Joi,
27.11.2025
Innorat
Acum
6°C

3.500 de lei pe lună: Aeroportul sibian caută IT-iști care să realizeze un sistem de afișaj despre zboruri

3.500 de lei pe lună: Aeroportul sibian caută IT-iști care să realizeze un sistem de afișaj despre zboruri

Într-un context în care cursele aviatice întârzie ori sunt anulate într-un ritm nemaiîntâlnit, reprezentanții Aeroportului sibian caută soluții să mențină în funcțiune sistemul de afișaj, care în ultima perioadă a început să se defecteze tot mai des.

3.500 de lei pe lună, plus TVA, au alocat reprezentanții Aeroportului internațional Sibiu pentru încheierea unui contract prin care să le fie livrat un program de afișare a informațiilor despre zboruri pe cele 25 de ecrane din terminal. Prin contractul scos la licitație este solicitată și asigurarea de suport tehnic.

Sistemul informatic solicitat de către reprezentanții AIS trebuie să fie compatibil cu ecranele existente, iar informațiile pentru care ar urma să fie configurat sunt atât cele legate de zboruri (de la companie, număr zbor, destinație, orar, check-in etc), cât și cele din zona publicității (interfață pentru afișarea de reclame).

Programul solicitat ar urma să ofere informațiile în limbile română și engleză și să fie astfel configurat încât să ofere date despre minim două zboruri în același timp.

”Sistemul de afișaj informații zboruri trebuie să fie funcțional în cel mult 14 zile calendaristice de la semnarea contractului de servicii. Durata contractului este cuprinsă între semnarea contractului și până la 31 decembrie 2022 cu posibilitatea de prelungire patru luni”, se mai arată în caietul de sarcini elaborat de reprezentanții Aeroportului internațional Sibiu.

Firmele interesate au termen ziua de miercuri, 13 iulie, pentru depunerea ofertelor. O condiție pentru participarea la licitație este dovada ”realizării și implementării unui proiect similar”.

Sistem ”depășit”

S-au înmulțit sesizările pe subiectul sistemului de afișaj din terminalul aeroportului sibian, care adesea nu mai funcționează creând confuzie printre pasagerii care nu știu la ce poartă să se așeze pentru îmbarcare ori dacă le întârzie cursa pentru care au cumpărat bilet.

Reprezentanții AIS arată că acest lucru se datorează vechimii sistemului (aproximativ 15 ani). Sistem care urmează să fie înlocuit în cadrul contractului de extindere a terminalului, contract de peste 48 de milioane de euro.

Citește și Actualizare. ”A ajuns ca o autogară”. Pe Aeroportul din Sibiu ecranele de informare nu mai funcționează

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Traian Deleanu

de Traian Deleanu

Investigații, Administrație
Telefon:
0740 039 148
E-mail: traian[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

0 comentarii

Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus