soma SRL), pentru sortarea deșeurilor (SC Brantner Enviroment SRL și SC Schuster & Co Ecologic SRL), pentru deszăpezire și măturatul domeniului public (Schuster&co). Dar atribuțiile noului serviciu includ și identificarea producătorilor de deșeuri toxice din Sibiu și verificarea modului în care aceștia rezolvă problema acestor deșeuri. În plus, noul serviciu va trebui să și propună strategii privind managementul salubrizării și îmbunătățirea acestui serviciu la nivelul orașului.
În afara celor doi directori pentru care se organizează concurs, noul serviciu are în organigramă alte 12 posturi de referent, inspector de specialitate și consilier juridic.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Primăria Sibiu , colectare selectivă , În Regulamentul , Pentru Sibiu , Brantner Enviroment , Co Ecologic , Monitorizare Independent , Soma Salubrizare Sibiu
Vizualizari: 2723
Ultimele comentarii
Acum 3 ore
Sebastian Petrumihai Dendrologea ( pensionar, 50 de ani, senator )
Acum 3 ore
Mangalitza Intotero_Trifoi
Acum 3 ore
Asdfasdf
Acum 3 ore
Asdfasdf
Acum 3 ore
Un român