Să promovăm România printr-un brand de ţară care să înfăţişeze o oaie nu este o ideea susținută de noul ministru al Turismului, Bogdan Trif.
"Ideea ca România să fie promovată de o oaie iese din discuţie. Mai mult, până în 2020 nu putem schimba frunza, pentru că a fost achiziţionată printr-un proiect cu fonduri europene. Mai vorbim după această dată. Sunt acum atâtea probleme importante pe care trebuie să le rezolvăm, încât asta este ultima”, a declarat ministrul în cadrul unei conferinţe de presă.
Brandul turistic al României a fost lansat în anul 2010, în cadrul Expoziţiei Mondiale Shanghai 2010, sub sloganul "România - Descoperă grădina Carpaţilor". Identitatea vizuală a brandului este susţinută de elementul grafic frunza.
Pe de altă parte, oficialul a declarat că birourile externe de promovare vor fi redeschise până la finalul lui 2018, când va fi finalizată şi o strategie integrată în turism.
”Ne dorim să redeschidem aceste birouri. Ne-am întâlnit cu cei de la Ministerul Afacerilor Externe, avem un grup de lucru. Este o măsură prioritară”, a punctat Bogdan Trif.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Radu Mușoaie , Bogdan Trif , Ministerul Turismului , Expoziţiei Mondiale Shanghai , Ministerul Afacerilor Externe , Pentru Sibiu
Vizualizari: 1361
Ultimele comentarii
Acum 2 ore
AndreiM
Acum 2 ore
Dragoș Ratiu
Acum 2 ore
O sibianca
Acum 2 ore
Cetatean
Acum 2 ore
Hermann Stadt