Joi,
15.04.2021
Parțial Noros
Acum
6°C

O sibiancă stă la toate cozile în locul șoferilor: contracte de vânzare, înmatriculare, RAR

O sibiancă stă la toate cozile în locul șoferilor: contracte de vânzare, înmatriculare, RAR

O tânără de 33 de ani din Sibiu le oferă șoferilor timp. Are o afacere în cadrul căreia se ocupă de toate problemele pe care le au șoferii cu mașinile lor, din punct de vedere birocratic – merge cu mașina la RAR, la înmatriculare, întocmește contracte de vânzare și multe altele.

Economistă de meserie, o sibiancă a decis, în urmă cu zece ani să urmeze alt drum. Așa se face că a devenit agent de asigurări. Când locul în care era angajată s-a închis, a găsit momentul perfect să își deschidă propria afacere care, acum, oferă o paletă largă de servicii șoferilor care nu au timp să se plimbe prin tot orașul pentru acte. Sibiancă, stabilită de 20 de ani în Șelimbăr, Voineci Andreea Cosmina are 33 ani și a devenit propriul său șef în anul 2013, atunci când a înființat firma Voineci Andreea Cosmina. Acum firma poartă numele fiului ei, Luca.

„Conform studiilor ar fi trebuit să urmez meseria de economist sau să lucrez într-o bancă, însă dorința de a-mi deschide propria afacere am avut-o dintotdeauna. Bineînțeles, după facultate nu am devenit direct administrator, am lucrat și ca angajat la anumite societăți cu alt profil comercial, care m-au ajutat să mă formez. Dorința de a avea propria afacere nu a venit din faptul că nu aș fi dorit să am șef, ci pentru că mereu am dorit să manageriez situațiile după cum consider eu că e bine pentru ca rezultatele să fie cele mai bune”, povestește Andreea.

O afacere creată în subsolul părinților, cu o investiție de 2.500 de euro 

Activitatea a început-o acum zece ani, ca agent de asigurări, în timpul liber. Lucra din subsolul casei părinților. „În timpul liber, după servici, acasă, în Șelimbăr, am început cu o investiție minimă, având deja un calculator. Primii clienți? Bineînțeles - familia, prietenii, cunoștințele. În momentul în care s-a închis firma la care eram angajată, am hotărât să îmi deschid propria firmă, care astăzi se numește AutoLuca Consult. Din acel moment au început și investițiile care au fost progresive. Spațiul îl dețineam deja la subsolul casei părinților care m-au sprijinit întotdeauna în tot ceea ce am vrut să fac. Investiția inițială a fost de aproximativ 2500 euro (deschidere firmă, amenajare spațiu, achiziționare xerox, promovare etc)”, își amintește Andreea. 

Odată cu deschiderea firmei, pe lângă emiterea polițelor de asigurare a mărit și gama de servicii, introducând serviciile de pregătire a documentelor necesare vânzării/cumpărării și înmatriculării autovehiculelor. „Cu răbdare, implicare și muncă, în câțiva ani a urmat și creșterea portofoliului de clienți, implicit angajarea unei colege cu care împart întreaga muncă. În mare parte clienții cu care am început activitatea au rămas și în prezent în portofoliul nostru, avem clienți care vin din Agnita, Avrig, Poplaca pentru reînnoirea asigurărilor obligatorii, implicit pentru dosare de înmatriculare. Unii clienți care s-au mutat în alte județe, ne-au rămas clienți. La acest progres a contribuit foarte mult atitudinea noastră față de oameni. Ajutorul acordat benevol în multe situații și în principal faptul că pentru noi un client în primul rând este OM apoi client”, spune tânăra.

Sibianca oferă la momentul actual o gamă largă de servicii, precum serviciul complet de înmatriculare a autovehiculelor (valabil în Sibiu, Cisnădie, Avrig, Tălmaciu, Șelimbăr, Sură Mare, Sură Mică, Poplaca, Rășinari, Cristian), efectuare R.A.R (preluare/predare autovehicul de la/la domiciliul/sediul/locul de muncă al clientului în vederea obținerii cărții de identitate a autovehiculului la Registrul Auto Român), preluare documente de la domiciliul/sediul/locul de muncă al clientului, deplasarea la toate instituțiile necesare în vederea înmatriculării autovehiculelor. 

De asemenea, se ocupă cu predarea documentelor și plăcuțelor cu numerele de înmatriculare provizorii sau definitive, la domiciliul/sediul/locul de muncă al clientului, încheierea de contracte de vânzare- cumpărare a autovehiculelor și emiterea polițelor de asigurare de toate tipurile RCA, CASCO, CMR, ROT, locuință, spații comerciale, malpraxis, risc financiar.

Tarifele se încadrează între 180 și 200 de lei pentru RAR și 150-200 lei pentru pregătirea dosarului de înmatriculare + deplasarea pentru înmatricularea autovehiculului.

Lipsa de timp îi convinge să devină clienți

Ideea de pachet complet de servicii a fost bine primită de șoferi, cu atât mai mult în această perioadă, spune tânăra. Asta pentru că lipsa de timp se întâlnește deja de un an cu nevoia de distanțare socială impusă de pandemie.

„Lipsa de timp a clienților din cauza job-urilor, suprapusă cu contextul pandemic actual, a întărit nevoia unui serviciu complet de înmatriculare. Astfel noi am încercat să gândim în perspectiva și am creat acest serviciu care oferă un mare sprijin clienților. Pentru că atunci când vorbim de factorul timp e destul de dificil pentru clienți să își ia mai multe zile libere de la locul de muncă pentru procedura de înmatriculare. Cu această ocazie, aș vrea să le mulțumesc mult tuturor clienților pentru încrederea acordată și pentru că care au rămas alături de noi ani de zile!”

Cei care doresc să beneficieze de aceste servicii, o pot contacta telefonic pentru a li se ridica documentele de la domiciliu
sau pot merge  direct la sediul aflat la intrarea în Șelimbăr, lângă Unimat, str. Mihai Viteazu, nr 40, de luni până vineri între orele 08:00-17:00. De asemenea, pot afla mai multe detalii de pe pagina de Facebook a afacerii.

Cristina Bălău

de Cristina Bălău

Eveniment, Cultură 
Telefon:
0770 962 946
E-mail: cristina[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

0 comentarii

Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus