Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale invită românii să voteze la adresa centenar.cultura.ro/logo, începând de astăzi, de la ora 8:00 şi până duminică, 27 august, identitatea vizuală ce va fi folosită pe materialele dedicate Centenarului Marii Uniri de la 1918.
"Centenarul Marii Uniri de la 1918 este o sărbătoare a tuturor românilor, motiv pentru care fiecare trebuie să aibă posibilitatea de a alege identitatea vizuală care va reprezenta acest important eveniment din istoria noastră națională și care va fi folosită pe toate materialele dedicate acestuia", se arată pe site-ul ministerului.
Ministerul Culturii și Identității Naționale, împreună cu Uniunea Agențiilor de Publicitate din România și cu sprijinul International Advertising Association, al Centrului de Excelență în Studiul Imaginii și al UNARTE, a organizat un concurs de idei la care s-au înscris trei agenții din România, respectiv Pastel, FCB BUCHAREST și BrandNew, care au propus un total de 13 identități vizuale.
Procesul de jurizare se desfășoară în două etape: în prima etapă, agențiile prezintă unui juriu format din experți din cadrul instituțiilor mai sus amintite propunerile lor, iar acestea sunt punctate în baza unei grile de evaluare. În cea de-a doua etapă, publicul are posibilitatea de a alege până duminică, 27 august 2017 ora 23:59, identitatea vizuală pe care o preferă. Acest vot contează în proporție de 25%. Dintre cele 13 propuneri de identitate vizuală, pe care le găsiți aici, puteți vota una singură.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Ministerul Culturii , International Advertising Asso , Studiul Imaginii , Uniunea Agențiilor , Identităţii Naţionale , Centenarului Marii Uniri , Centenarul Marii Unirii
Vizualizari: 1563
Ultimele comentarii
Acum 10 ore
R
Acum 11 ore
Emil
Acum 11 ore
Newman
Acum 11 ore
Newman
Acum 11 ore
C