Din prima zi a săptămânii viitoare, sibienii vor putea cere asistență din partea angajaților Fiscului prin intermediul unui chat.
”Agenția Națională de Administrare Fiscală lansează CHAT, un nou serviciu electronic disponibil pe www.anaf.ro, începând cu data de 22 noiembrie 2021. Acest serviciu se află în fază de testare până la sfârșitul anului și poate fi accesat la următorul link:
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/contact/call_center”, se arată într-un comunicat remis de către ANAF pentru cititorii Turnul Sfatului.
Deocamdată, la linkul indicat de prin comunicatul celor de la Fisc nu este activat serviciul de chat, fiind prezentată o listă a operațiunilor care pot fi realizate prin intermediul Spațiului Privat Virtual și afișat un număr de telefon la care contribuabilii pot primi asistență în timpul programului de lucru.
”Prin intermediul serviciului de CHAT, contribuabilii pot beneficia de asistență în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituțional. În situația în care contribuabilii doresc alte informații decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceștia sunt rugați să apeleze la celelalte modalități de acordare a asistenței, cum ar fi Call Center ANAF. Viziunea Agenției Naționale de Administrare Fiscală este aceea de a deveni o administrație inovatoare și eficientă, capabilă să răspundă provocărilor mediului extern, care să ofere servicii noi și adaptate diferitelor categorii de contribuabili și care să faciliteze conformarea fiscală voluntară”, se mai arată în comunicatul Fiscului.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: contribuabili , chat , fisc , ANAF
Vizualizari: 861
Ultimele comentarii
Acum 2 ore
MB
Acum 2 ore
Claudiu
Acum 2 ore
Liberal autentic
Acum 2 ore
Neli Oproiu
Acum 2 ore
Bobo