Sâmbătă,
16.10.2021
Ceata
Acum
7°C

Promenada Sibiu lansează campania ,,E timpul să dăruim speranță” și se alătură cauzei Sus Inima de sprijinire a persoanelor afectate de cancer

Promenada Sibiu lansează campania ,,E timpul să dăruim speranță” și se alătură cauzei Sus Inima de sprijinire a persoanelor afectate de cancer

Promenada Sibiu lansează astăzi, 2 aprilie, campania ,,E timpul să dăruim speranță” și se alătură eforturilor de strângere de fonduri ale Asociației SUS INIMA, pentru sprijinirea persoanelor afectate de cancer.

În cadrul campaniei, care se desfășoară în perioada 2 aprilie - 15 mai, clienții centrului comercial  vor putea contribui la strângerea fondurilor necesare activității Asociației Sus Inima, primul și singurul centru oncologic pe o arie extinsă. Asociația oferă gratuit cazare, mese, consiliere și sedințe de terapie pentru ca nicio persoană afectată să nu treacă singură prin cancer.

Primavara aceasta aduce cu ea speranță, încredere și bucurie! Suntem onorați de inițiativa Promenada Sibiu, de a susține persoanele cu diagnostic oncologic și familiile lor. Invităm sibienii să spună <<Sus Inima!>> alături de noi și să participe la campania <<E timpul să dăruim speranță>> în următoarele 6 săptămâni”, a declarat Carmen Chindriș, președinta Asociației Sus Inima.

Împreună pentru comunitate

Pe toată perioada celor șase săptămâni de campanie, la cumpărături de minim 100 de lei, Promenada Sibiu donează 20 lei către Asociația SUS INIMA Sibiu. Centrul comercial își încurajează, astfel, clienții să se alăture cauzei #SUSINIMA prin folosirea cumpărăturilor personale.

Mecanismul campaniei este simplu: clienții Promenada Sibiu se înscriu în campanie la Info Point, cu orice bon de cumpărături din centrul comercial de minim 100 de lei. Pentru fiecare client înscris în campanie, Promenada Sibiu donează 20 de lei Asociației Sus Inima.

Broșa donatorilor

În semn de mulțumire pentru gestul clienților de a susține cauza persoanelor afectate de cancer, fiecare client care se înscrie în campanie primește pe loc la Info Point broșa - simbol al campaniei: un accesoriu în formă de inimă, creat și pictat manual cu flori de Nu-mă-uita.

,,Purtarea acestei broșe este dovada unui gest pe care persoanele afectate de cancer nu îl vor uita niciodată! Suntem mândri să lansăm o astfel de campanie pentru comunitatea sibiană și invităm cât mai multă lume alături de noi. Împreună, dăruim speranță!'' au declarat reprezentanții Promenada Sibiu.

Grădina Faptelor Bune din mall

În premieră pentru mall-urile din România, Promenada Sibiu a creat o grădină reală în interiorul centrului comercial, de peste 110 mp, care cuprinde 2 tone de gazon natural, peste 7 tipuri de arbuști ornamentali și peste 10 tipuri de flori roz, în cromatica specială a campaniei ,,E timpul să dăruim speranță”. Acestora li se adaugă și elemente florale suspendate, pentru un decor surprinzător.

Iar pentru ca experiența inedită a clienților din Promenada Sibiu să fie completă, pe lângă aspectul vizual și olfactiv, aceștia vor avea parte și de factorul auditiv, prin elemente specifice sunetelor pădurii sau ciripit de păsări, la fel ca într-o grădină adevărată.

Clienții care se vor alătura campaniei vor primi, pe lângă broșa în formă de inimă, flori simbolice pe care vor lăsa mesaje pentru bolnavii de cancer și pe care le vor planta la propriu în Grădină Faptelor Bune. Aceste flori cu mesaje de încurajare vor fi duse casei Sus Inima.

Amenajarea grădinii casei Sus Inima

Pe lângă donația financiară realizată la finalul campaniei de către Promenada Sibiu, ,,E timpul să dăruim speranță” mai are o componentă dedicată Asociației Sus Inima: grădina acestora va beneficia, de asemenea, de o amenajare peisagistică, din partea reprezentanților centrului comercial.

Numărul de clienți care vor dona este identic cu numărul de plante și flori care vor fi plantate în grădina Asociației, pentru ca bonavii de cancer și aparținătorii lor să se bucure, astfel, de o oază de natură, liniște și frumos.

Pentru mai multe informații despre campanie și statusul donatorilor:

https://promenadasibiu.ro/evenimente/e-timpul-sa-daruim-speranta/.

Asociația SUS INIMA Sibiu este o organizație de caritate non-guvernamentală înființată în Sibiu în 2015, cu scopul sprijinirii persoanelor afectate de cancer (pacient, dar și îngrijitorul acestuia), pentru care veniturile mici ar însemna o tragică scurtare a vieții. Sprijinul se traduce prin alocarea sau construirea de centre de cazare și activități terapeutice de recuperare și îmbunătățirea calității vieții prin eliminarea stresului și neajunsurilor financiare legate de tratament, transport sau cazare, accent pe nutriție și asigurarea unor mese calde nutritive, consiliere psihologică, art-therapy, grupuri de suport, navigare oncologică, asistență socială. Zilnic, în jur de 90 de bolnavi din judeţele Sibiu, Vâlcea, Hunedoara și Alba, se prezintă la singurul aparat de radioterapie din cele patru județe, aflat la Spitalul Clinic Judeţean  de Urgență Sibiu. În 2020, cu ajutorul donațiilor asociația a înființat cea de-a doua Casă SUS INIMA în București cu o capacitate de 14 paturi, care deservește 179 beneficiari direcți și 908 beneficiari indirecți.

Despre Promenada Sibiu

Centrul comercial Promenada Sibiu, deținut de fondul de investiţii NEPI Rockcastle, și-a deschis porțile pentru sibieni pe 14 noiembrie, la ora 10:00. Situat pe Str. Lector, nr 1-3, în zona centrului vechi al Sibiului, cel mai nou centru comercial din oraș propune o experiență nouă, premium, de cumpărături și petrecere a timpului liber, aducând elemente unice de arhitectură, branduri în exclusivitate și concepte noi de magazine, dar și opțiuni multiple de petrecere a timpului liber.

Cu o suprafață închiriabilă de 42.200 de metri pătrați, centrul comercial găzduiește peste 150 de magazine și spații comerciale, ce acoperă toate categoriile de produse și servicii, cel mai nou concept de hypermarket Kaufland, cinematograful CineGold, cu 9 săli, peste 2.600 mp de food court si 1600 locuri de parcare.

Promenada Sibiu aduce în exclusivitate, sub acelaşi acoperiş, unele dintre cele mai mari reprezentanțe ale magazinelor de fashion, încălţăminte şi accesorii din țară, printre care: Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, Oysho, Sinsay, Guess, Levi’s, Nissa, 4F, Mango, Tommy Hilfiger, Vagabond, US Polo ASSN, Grid, Sport Vision si Buzz. Pentru înfrumusețare și îngrijire, vizitatorii vor putea alege din ofertele mult așteptatelor magazine Sephora, MAC, iar pentru cadouri prețioase vor putea alege dintre bijuteriile brandului Kultho.

Comentarii

0 comentarii

Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus