Joi,
28.03.2024
Cer Senin
Acum
8°C

Fiscul promite sibienilor un nou serviciu: chat on-line

Fiscul promite sibienilor un nou serviciu: chat on-line

Din prima zi a săptămânii viitoare, sibienii vor putea cere asistență din partea angajaților Fiscului prin intermediul unui chat.

”Agenția Națională de Administrare Fiscală lansează CHAT, un nou serviciu electronic disponibil pe www.anaf.ro, începând cu data de 22 noiembrie 2021. Acest serviciu se află în fază de testare până la sfârșitul anului și poate fi accesat la următorul link: 

https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/contact/call_center”, se arată într-un comunicat remis de către ANAF pentru cititorii Turnul Sfatului.

Deocamdată, la linkul indicat de prin comunicatul celor de la Fisc nu este activat serviciul de chat, fiind prezentată o listă a operațiunilor care pot fi realizate prin intermediul Spațiului Privat Virtual și afișat un număr de telefon la care contribuabilii pot primi asistență în timpul programului de lucru.

”Prin intermediul serviciului de CHAT, contribuabilii pot beneficia de asistență în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituțional. În situația în care contribuabilii doresc alte informații decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceștia sunt rugați să apeleze la celelalte modalități de acordare a asistenței, cum ar fi Call Center ANAF. Viziunea Agenției Naționale de Administrare Fiscală este aceea de a deveni o administrație inovatoare și eficientă, capabilă să răspundă provocărilor mediului extern, care să ofere servicii noi și adaptate  diferitelor categorii de contribuabili și care să faciliteze conformarea fiscală voluntară”, se mai arată în comunicatul Fiscului.

 

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Vizualizari: 861

Traian Deleanu

de Traian Deleanu

Investigații, Administrație
Telefon:
0740 039 148
E-mail: traian[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

1 comentarii

Gigi kent

Acum 2 ani

Propun si un nume pt el: ChaturbANAF. Pentru informatii suplimentare se intra in privat cu operatorul si se taxazea la minut convorbirea. Asa poate mai colecteaza si ei niste bani ca altfel.... Inca nu pot sa uit controalele alea de acum cativa ani in care au speriat pe toata lumea si primeam bon cam peste tot. Bine cu ceva "relatii" mai erau restaurante care nu dadeau bon pentru ca erau anuntate cand o sa vina controlul.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus