Duminică,
17.08.2025
Partial Noros
Acum
30°C

Evoluția cumpărăturilor online anul viitor (P)

Evoluția cumpărăturilor online anul viitor (P)

Cumpărăturile online nu mai sunt doar un plus, ci un stil de viată. Oamenii de pretutindeni profită de avantajele de a comanda orice-și vreau să spun orice-și de a le livra chiar la usă. Pentru a valorifica această schimbare în stilul de viată, comercianții cu amănuntul au ajuns în lumea comerțului electronic și stabilesc noi norme pentru companiile online din întreaga lume.

Comerțul electronic continuă să devină din ce în ce mai competitiv. Cu tehnologia în continuă evoluție, la fel este piața de cumpărături online. Site-urile web sunt mai inteligente, transportul maritim este mai rapid și asteptările sunt mai mari. Pentru a ține pasul cu piața, magazinele online au început să se orienteze către noi tendințe. Să aruncăm o privire la faptul că vom vedea tot mai mult în anul următor, 2019.

Personalizare

Oamenii iubesc experiențe personalizate după gusturile și nevoile lor. Deoarece nu există colaboratori de vanzări fizice pentru a se asigura că clienții simt că nevoile lor sunt îndeplinite, tehnologia trebuie să inlocuiască ajutorul uman. Acest sentiment de personalizare se face într-o varietate de moduri. Un număr tot mai mare de companii curtează opțiunile disponibile și trag articole din surse multiple. Aceste companii analizează istoricul de achiziții al utilizatorilor și oferă produse despre care un client este mai interesat, toate în timp ce scapă de opțiunile excesive și cel mai probabil inutile. Pentru a face o personalizare a cumpărăturilor online cu un pas mai departe, companiile încep să integreze inteligența artificială și invătarea în masină în experiența de comerț electronic.

Realitate augmentată

Prin definiție, realitatea augmentată (AR) este atunci când tehnologia este folosită pentru a suprapune imaginile și imaginile digitale în mediul existent. În timp ce oamenii recunosc de obicei această caracteristică din jocuri video, pot fi utilizați și pentru cumpărăturile online. Companiile de mobilier, și-au dat seama cum să utilizeze AR pentru a ajuta clienții să vizualizeze modul în care ar arăta mobilierul în spațiul lor unic. Aplicația lor mobilă permite oamenilor să vadă mobilierul prin camera lor în spațiul pe care îl furnizează. Această caracteristică unică face că experiența de cumpărături online să fie mult mai personalizată și permite clienților să vadă cum va arăta mobila înainte de a o cumpăra.

Chatbots

După cum am menționat mai devreme, companiile incearcă să reproducă asistența fizică, în magazin, în timp ce fac cumpărături online. Chatbot-urile reprezintă o resursă valoroasă pentru brandurile care doresc să-i facă pe utilizatori să se simtă că sunt "asistați fizic" în timp ce cumpără online. Chatbot-urile sunt în mare parte implementate cu intenția de a creă o comunicare instantanee între un client și o companie. Întrucât magazinele online nu au ore de deschidere și închidere specifice, clienții pot face cumpărături în orice moment zilei. loc să angajeze asociați să stea spatele unui computer cazul care clientul are intrebări, tehnologia intrat. Chatbot-ul permite clientului să pună intrebări să obtină răspunsuri aproape instantaneu. Diferitele module de chat pot oferi diferite servicii. Unele răspunsuri la intrebări, unele fac sugestii, unele ajutor cu checkout, iar unele chiar ajută la construirea de echipamente.

Plătile cu plăti în sistemul Cryptocurrency

Recent, au existat zvonuri despre Amazon având în vedere acceptarea criptocurrencyului că metodă de plată. Acest lucru ar putea agita complet întreagă lume de comerț electronic. Există câteva proiecte de tip blockchain care au că scop furnizarea comerțului peer-to-peer folosind un jeton unic, totuși, este nevoie de un gigant principal pentru a stabili un nou standard în domeniu.

Social media shopping

O modalitate prin care dispozitivele mobile sunt utilizate pentru cumpărături este prin intermediul rețelelor sociale. Facebook și Instagram au deschis piața de comerț electronic și au facilitat accesul utilizatorilor prin intermediul platformelor sociale media. Instagram, de exemplu, a început să ofere o caracteristică pentru link-urile directe ale produselor care urmează să fie etichetate în postări care includ detalii despre produs și preț. În plus, companiile au apelat la social media pentru a le face publicitate mărcilor și produselor. În acest moment, o companie fără un cont Facebook sau Instagram este, cu sinceritate, un pas în urmă. Oamenii petrec ore întregi prin știrile lor din presa socială zilnic. Chiar dacă o companie nu plăteste în mod direct pentru reclame, conturile proprii servesc ca un instrument eficient de auto-promovare.

Verificare automată

O altă utilizare în creștere a comerțului mobil este automatizarea plătilor, cum ar fi Paypal, Amazon Pay sau Apple Pay. Site-urile multiple de cumpărături on-line au făcut că este mult mai ușor să comandați bunuri online. Cu funcții precum Apple Pay, utilizatorii de iphone trebuie să introducă o singură dată informațiile din cardul de credit. De acolo, numărul și adresa cardului pot fi salvate pe telefon și stocate pentru utilizare ulterioară. Dacă un site web oferă Apple Pay, tot ce trebuie să faceți este să faceți clic pe "OK" și procesul de finalizare este finalizat. Este ușor și fără bătăi de cap. Fără probleme de intrare în informație și plăti lungi, cumpărăturile online sunt aproape prea ușoare. Utilizatorii pot vedea un produs minunat pe Instagram, dau clic pe link și pot efectua plăti cu un proces automat de plată în mai puțin de cinci minute. Personalizarea online a cumpărăturilor asigură faptul că cumpărătorii sunt recunoscuți și dispun de opțiuni care se potrivesc cel mai bine, realitatea augmentată permite cumpărătorilor să își încerce practic noile achiziții, bancurile de chat oferă asistentă suplimentară, iar magazinele se indreaptă către social media și plăti automatizate.

Articolul a fost scris de Enache Matei, copywriter la Flatfy.ro

Untitled-2

Flatfy.ro este un motor de căutare de locuințe propuse spre vânzare și este adresat persoanelor care caută să cumpere și/sau să închirieze case, apartamente și vile atât pe piața secundară cât și pe piața imobiliarelor noi construite în România. Acesta încorporează reclame de la o multitudine de surse pentru a-i asigura clientului o gamă largă de conținut relevant în ceea ce privește industria imobiliară.

Flatfy.com lucrează în 37 de țări, inclusiv cele Est Europene, deci puteți compara prețurile în aceste țări : România ( new.flatfy.ro ), Ungaria ( hu.flatfy.com ) și Moldova .

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Comentarii

0 comentarii

Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus